Hei, olemme ajatelleet teettää pentuja meidän melkein kaksi -vuotiaalla neidillä, joka on ns. kultainen labradori (kultainennoutaja-labradorinnoutaja sekoitus). Etsimme nimenomaan sekoitusta, että olisi sitten 50/50% ja mieluiten e-p-alueelta, mutta matka ei ole ongelma.
Olen jo kauan googletellut, mutta en ole löytänyt ..vinkkejä?
Kiitos!
Etsitään astutukseen kultainennoutaja/labradorinnoutaja-mix uros
7
690
Vastaukset
itselläni on puhdas musta labbis. ja haluisin itselleni(koiralleni:) ) löytää nartun...
- Eebu
Hei, Eikös ruskea puhdas labbis kelpaisi? :) Nyt olisi hieno uros tarjolla. Jos yhtään kiinnostaa niin ota yhteyttä sähköp. [email protected]
- pk seutu
PK alueelta löytyisi kultaisennoutajan ja labbiksen sekoitus.
Uros 2.5 vuotta vanha.
Uroksen isä kultainennoutaja ja emo kultaisennoutajan ja labbiksen sekoitus. - eihyvääpäivää!
Juu teettäkää ihmeessä tarkoituksella sekarotuisia pentuja kaikilla pikku sesseillänne! Pikkuisen vastuuntuntoa ei olisi pahitteeksi :( Kannattaisi koittaa nähdä asiat kauempaa kuin vain oman navan ympäriltä :(
- mummi
Hyvää päivää
- pippuril
mummi kirjoitti:
Hyvää päivää
Up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236890Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284368- 343206
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1813082- 102038
- 821754
- 1531662
- 1471632
- 121588
- 231552