Olemme suunnitelleet ensi kesäksi matkaa Turkkiin, Kusadasiin. Kysyisinkin siellä käyneiltä kaikenlaisia tietoja ja vihjeitä rannoista, hotelleista, ostosmahdollisuuksista, hintatasosta, etäisyyksistä yms. Kiitoksia etukäteen
Kusadasi
3
481
Vastaukset
- Hirveä JOrma
Oletteko mahdollisesti jotain amisjengiä?
Meinaan että sivistyneet ihmiset eivät matkusta, mihinkään kälyiseen Turkkiin.
Toisaalta onhan se hyvä että vähävaraisillekin on edes joku paikka mihin mennä. En ole juuri tuolla käynyt, mutta paikka taitaa olla hyvä lomakohde, Ageanmeren rannalla, Izmirin vieressä. Kulttuurihistoriallisesti arvokasta seutua. Esitteissäkin näyttää hyvältä. Izmiriin olen itse todennäköisesti lähiaikoina menossa.
Hyvää matkaa!
-Pentti- En lähtisi toisten
Hei,
Kävimme viime kuussa mieheni kanssa Kusadasissa ja emme henkilökohtaisesti oikein lämmenneet itse paikalle. Olimme Nazarin kautta hotelli Kustur Club:ssa, joka kylläkin oli ihan kiva all inclusive hotelli loistavine ruokineen.
Jos nyt lyhyesti voisi kiteyttää, Kusadasi oli liian sekava ja eikä niin lämminhenkinen paikka. Hintataso sitä samaa kuin muuallakin Turkissa ja ostosmahdollisuudet itse Kusadasissa on ihan ok luokkaa.
Olemme käyneet aikaisemmin useamman kerran Alanyassa ja Marmariksessa ja näistä kolmesta tykänneet eniten Marmariksesta. Ensi yönä lähdemme taas Alanyaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä627739Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai474416Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.264115- 1061956
- 1201810
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav721137NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?
Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt2941133IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.941116On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht80962Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti115853