Meinasinpä tässä aloittaa Combat Hapkidon treenaamisen. Minä kun en niin välitä itämaisesta mystiikasta / filosofiasta niin keskeytin 10 vuotta sitten Aikidonkin treenaamisen 2 vyöarvon suoritettuani. Ei jaksanut kumarrella siellä kuville.
No nyt tämä Combat Hapkido näyttäisi olevan perinteistä riisuttu 100% itsepuolustukseen keskittyvälaji ja kuitenkin Aikidosta tuttuja tekniikoita käyttävä laji. Ei murreta luita, vaan pyritään saamaan vastustaja hallintaan turvallisesti. Siksi tämä kiinnostaa!
Nyt syksyllä ajattelin alkaa treenaamaan. On muuten siistit harjoittelupuvutkin! :D
CHAP1977
Combat Hapkidon aloitus
1
226
Vastaukset 1
- Mudomies
Mietin ihan samaa, mutta en päässyt aloittamaan vielä syksyllä kun tuli samaan aikaan muutto, ero ja työpaikan vaihdos. Syitä on aina, mutta nyt ei vaan pystynyt. Lupasin itselleni olla kevään kurssilla mukana oli elämäntilanne sitten mikä tahansa. Harjoittelin myös itse aiemmin vähän Aikidoa ja junnuna Judoa. Combat hapkido kiehtoo minua juuri realistisuutensa ja Aididolle tyypillisten hallintojen vuoksi. Tykkään kyllä harjoitella myös Aikidoa ja ehkä harjoittelenkin vielä tulevaisuudessa molempia lajeja.
Katsoin tämän vidon monta kertaa ja siinä on ne kaikki ominaisuudet mitä juuri kamppailulajissa ihailen. Taitavaa ja teknistä, silti realistista:
http://www.youtube.com/watch?v=jXabenp27ds
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1201519Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.141824Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois211774Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!33720Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47717- 72708
- 49652
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä60569- 76561
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29551