Aatelin ostaa ens kesänä call of duty 5 onko wii versiossa zombeja jos on miten ne saa?
Vastaukset 5
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wii versiossa ei zombeja wawissa eikä saa! Jos mielit zombeja pelata ni osta black ops siinä on zombit myös wii versiossa ja soon muuten hauskaa! Älä osta world at wawia sehän on jo vanhaki osta black ops se on parempi vai pitääkö se nimenomaan olla toisenmaailmansodan räiskintä?
Mulla on jo black ops sen moninpeli näyttää mukavalta mä aijon ostaa sen mulla ei oo yhtää toiseen maailmansotaan sijoituvia fps-pelejä
- jaaaaaa
tarvitseeko siihen nettiä mä meinaan tilaan opsin wiille =)
- vs
solona voit pelata yksin zombeja vastaan ilman nettiä mutta jos mielit pelata muiden kans sitä ni tarvit nettiyhteyden.
ok kiitos
ku ostan black opsin wiille ja halusin tietää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571480Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46675
- 52670
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568