Kuuluuko kuvioon että nelivedon merkkivalo vilkkuu koko ajan, vaikka neliveto ei päällä.Kun laitan nelivedon päälle valo muuttuu jatkuvaksi,niinkuin varmaan pitääkin.Olen itse ajanut em,autolla vasta n.600 km ja yo.ilmiö vaivannu/häirinny melkein koko ajan.
L 200 vm-2003
3
1564
Vastaukset
- Tietää.
Luultavasti ei pitäisi vilkkua koko aikaa.
Onko kyseessä malli jota pitää peruuttaa sen jälkeen kun nelikon ottaa pois?
Jossei selviä, niin kyselehän tuolta Mitsuclubin palstalta:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/
Tuolla on muistaakseni ollut ennenkin juttua samasta aiheesta, ja vastaus pitäisi löytyä.- Mitsu 4x4
Kiitti asiallisesta vinkistä,,, olihan hyvä linkki... siellähän on asiallista juttua paljonkin.. täytyy paneutua...
- jeessöörnn
Ei kuulu vilkkua. Vilkkuminen tarkoittaa sitä, että jokin toiminto non kesken. Eli sulla ei neliveto kytkeydy pois päältä syystä, tahi toisesta. Nelivedon poiskytkentä toimii alipaineella ja voi olla, että siellä on jossain letkussa vuoto. Myös nelivedon valintakytkin voi olla rikki, mulla nimittäin oli samoilla oireilla. Korjaus makso jotain kakssataa osineen, muttei tuolla ole kiirettä, kun sillä autollas voi ajaa neliveto päällä jatkuvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904