Gynekologi Porissa?

Potilas OvC

Täällä ihmiset saavat hyviä vinkkejä. Saisinko minäkin? Suositelkaa naisgynekologia Porissa. Onko henkilökohtaisia kokemuksia? Ne olisivat tärkeitä kun olen juuri muuttanut enkä tunne paikkakuntaa. Mieluimmin sellainen, joka työskentelee yksityisvastaanotolla ja sitten lääkärinä sairaalassa. Kiitos etukäteen.

19

14861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kk

Krsi Liljeqvist Itäpuiston terveystalossa, suosittelen!!

• OP

Outi Pakarinen Porin lääkäritalo, asiallinen ja mukava, tutkii myös rinnat samalla maksulla sekä ultra, suosittelen

• May27

Outi Pakarista suosittelen itsekin. Todella mukava ja ammattitaitoinen.

• jimian

Onko kellään kokemusta hyvästä gynestä, joka olisi pätevöitynyt enemmän lapsettomuuden hoitoon?

• juuh..

Outi Yli-Kesti, Lääkäritalossa. Suosittelen!!!

• #########

Ehdottomasti Outi Yli-Kesti. Sympaattinen ja mukava ja ennenkaikkea ammattitaitoinen. Eikä arvostele vatsamakkaroita tai muuta, ottaa asiakkaansa ihmisenä.

• zixzaxtrax

Outi Pakarinen.

• jimian

Kiitoksia paljon ehdotuksista! =)

• LudvigVI

Outi Pakarinen on varmasti asiallinen!

• Minäkin voisin

"vilkaista"..pikaisesti.

• uppisstaakdnnf
        Minäkin voisin kirjoitti:

"vilkaista"..pikaisesti.

Tellervo Elo vastaanotti ainakin vielä kymmenisen vuotta sitten torin varrella, Toriapteekin yläpuolella oli vastaanotto. Helläkätinen ja mukava gyne.

• Anonyymi
        uppisstaakdnnf kirjoitti:

Tellervo Elo vastaanotti ainakin vielä kymmenisen vuotta sitten torin varrella, Toriapteekin yläpuolella oli vastaanotto. Helläkätinen ja mukava gyne.

Oli hyvä ..eläkkeellä varmaan jo?

• näin mulla

Tellervo Elo on jäänyt eläkkeelle. Harmi, sillä oli ehdottoman asiallinen ja mukava.

Mulla on puolestaan Outi Pakarisesta huono kokemus, kerran kävin enkä mene toiste. Oli todella kovakourainen. Olin hakemassa pillerireseptiä ja alkoi jankutus lapsista. "Ei saa siirtää lastenhankintaa oman mukavuudenhalun takia." Suora lainaus. Uskomaton kommentti potilaalle, jonka lääkäri tapaa ensimmäistä kertaa ja jonka taustoista tai elämäntilanteesta ei tiedä yhtikäs mitään. Menin ihan lukkoon enkä tajunnut sanoa mitään vastaan. Kierrän hänen vastaanottonsa kaukaa.

Kirsi Liljeqvistiä olen kuullut kehuttavan ja hänelle aion mennä seuraavaksi.

• eilapsiakiitos

Niinpä. Itse en saanut kovakouraista käsittelyä, mutta kehotuksen pysähtyä miettimään että kuinka kauan näitä pillereitä sitten aiotaan popsia. Suora lainaus myös. Juuri ronkittuna ja verenpaineet koholla menin itse myös aivan mykäksi.
        Eri asia olisi jos olisin nappireseptiäni hänellä käynyt vuosikausia uusimassa ja joka kerralla huokaillut että jos sit joskus ehkä... Mutta että tuntemattomalle ihmiselle?!
        Ja vänkäämään ei kertakaikkiaan ole varaa ruveta, kirjaimellisesti, koska Lääkäritalo laskuttaa kymmenminuuttisista. Eli olin huoneessa viisitoista minuuttia ja minua laskutettiin kahdestakymmenestä.

Tellervo Elo oli oikeasti asiallinen, mutta kyllä eläkkeellä tällä hetkellä. Kirsi Liljeqvistiä kokeilen seuraavaksi kun taas aika on. Kiitos vinkistä!

Siis jos olet lapsesi saanut tai suunnittelet niiden hankintaa, tervemenoa vauvafanaatikko Pakariselle!

• :) :)

Minulla on hyviä kokemuksia Outi Yli-Kestistä. Mukava ja rauhallinen ja helläkätinen.

• lepsoleena

oon valinnut väärän ammatin, miksei kukaan yläasteella kertonut mitä gynekolooki tekee työkseen...

• hyi että

Älkää vaan Pietarisen Sadulle menkö, jäi kyllä niin kylmän kovakouraisesti ronkittu ja inhottava olo koko toimenpiteestä.. Luulisi tähän ammattiin hakevalla olevan kykyä tehdä kiusallisista aiheista ja tilanteista luontevia, mutta sitä ei kyllä löytynyt.

• asr 14

Jatta Rautkorpi, Mehiläisessä. Tosi symppis ja helläkätinen, aion käydä jatkossakin hänellä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2728
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1175
    4. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      20
      1041
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1030
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1020
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      300
      915
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72