Alkkis puoliso

shokoss!!

uhkaa viedä minulta meidän yht. lapsen jos haen eroa, mitenkähän tuo onnistuisi??

22

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Jos hänen alkoholisminsa on tiedossa viranomaisillakin, niin silloin lapsen vienti ei onnistukaan.
      Lapsen etu on tärkein.

    • ap...

      ei ehkä viranom.tiedossa, mutta työpaikalla ja koko asuinkunnalla siitä kyllä tiedetään, ei päästäisi minua lähtemään, koska asunto yms. lainat hänen nimissään, jotka myös hänelle jäisivätkin.. nytkin juo taas vaihteeksi, välillä muistaa käydä töissä

      • ----------------

        Just joo, miehelle velat, sulle lapset ja asunto. Niinkös suunnittelet?


      • ap...
        ---------------- kirjoitti:

        Just joo, miehelle velat, sulle lapset ja asunto. Niinkös suunnittelet?

        ei nyt alkkis varmaankaan lasta saisi, enkä ole miehen omistusasuntoon jäämässä, että silleen!!!


      • ----------------
        ap... kirjoitti:

        ei nyt alkkis varmaankaan lasta saisi, enkä ole miehen omistusasuntoon jäämässä, että silleen!!!

        Onko tuo tarina tarkoitettu uskottavaksi? Joku siinä haiskahtaa.


      • ap...
        ---------------- kirjoitti:

        Onko tuo tarina tarkoitettu uskottavaksi? Joku siinä haiskahtaa.

        mikä siinä nyt haisee, tää on faktaa, ja mun elämää, kiitos kannatuksesta


    • &

      Ei kukaan noin vain vie lasta, kun lähtökohtaisesti molemmilla vanhemmilla on yhtäläiset oikeudet.

    • ap...

      kerran aikaisemminkin eronneena, ei ole ollut mitään huoltajuuskiistaa, äidille, siis mulle jäi lapset, nyt se deeku paska uhkailee vaikka ja millä, helpottaisikohan asiaa, jos lähtis vaikka turvakotiin, mene ja tiedä

    • Faktat, ei fiktiot

      Jahas. Sulla sitten perinteinen rahastus käynnissä. Joopajoo, aletaan levittelemään puolisosta häpäisyjuttuja ja haukkumaan, ideana saada viranomaisia höynäytetyksi, että entinen puoliso menettää tapaamisoikeutensa ja alkaa makselemaan ruokkoja. Näitä yrityksiä on paljon. Jostain syystä, juorut ja panettelu eivät vaikuta asioihin. Se on niinkuin lapsen etu, mikä määrää. Ja sun tapauksessa tuollainen juoruilu ja mustamaalaaminen kääntyy sun omaneduntavoittelua vastaan. Kun tyyppi osoittautuu tavalliseksi ihmiseksi, sä saat sitten merkinnät papereihisi toiminnastasi. Ja voihan siinä käydä niinkin, sulta otetaan tapaamisoikeudet pois ja sä joudut maksamaan ruokkoja lapsistasi, koska et ole kelvollinen vanhemmaksi enää.

      • ap...

        siis tä?? empä ole täälä mitään maalaillut, enkä rahasta, enkä yritä viedä tapaamisoikeutta, taidat kuule olla semmonen jota joku akka joskus kusettanu ja pahasti, että tommoset tulee edes jolleen mieleen!!!!!


      • --------------------
        ap... kirjoitti:

        siis tä?? empä ole täälä mitään maalaillut, enkä rahasta, enkä yritä viedä tapaamisoikeutta, taidat kuule olla semmonen jota joku akka joskus kusettanu ja pahasti, että tommoset tulee edes jolleen mieleen!!!!!

        Se koira älähtää jne... Osuiko nappiin?


      • ap...
        -------------------- kirjoitti:

        Se koira älähtää jne... Osuiko nappiin?

        No, ei osunu ainakaan mulle, Idiootti!!


      • Heh..
        ap... kirjoitti:

        No, ei osunu ainakaan mulle, Idiootti!!

        Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
        Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:

        http://piv.pivpiv.dk/


      • -----------------
        ap... kirjoitti:

        No, ei osunu ainakaan mulle, Idiootti!!

        Kylläpäs vaan sattuu..heh. Tais osua napakymppiin.


      • ao...
        Heh.. kirjoitti:

        Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
        Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:

        http://piv.pivpiv.dk/

        sen verran törkeesti, nimittelet minua, että tosta voisi varmaan tehdä tutkintapyynnön, siis tämähän on HERJAUS viesti, kannattaa vähän miettiä mitä kirjottelee


      • 26
        ao... kirjoitti:

        sen verran törkeesti, nimittelet minua, että tosta voisi varmaan tehdä tutkintapyynnön, siis tämähän on HERJAUS viesti, kannattaa vähän miettiä mitä kirjottelee

        Katsoin vaan että kukahan sen nimittelyn lopulta aloitti??? Olikohan ap???????


      • ap...
        26 kirjoitti:

        Katsoin vaan että kukahan sen nimittelyn lopulta aloitti??? Olikohan ap???????

        MISSÄS NIMITTELEN JA KETÄ???? MUITA KU UKKOANI JA SEHÄN ON FAKTA!! SULLA EI OLE OIKEUTTA HERJAILLA KETÄÄN EIKÄ MISSÄÄN


      • 15
        ap... kirjoitti:

        MISSÄS NIMITTELEN JA KETÄ???? MUITA KU UKKOANI JA SEHÄN ON FAKTA!! SULLA EI OLE OIKEUTTA HERJAILLA KETÄÄN EIKÄ MISSÄÄN

        kirjoitettu 17.53, vai väitätkö että ukkos on sen kirjoittanu.


    • taitoa vaatii

      Harvinaisen huono trollaus.

      • ___________________

        kertakaikkiaan uskomatonta, toinen paniikissa kirjoittelee, ja kaikki todella kusipäiset vaan jauhaa paskaa, ei tarvi kirjoittaa, kun ei ole kerran mitään sanottavaa. en olisi uskonut, että tällä palstallakin on noin törppöjä "ihmisiä"


      • heh..
        ___________________ kirjoitti:

        kertakaikkiaan uskomatonta, toinen paniikissa kirjoittelee, ja kaikki todella kusipäiset vaan jauhaa paskaa, ei tarvi kirjoittaa, kun ei ole kerran mitään sanottavaa. en olisi uskonut, että tällä palstallakin on noin törppöjä "ihmisiä"

        Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
        Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:

        http://piv.pivpiv.dk/


    • ;;;;;;;;;;

      kiitti nyt riitti!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe