Millasia kumppareita

teillä on leireillä? Mun pitäs ostaa uudet enkä tiiä millaset haluisin. :|
112161
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

Ite suosin mustia Kontioita, voi talsii missä ja miten vaa!

Äänestä
  • todellakin voi ja voi tallaakki mitä vain, esim. suklaabanaanit meni tänä vuonna aika litteiks kontioiden alla xDDD

Äänestä

• Heh heh, ai joku toinenkin tykkää talloa ruokia Kontioilla.... xDDD

Äänestä

• dssfdfd kirjoitti:

Heh heh, ai joku toinenkin tykkää talloa ruokia Kontioilla.... xDDD

Todellakin xD

Äänestä

• poik01 kirjoitti:

todellakin voi ja voi tallaakki mitä vain, esim. suklaabanaanit meni tänä vuonna aika litteiks kontioiden alla xDDD

En oo suklaabanaaneit tallonu mun Kontioil mut muuta ruokaa kylläkin ku ei oo jaksanu syyä kaikkee. helpompi vaa tiputtaa maahan ja talloo ne ni pääsee niist helposti eroon, meil muutkin tekee välil niin, ainaki pojat.

Äänestä

• Ruokii on kiva räjäytellä, joku ruoka vaan maahan ja sitten astuu voimalla päälle niin että se räjähtää saappaan alla... xDDD

Äänestä

• hrrff kirjoitti:

Ruokii on kiva räjäytellä, joku ruoka vaan maahan ja sitten astuu voimalla päälle niin että se räjähtää saappaan alla... xDDD

Nälkää näkevät afrikkalaiset tykkää tästä... xDDDD

Äänestä

• yeahhh kirjoitti:

Nälkää näkevät afrikkalaiset tykkää tästä... xDDDD

Varmaan joo heh.... sääli et niil ei oo ruokaa, ne ei voi tallaa sitä saappailla niin ku mäkin välil teen, kiva liiskaa ruokaa saappaan alla samalla ku ne nääntyy siel savimajois nälkään hah! Itse asias se o aika kiihottavaaki hah hah!

Äänestä

• runkkuboy15 kirjoitti:

Varmaan joo heh.... sääli et niil ei oo ruokaa, ne ei voi tallaa sitä saappailla niin ku mäkin välil teen, kiva liiskaa ruokaa saappaan alla samalla ku ne nääntyy siel savimajois nälkään hah! Itse asias se o aika kiihottavaaki hah hah!

Ite huomannut saman.... Jotain kiksejä siit saan kun ruoka rusentuu saappaan alla... xD

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ite huomannut saman.... Jotain kiksejä siit saan kun ruoka rusentuu saappaan alla... xD

Joo, hubaa kyl toi :D

Äänestä

Mustat Kontiot parhaimmat, oon aina käyttäny niit.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

annishannis kirjoitti:

teillä on leireillä? Mun pitäs ostaa uudet enkä tiiä millaset haluisin. :|

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu