Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

mierolan silta-cafe

kadeeline

silta-cafeen rannassa loisinut moottorikäyttöinen vene koko kesän,itse joudun maksamaan kunnalle venepaikasta satoja euroja,pitäisikö nyt mennä käräjille vaatimaan rahoja takaisin koska silta-cafeen rannassa saa pitää ilmaiseksi venettä vai onko silta-cafe luovutettu yksityis käyttöön

21

3182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _Juppivene

      Se vene on sen verraan kalliin näköinen, että sellaisen kun ostaa ei jää varaa venepaikkamaksuun.

    • hells bells

      Juppivene on kuulemma jonkun moottoripyöräjengiläisen, sen takia kukaan ei uskalla asiaan puuttua.

    • ------

      Se on paikan omistajan purkki.

    • flippperi

      purkilta se tosiaan näyttääkin,kannattais vene ostaa

      • purkki

        Ei ole paikan omistajalla mitään tekemistä kyseisen veneen tai sen omistajan kanssa.


    • isän tyttö

      kuulin vähä juttuu et täällä popistaa meitsin faijast ja olihan se pakko tulla tänne sanoo pari valittuu sanaa ihan omastaki puolesta. jos paskan vertaa ei asiasta tiedetä, niin tarviiko asiaan puuttua? ihmiset voisivat kerrankin keskittyä omiin asioihin. tosin tiedänhän minä, että kateelliset sitä paskaa jauhaa ;) iskä varmasti arvostaa sitä että tullaan _KERTOMAAN PÄIN NAAMAA_ jos on jotain asiaa.

      meidän fatsi ei kuulu moottoripyöräjengiin, mutta on takuulla valmis silti näyttämään mistä kana pissii.

      ja lisätäkseni vielä, vene ei ole mirtsussa ilmaiseksi, paikan saamisen eteen on tehty töitä. eli, jos vielä ilmenee ongelmia, olkaa hyvä ja ottakee yhteyttä mieluiten face to face, ja jos ette uskalla, pitäkää päänne kiinni

      • On kokeiltu!

        Mä olen vahvempi kuin sun isi!


    • isän tyttö

      en usko!

      • Båtman Strong

        Kuule ipana, tulen äitisi luokse yökylään ja selvitetään tämä juttu, heti kun
        isäsi jaksaa aamulla sohvalta nousta ylös, ja sinä nirppanokka istut kiltisti sivussa.


    • dilledongn

      no nyt rupes pelottaan

    • flipperit laitskiin

      voi että kun on pienet ympyrät ihmisillä,eikö tosiaan ole muuta tekemistä kun kytätä muitten tekemisiä..vie oma veneesi myös seisomaan sinne laituriin jos noin vituttaa,silloinhan kai selviää mitä siitä paikasta joutuu pulittamaan..

    • vittumorjes!

      VITTU OIKEESTI :DDDDDDDDDDDDDD:DXDDD

    • uteliaspaska

      oliko kyseessä puna-valkoinen isohko vene?

    • Isoässä

      Tämähän hyvää mainosta on mierolan silta cafe:lle ? Onko asenne tällainen myös asiakkaita palvellessa? :(

      • joop.

        Tuskinpa cafen henkilökunta tätä ketjua ole aloittanut. Asialla ollut joku kateellinen ohikulkija.


      • KAUKO KEINO
        joop. kirjoitti:

        Tuskinpa cafen henkilökunta tätä ketjua ole aloittanut. Asialla ollut joku kateellinen ohikulkija.

        ON MUUTEN HIENO PAIKKA AATTELIN MENNÄ SYÖMÄÄN JA ON MUUTEN HYVÄ PALVELU SUOSITTELEN MUUTEN MUILLEKIN HYVÄ RUOKA PAREMPI
        MIELI VAII MITÄ HUSVOTIT !!! TERVEISIN KAUKO KEINO


      • Nakit ja muusit
        KAUKO KEINO kirjoitti:

        ON MUUTEN HIENO PAIKKA AATTELIN MENNÄ SYÖMÄÄN JA ON MUUTEN HYVÄ PALVELU SUOSITTELEN MUUTEN MUILLEKIN HYVÄ RUOKA PAREMPI
        MIELI VAII MITÄ HUSVOTIT !!! TERVEISIN KAUKO KEINO

        Haisee niin rasvagrillille ohiajaessa, että taidan jatkossakin ajaa ohi.
        Miksi muuten HUUDAT?


    • öolkkjh

      Jotain ihme hovia se vene äijä välillä kestitsee Silta-cafe:ssa !

    • dark side

      Joku kriminaali se paatin omistaja on, ei päivääkään verokirjalle!

    • Köyhä

      Hittooko rutisette jostain hemmetin veneestä. Hankkikaa elämä kateelliset itkupillit. Minua ei kiinnosta kenenkään veneet oli se soutuvene tai huvijahti vaan käyn mierolassa vaikka kahvilla ja se on hyvä mesta.

      • Meni jo

        Ketä se enää näin alkutalvesta kiinnostaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1518
    8. 59
      1384
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe