Olemme suunnitelleet ensi kesäksi matkaa Turkkiin, Kusadasiin. Kysyisinkin siellä käyneiltä kaikenlaisia tietoja ja vihjeitä rannoista, hotelleista, ostosmahdollisuuksista, hintatasosta, etäisyyksistä yms. Kiitoksia etukäteen
Kusadasi
3
495
Vastaukset
- Hirveä JOrma
Oletteko mahdollisesti jotain amisjengiä?
Meinaan että sivistyneet ihmiset eivät matkusta, mihinkään kälyiseen Turkkiin.
Toisaalta onhan se hyvä että vähävaraisillekin on edes joku paikka mihin mennä. En ole juuri tuolla käynyt, mutta paikka taitaa olla hyvä lomakohde, Ageanmeren rannalla, Izmirin vieressä. Kulttuurihistoriallisesti arvokasta seutua. Esitteissäkin näyttää hyvältä. Izmiriin olen itse todennäköisesti lähiaikoina menossa.
Hyvää matkaa!
-Pentti- En lähtisi toisten
Hei,
Kävimme viime kuussa mieheni kanssa Kusadasissa ja emme henkilökohtaisesti oikein lämmenneet itse paikalle. Olimme Nazarin kautta hotelli Kustur Club:ssa, joka kylläkin oli ihan kiva all inclusive hotelli loistavine ruokineen.
Jos nyt lyhyesti voisi kiteyttää, Kusadasi oli liian sekava ja eikä niin lämminhenkinen paikka. Hintataso sitä samaa kuin muuallakin Turkissa ja ostosmahdollisuudet itse Kusadasissa on ihan ok luokkaa.
Olemme käyneet aikaisemmin useamman kerran Alanyassa ja Marmariksessa ja näistä kolmesta tykänneet eniten Marmariksesta. Ensi yönä lähdemme taas Alanyaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722