Aatelin ostaa ens kesänä call of duty 5 onko wii versiossa zombeja jos on miten ne saa?
Cod waw nazi-zombies
5
200
Vastaukset
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wii versiossa ei zombeja wawissa eikä saa! Jos mielit zombeja pelata ni osta black ops siinä on zombit myös wii versiossa ja soon muuten hauskaa! Älä osta world at wawia sehän on jo vanhaki osta black ops se on parempi vai pitääkö se nimenomaan olla toisenmaailmansodan räiskintä?
Mulla on jo black ops sen moninpeli näyttää mukavalta mä aijon ostaa sen mulla ei oo yhtää toiseen maailmansotaan sijoituvia fps-pelejä
- jaaaaaa
tarvitseeko siihen nettiä mä meinaan tilaan opsin wiille =)
- vs
solona voit pelata yksin zombeja vastaan ilman nettiä mutta jos mielit pelata muiden kans sitä ni tarvit nettiyhteyden.
ok kiitos
ku ostan black opsin wiille ja halusin tietää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1335612
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2444088- 91725
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak154968Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii135917Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj64913- 90903
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei109782- 40766
Mitä ihmettä on
tapahtunut Maisan elämässä? Koko naama aivan eri näkönen, hampputukka liehuu ja kiloja reippaasti lisää. Poskien pönäkk65742