teillä on leireillä? Mun pitäs ostaa uudet enkä tiiä millaset haluisin. :|
Millasia kumppareita
11
1348
Vastaukset
- juupss
Ite suosin mustia Kontioita, voi talsii missä ja miten vaa!
- poik01
todellakin voi ja voi tallaakki mitä vain, esim. suklaabanaanit meni tänä vuonna aika litteiks kontioiden alla xDDD
- dssfdfd
Heh heh, ai joku toinenkin tykkää talloa ruokia Kontioilla.... xDDD
- Kontiojäbä
dssfdfd kirjoitti:
Heh heh, ai joku toinenkin tykkää talloa ruokia Kontioilla.... xDDD
Todellakin xD
- pokeeen
poik01 kirjoitti:
todellakin voi ja voi tallaakki mitä vain, esim. suklaabanaanit meni tänä vuonna aika litteiks kontioiden alla xDDD
En oo suklaabanaaneit tallonu mun Kontioil mut muuta ruokaa kylläkin ku ei oo jaksanu syyä kaikkee. helpompi vaa tiputtaa maahan ja talloo ne ni pääsee niist helposti eroon, meil muutkin tekee välil niin, ainaki pojat.
- hrrff
Ruokii on kiva räjäytellä, joku ruoka vaan maahan ja sitten astuu voimalla päälle niin että se räjähtää saappaan alla... xDDD
- yeahhh
hrrff kirjoitti:
Ruokii on kiva räjäytellä, joku ruoka vaan maahan ja sitten astuu voimalla päälle niin että se räjähtää saappaan alla... xDDD
Nälkää näkevät afrikkalaiset tykkää tästä... xDDDD
- runkkuboy15
yeahhh kirjoitti:
Nälkää näkevät afrikkalaiset tykkää tästä... xDDDD
Varmaan joo heh.... sääli et niil ei oo ruokaa, ne ei voi tallaa sitä saappailla niin ku mäkin välil teen, kiva liiskaa ruokaa saappaan alla samalla ku ne nääntyy siel savimajois nälkään hah! Itse asias se o aika kiihottavaaki hah hah!
- Anonyymi
runkkuboy15 kirjoitti:
Varmaan joo heh.... sääli et niil ei oo ruokaa, ne ei voi tallaa sitä saappailla niin ku mäkin välil teen, kiva liiskaa ruokaa saappaan alla samalla ku ne nääntyy siel savimajois nälkään hah! Itse asias se o aika kiihottavaaki hah hah!
Ite huomannut saman.... Jotain kiksejä siit saan kun ruoka rusentuu saappaan alla... xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite huomannut saman.... Jotain kiksejä siit saan kun ruoka rusentuu saappaan alla... xD
Joo, hubaa kyl toi :D
- Boy14
Mustat Kontiot parhaimmat, oon aina käyttäny niit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1167507- 525628
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa663150Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72653Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101618Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2021482Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931129Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3271097Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2501091Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30956