Hieman taustatietona, että minulla on ollut keväällä 4 kk ajan ongelmia jalassa, luupiikki kantapäässä ja tulehdusta. Annettu silloin 3 kortisonipiikkiä. Teen seisomatyötä. Jalan holvikaari em jalassa matala. Tehty pohjalliset.
Kesällä jalka rauhoittui.
Nyt vko sitten jalka jostain syystä ärtyi 3. ja 4. varpaan välistä ja tuli kipeäksi sekä jalalla astuminen vaikeutui. Lääkäri sanoi Mortonin taudiksi. Hermo puristuksissa. Laittoi Kortisonipiikin em varpaiden yläpuolelle/väliin. Koko kesänä en ole käyttänyt korkokenkiä, enkä kapeita kenkiä.
Nyt 3 vrk piikin jälkeen vaiva on entisestään voimistunut. Jalka on nyt siinä pisteessä, että sen vähäinenkin liikuttaminen aiheuttaa hirmuista kipua ja tuntuu kuin seisoisi jonkun pallon päällä ja em varpaiden välinen alue tuntuu täydeltä. Tänään en ole pystynyt juuri ollenkaan astumaan jalalla, vaan jalkaa on pitänyt lähes vetää maata pitkin, kun on täytynyt siirtyä pakasta toiseen.
Olen ottanut Buranaa kipuun, mutta se ei ole auttanut yhtään.
Mitä tämä voisi olla ? Onko mahdollista, että 3 vrk kortisonipiikin annon jälkeen jalka on huomattavasti pahemmassa kunnossa kuin ennen piikkiä? Ja liikkuminen lähes mahdotonta. Välillä tuntuu, että itku pääsee, kun kipu on kova ja astuminen ei onnistu.
Muistelin kevättä, jolloin sain piikkejä kantakipuun. Silloin kipua oli max seuraavaan päivään ja sitten vaiva helpotti.
Hirveä kipu jalan sisällä ja liikkuminen vaikeaa. APUA !
raajarikko
1
237
Vastaukset
- leikkausta odottava
Onko tutkittu selkää? Minulla samanlaiset vaivat olivat lähes kaksi vuotta. MRI-kuvauksessa selvisi, että kipu johtuu selästä jossa hermo pinteessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5224368Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183481Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842302Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4762179Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.861486- 1571373
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1021301Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641281- 651204
- 841134