Moikka,
Onko kellään muulla kokemuksia niukasta verisestä/rusehtavasta vuodosta noin viikko menkkojen loppumisen jälkeen?
Tulin raskaaksi huhtikuussa mutta raskaus todettiin tuulimunaksi rv 10 ja minulle tehtiin lääkkeellinen raskauden keskeytys. Keskeytyksen jälkeen minulla tuli vuotoa pari viikkoa ja vuodon loputtua meni noin 3 viikkoa ja minulla alkoi kuukautiset (kuukautiset alkoivat 24.7)
Nyt minulla on parin päivän ajan tullut niukkaa hieman veristä vuotoa (välillä rusehtavaa) ja katsoin että ovulaatiolaskurin mukaan minun pitäisi ovuloida tällä hetkellä (mitään testejä en ole tehnyt tuon ovulaation suhteen). Voiko tuo kummallinen vuoto johtua ovulaatiosta ja siitä että hormoonit ovat sekaisin vieläkin tuosta keskenmenosta?
Keskenmenon jälkitarkistuksessa minulta löytyi toisesta munasarjasta pieniä kystiä jotka ei ole olleet edes kivuliaita ja nytkään minulla ei ole mitään kipuja.
Kummallakaan meistä ei ole mitään sukupuolitautia eikä muutenkaan kohdussa näkynyt mitään ihmeellistä vaan se oli hyvin tyhjentynyt ja terveen näköinen (ainoana nuo pienet kystat jotka pitäisi lääkärin mukaan lähteä itsestään ajan myötä)
Voiko tuo vuoto johtuakystista?
Vuoto viikko menkkojen jälkeen
apua23
1
888
Vastaukset 1
- Veikkailua
Monilla naisilla on ovulaatiovuoto. Se on selvästi niukempaa kuin kuukautiset.
Ovulaatiovuoto on voinut alkaa sinulla kaiken keväällä kokemasi jälkeen. Vuoto voi toki johtua myös kystista, mutta silloin se ei rajoittuisi vain ovulaatioaikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361820- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532