Meinasinpä tässä aloittaa Combat Hapkidon treenaamisen. Minä kun en niin välitä itämaisesta mystiikasta / filosofiasta niin keskeytin 10 vuotta sitten Aikidonkin treenaamisen 2 vyöarvon suoritettuani. Ei jaksanut kumarrella siellä kuville.
No nyt tämä Combat Hapkido näyttäisi olevan perinteistä riisuttu 100% itsepuolustukseen keskittyvälaji ja kuitenkin Aikidosta tuttuja tekniikoita käyttävä laji. Ei murreta luita, vaan pyritään saamaan vastustaja hallintaan turvallisesti. Siksi tämä kiinnostaa!
Nyt syksyllä ajattelin alkaa treenaamaan. On muuten siistit harjoittelupuvutkin! :D
CHAP1977
Combat Hapkidon aloitus
1
189
Vastaukset
- Mudomies
Mietin ihan samaa, mutta en päässyt aloittamaan vielä syksyllä kun tuli samaan aikaan muutto, ero ja työpaikan vaihdos. Syitä on aina, mutta nyt ei vaan pystynyt. Lupasin itselleni olla kevään kurssilla mukana oli elämäntilanne sitten mikä tahansa. Harjoittelin myös itse aiemmin vähän Aikidoa ja junnuna Judoa. Combat hapkido kiehtoo minua juuri realistisuutensa ja Aididolle tyypillisten hallintojen vuoksi. Tykkään kyllä harjoitella myös Aikidoa ja ehkä harjoittelenkin vielä tulevaisuudessa molempia lajeja.
Katsoin tämän vidon monta kertaa ja siinä on ne kaikki ominaisuudet mitä juuri kamppailulajissa ihailen. Taitavaa ja teknistä, silti realistista:
http://www.youtube.com/watch?v=jXabenp27ds
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611165
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472545- 372236
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131761Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421654Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351246Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61046Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo100986