13v pojalle crossi .......

crossiBoY

Eli oon 13v poika ja oon 176cm pitkä ja painan jtn 70kg
Oisko mulle hyvä joku 125cc crossi ?

vaikka kaveri sanoi että osta 80cc mutta en ole varma asiasta

11

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kannata

      Älä osta crossia, kaadut jossakin hiekkakuopalla ja nyrjäytät niskasi!

    • Olet_Aika_Läski!

      176cm pitkälle ei käy 125cc Tuski kestää ku oot nii painava. Muute oot varmaa aika lähki ku meiän koulun yks 8luokkalaine mua vuoje vanhempi painaa 81kg.. Oot aika painava XDDDD Pullero, Mullero, Kullero... XDDDDDDDDDD






      Fucke'd! Hahaa! Isäs söi makkaroita ku pani äitiis. Sit synnyit sinä! XFFF
      KATO ITTEES. LAIHDUTA NII OOT KEVYEMPI! XDDDDD

      • crossiBoy

        oho oho 5v pentu kirjottaa kyllä aika kovia juttuja =DDDDD aiai repeen ku oot niin hauska . Nyt sää toivot että ”isot pojat” lukee sun textin ja oot niiiiin leuhkana .


      • pökäleen kuori
        crossiBoy kirjoitti:

        oho oho 5v pentu kirjottaa kyllä aika kovia juttuja =DDDDD aiai repeen ku oot niin hauska . Nyt sää toivot että ”isot pojat” lukee sun textin ja oot niiiiin leuhkana .

        Et sinä mitää tartte. Senkin paksu porsas. Nysäsi on menetetty. Et näe naista koskaan. Äitisikin vain röhki kun synnyit.


    • ihme mies

      osta falmek f-crs minicross 125cc ja löytyy tehoo ja nopeutta

    • 907

      125cc 2-tahti on ihan hyvä tai 250cc 4-tahti
      eikä sitten mitään paskoja kiina crosseja
      ja siis todellakin kestää tolla painolla etkä ole yhtään liian painava.
      taitaa toi kuka semmotteita kirjottaa olla ite yli painonen ja haluaa kaverin läskien kerhoon XD

    • CR250

      Joops samoilla linjoilla ysinollaseiskan kanssa.

      Piikki 2-tahti tai puolikas 4-tahti vain alle. Puolikas on helpompi ajeltava ja sopii aloittelevalle ehkä paremmin. Makunsa kullakin, itse olen pysytellyt aina 2-tahtisissa, kun tykkään "repäisevästä" menosta.

    • dfsdgdgsgd

      itellä yamahan 85 yz, kulkeee sikana ja oon 14, painan 40 kg 156 pitkä. suosittelen ei oo liika pieni sulle

    • hjlä

      Ei 125cc tai 250cc oo hyvä13v hankala vaa ajaa ku ne on liia isoi

    • Querzy
    • 125cc 2t

      no et oo kyllä mikään alipainonen mut itse alotin enduron ku olin 10vee ja oon nyt 20vuotta itselläni on talissa 125 2t, 200 2t, 250 4t, ja 450 4t ja jos kerta ekaks pyöräs oot ostamassa nii ehottomasti 125 2t siksi että OPITPAHAN AJAMAAN ja sitten joskus tulevaisuudessa kannattaa siirtyä 200cc 2t katta 250cc 4t mutta ku oot noin nuori ja jos ei aijempaa ajokokemusta oo ni ei missään nimessä 250cc 4t (tapat ittes) ajan enduroo samassa tallisa jossa on sm tason kuskeja ja itsekki ensikesänä tähtään sinne tuossa pari viikkoa sitten kävimme isäukkoni kanssa tutustuttamassa erästä kuopiolaista 15vuotiasta poikaa lajiin ja tälle oli sopiva pyörä 200cc 2t koska on helpompi ajaa ku 125cc 2t ja poika innostu lajista niin että oli isällen kuulemma ehdottanut samana iltana 200cc KTM EXC ostamista tämä jannu paino ehkä suurinpiirtein saman verran ku sinä mutta oli sen verran isokokoinen että siksi 200cc

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe