Kuuluuko kuvioon että nelivedon merkkivalo vilkkuu koko ajan, vaikka neliveto ei päällä.Kun laitan nelivedon päälle valo muuttuu jatkuvaksi,niinkuin varmaan pitääkin.Olen itse ajanut em,autolla vasta n.600 km ja yo.ilmiö vaivannu/häirinny melkein koko ajan.
L 200 vm-2003
3
1733
Vastaukset
- Tietää.
Luultavasti ei pitäisi vilkkua koko aikaa.
Onko kyseessä malli jota pitää peruuttaa sen jälkeen kun nelikon ottaa pois?
Jossei selviä, niin kyselehän tuolta Mitsuclubin palstalta:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/
Tuolla on muistaakseni ollut ennenkin juttua samasta aiheesta, ja vastaus pitäisi löytyä.- Mitsu 4x4
Kiitti asiallisesta vinkistä,,, olihan hyvä linkki... siellähän on asiallista juttua paljonkin.. täytyy paneutua...
- jeessöörnn
Ei kuulu vilkkua. Vilkkuminen tarkoittaa sitä, että jokin toiminto non kesken. Eli sulla ei neliveto kytkeydy pois päältä syystä, tahi toisesta. Nelivedon poiskytkentä toimii alipaineella ja voi olla, että siellä on jossain letkussa vuoto. Myös nelivedon valintakytkin voi olla rikki, mulla nimittäin oli samoilla oireilla. Korjaus makso jotain kakssataa osineen, muttei tuolla ole kiirettä, kun sillä autollas voi ajaa neliveto päällä jatkuvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358