Elikkäs, olisiko kellään myynnissä hyväkuntoista, nokian 3600 slide mallin vaaleanpunaista puhelinta? minulla itselläni oli sellainen, mutta onnistuin sen hajottamaan.. oli kumminkin sen verran hyvä puhelin että haluaisin samanlaisen, mutta ei ole enää kaupoissa tätä mallia näkynyt..
Ostaisin nokia 3600 slide - puhelimen!
4
91
Vastaukset
Aattelin itekki vähä ostaa semmosta, et millanen puhelin se on?
- tarvitsee puhelimen
Sellainen liukukantinen nokian puhelin, muistikorttikin löytyy ja jos pelaamisesta tykkää niin taitaapi siinä olla aika monta peliä jo vakiona, aika perus puhelin, empä minä paljon osaa sen enempiä kertoa.. kyllä siinä aika paljon kaikkea on, kamera ei ole kuin 3.2 megapikseliä muistaakseni.. hetkeen ei ole ollut minulla tätä puhelinta tosiaan, mutta pidin kyllä kovasti tästä puhelimesta.
Ei taida enää uutena saada Suomesta mistään. Huuto.netissäkään ei näyttänyt olevan myynnissä kyseistä mallia...
- tarvitsee puhelimen
Niimpä, olen kyllä yrittänyt tätä mallia etsiä vaikka mistä. Löytänyt en ole kuin yhden mustan, mutta värillä on väliä ... onko kokemusta jos tilaisi sen ulkomailta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366208
- 574386
- 592861
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282848Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271446Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹361434- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161