Millasia kumppareita

annishannis

teillä on leireillä? Mun pitäs ostaa uudet enkä tiiä millaset haluisin. :|

11

1834

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juupss

Ite suosin mustia Kontioita, voi talsii missä ja miten vaa!

• poik01

todellakin voi ja voi tallaakki mitä vain, esim. suklaabanaanit meni tänä vuonna aika litteiks kontioiden alla xDDD

• dssfdfd

Heh heh, ai joku toinenkin tykkää talloa ruokia Kontioilla.... xDDD

• Kontiojäbä
        dssfdfd kirjoitti:

Heh heh, ai joku toinenkin tykkää talloa ruokia Kontioilla.... xDDD

Todellakin xD

• pokeeen
        poik01 kirjoitti:

todellakin voi ja voi tallaakki mitä vain, esim. suklaabanaanit meni tänä vuonna aika litteiks kontioiden alla xDDD

En oo suklaabanaaneit tallonu mun Kontioil mut muuta ruokaa kylläkin ku ei oo jaksanu syyä kaikkee. helpompi vaa tiputtaa maahan ja talloo ne ni pääsee niist helposti eroon, meil muutkin tekee välil niin, ainaki pojat.

• hrrff

Ruokii on kiva räjäytellä, joku ruoka vaan maahan ja sitten astuu voimalla päälle niin että se räjähtää saappaan alla... xDDD

• yeahhh
        hrrff kirjoitti:

Ruokii on kiva räjäytellä, joku ruoka vaan maahan ja sitten astuu voimalla päälle niin että se räjähtää saappaan alla... xDDD

Nälkää näkevät afrikkalaiset tykkää tästä... xDDDD

• runkkuboy15
        yeahhh kirjoitti:

Nälkää näkevät afrikkalaiset tykkää tästä... xDDDD

Varmaan joo heh.... sääli et niil ei oo ruokaa, ne ei voi tallaa sitä saappailla niin ku mäkin välil teen, kiva liiskaa ruokaa saappaan alla samalla ku ne nääntyy siel savimajois nälkään hah! Itse asias se o aika kiihottavaaki hah hah!

• Anonyymi
        runkkuboy15 kirjoitti:

Varmaan joo heh.... sääli et niil ei oo ruokaa, ne ei voi tallaa sitä saappailla niin ku mäkin välil teen, kiva liiskaa ruokaa saappaan alla samalla ku ne nääntyy siel savimajois nälkään hah! Itse asias se o aika kiihottavaaki hah hah!

Ite huomannut saman.... Jotain kiksejä siit saan kun ruoka rusentuu saappaan alla... xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ite huomannut saman.... Jotain kiksejä siit saan kun ruoka rusentuu saappaan alla... xD

Joo, hubaa kyl toi :D

• Boy14

Mustat Kontiot parhaimmat, oon aina käyttäny niit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      203
      3812
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      60
      2406
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2286
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2203
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1521
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      513
      1287
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1261
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1247
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      70
      1147
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      124
      1117
    Aihe