Kuuluuko kuvioon että nelivedon merkkivalo vilkkuu koko ajan, vaikka neliveto ei päällä.Kun laitan nelivedon päälle valo muuttuu jatkuvaksi,niinkuin varmaan pitääkin.Olen itse ajanut em,autolla vasta n.600 km ja yo.ilmiö vaivannu/häirinny melkein koko ajan.
L 200 vm-2003
3
2047
Vastaukset
- Tietää.
Luultavasti ei pitäisi vilkkua koko aikaa.
Onko kyseessä malli jota pitää peruuttaa sen jälkeen kun nelikon ottaa pois?
Jossei selviä, niin kyselehän tuolta Mitsuclubin palstalta:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/
Tuolla on muistaakseni ollut ennenkin juttua samasta aiheesta, ja vastaus pitäisi löytyä.- Mitsu 4x4
Kiitti asiallisesta vinkistä,,, olihan hyvä linkki... siellähän on asiallista juttua paljonkin.. täytyy paneutua...
- jeessöörnn
Ei kuulu vilkkua. Vilkkuminen tarkoittaa sitä, että jokin toiminto non kesken. Eli sulla ei neliveto kytkeydy pois päältä syystä, tahi toisesta. Nelivedon poiskytkentä toimii alipaineella ja voi olla, että siellä on jossain letkussa vuoto. Myös nelivedon valintakytkin voi olla rikki, mulla nimittäin oli samoilla oireilla. Korjaus makso jotain kakssataa osineen, muttei tuolla ole kiirettä, kun sillä autollas voi ajaa neliveto päällä jatkuvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24315040
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?461934- 1861460
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1111350- 281209
- 122958
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30912Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex81774Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80738- 75668