Teuvo Sunille

valheenpaljastaja

Et ole vielä vastannut tähän kysymykseen: viettikö alkuseurakunta ehtoollista säännöllisesti ennen Paavalin kääntymistä kristinuskoon? (Olet selittänyt, että Paavali toi ehtoollisen jatkuvan vieton seurakuntiin)

Vastaa ja perustele Raamatun Sanalla ja Apostolien teoilla, kohdilla, jotka kertovat helluntain ja Paavalin Damaskon kokemusten aikaväliltä.

145

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lk.

Jos sille on käynyt kuni Harrille.
      Tuskin vastaa.

• Kun opetuslapset surun murtamina Jeesuksen taivaaseenastumisen jälkeen yhdessä kokoontuivat häntä muistelemaan, ja odottamaan Jeesuksen lupaamaan Pyhää Henkeä, he varmasti muistivat Jeesuksen ilmoituksen siitä, ettei hän enää ollut heidän kanssaan viiniä ja leipää nauttimassa:

Happamattoman leivän juhlan ensimmäisenä päivänä opetuslapset tulivat Jeesuksen luo ja kysyivät:

"Minne tahdot meidän valmistavan sinulle pääsiäisaterian?"

Jeesus sanoi: "Menkääa kaupunkiin." Hän neuvoi, kenen luo heidän oli siellä mentävä ja käski sanoa tälle: " Opettaja sanoo: 'Hetkeni on lähellä. Sinun luonasi minä syön pääsiäislampaan opetuslasteni kanssa'."

Aterian aikana Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi opetuslapsilleen sanoen: "Ottakaa ja syökää, tämä on minun ruumiini."

Sitten hän otti maljan, kiitti Jumalaa, antoi heille ja sanoi: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka kaikkien puolesta vuodatetaan teidän syntienne anteeksiantamiseksi.

Ja minä sanon teille: tästedes en maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uuttaa viiniä teidän kanssanne."

Eivätkä he varmasti uskoneet, että viini ja leipä avaisivat heille tien iankaikkiseen elämään, kuten nämä Saatanan erinomaiset porttopapit lupaavat:

"Meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri kätkeköön teidän ruumiinne ja sielunne iankaikkiseen elämään. Menkää Herran rauhaan!"

Eivätkä petetyt ihmisparat tiedä, minkä herran rauhaan heitä ollaan suurin joukoin kuljettamassa. Ja se sai aikaan tämä Saatanan erinomainen lupaus Paavalille:

"Olen saanut Herralta tiedoksi tämän, minkä olen myös opettanut teille: Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet kavallettiin, otti leivän, kiitti Jumalaa, mursi leivän ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka annetaan teidän puolestanne. Tehkää tämä minun muistokseni."

Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin te siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."

Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee."

Jeesus ei näitä kahta viimeistä lausetta Matteuksen, Markuksen, Luukkaan, eikä Johanneksen kertomusten mukaan lausunut, vaan ne on Paavali omasta lihastaan oman kunniansa kohottamiseksi Jeesuksen sanoihin liittänyt. Joten tässäkin on yksi syy siihen, miksi Jumala lähetti Saatanan häntä rusikoimaan.

• valheenpaljastaja

Mikä unohtui?

Tarkoitus oli tämä: Vastaa ja perustele Raamatun Sanalla ja Apostolien teoilla, kohdilla, jotka kertovat helluntain ja Paavalin Damaskon kokemusten aikaväliltä.

Yritä Teuvo uudelleen ja vastaa Apotolien teoilla:

Viettikö alkuseurakunta ehtoollista säännöllisesti ennen Paavalin kääntymistä kristinuskoon?

• Haloo!
        valheenpaljastaja kirjoitti:

Mikä unohtui?

Tarkoitus oli tämä: Vastaa ja perustele Raamatun Sanalla ja Apostolien teoilla, kohdilla, jotka kertovat helluntain ja Paavalin Damaskon kokemusten aikaväliltä.

Yritä Teuvo uudelleen ja vastaa Apotolien teoilla:

Viettikö alkuseurakunta ehtoollista säännöllisesti ennen Paavalin kääntymistä kristinuskoon?

Eikö se "mene jakeluun". Sunihan aikoi tästä päivästä lähtien vastata, vain omiin aloituksiinsa lähetettyihin kyselyihin ja herjoihin.

• valheenpaljastaja

Uskotko Teuvo Suni jokaisen Matteuksen evankeliumin kirjoituksen olevan Jumalan Sanaa?

• miksi vieläkin tätä

roskaa ja riitelyä? Miksi manaatte tätä riivaajahenkien mukaan kirjoittelevaa porttovalittu-sunia tänne. Annetaan sen saastaisen pellen mantrata kotonaan ja hyppiköön siellä riemusta henkiensä kanssa. :((

Pistäkää sille saastaiselle herjaajalle s-postia, jos niin kiinnostuneita olette!

• sivullinen.

Siksi tämä jatkuu palstalla siihen saakka, kun täällä totuutta julistetaan, koska kaikille sen hylänneille Totuuden Henki on riivaajahenki.

• älä viitsi
        sivullinen. kirjoitti:

Siksi tämä jatkuu palstalla siihen saakka, kun täällä totuutta julistetaan, koska kaikille sen hylänneille Totuuden Henki on riivaajahenki.

Älä viitsi puska-teuvo kehua itseäsi! Tuleeko riivaajahenkiä seuraavalle käytös noin alhaiseksi ja vastenmieliseksi?

• Eikö kukaan lähimmäisesi pysty sinua auttamaan, kun totuus saa sinussa aikaan tuollaista raivoa?

• miksi teet noin?
        sivullinen. kirjoitti:

Jälleen Teuvo narahti puskasta kiinni. Aika noloa Teuvo...

• miksi teet noin? kirjoitti:

Jälleen Teuvo narahti puskasta kiinni. Aika noloa Teuvo...

Totuuden Henkeä ei mikään nolota. Mutta Saatanan henki sinuakin niin kovasti nolottaa, ettet uskalla omalla nimelläsi kirjoittaa edes puskasta.

• laajennettu merkki
        TeuvoSuni kirjoitti:

Totuuden Henkeä ei mikään nolota. Mutta Saatanan henki sinuakin niin kovasti nolottaa, ettet uskalla omalla nimelläsi kirjoittaa edes puskasta.

"Totuuden Henkeä ei mikään nolota"

Ei niin. Onhan se nähty. Ei edes valehteleminen nolota "Totuuden Henkeä".
        Huomaa lainausmerkit!

• valjeenpaljastaja
        TeuvoSuni kirjoitti:

Voisitko Suni palata kysymykseen ja vastata:
        Raamatun Sanalla ja Apostolien teoilla, kohdilla, jotka kertovat helluntain ja Paavalin Damaskon kokemusten aikaväliltä.

Vastaa ketään solvaamatta ja Raamatun sanalla.

• 2005 asti seurannut

Esim. Jerusalemin seurakunta mursi leipää = nautti Herran ehtoollista Pietarin ja yhdentoista muun apostolin perusteella. Tässä joukossa ei ollut Paavalia. Eikä Paavalin kirjeitä seurakunnille ollut vielä koottu Raamattuun.

Oliko siis Pietari ja kaikki muutkin apostolit (esim. Matteus ja Johannes) erehtyneet Herran ehtoollisen vietosta?

Eivät olleet. Vesi ja veri ja Henki pitävät aina yhtä loppuun saakka. Ne todistavat Herran Jeesuksen Kristuksen voitosta kuolemasta Golgatalla ja Hänen ylösnousemuksestaan. Kaikki kolme todistajaa ovat samanarvoiset ja Jumalan käytössä edelleen.

Ja vielä: Jeesus sanoi, ettei Hän itse tulisi nauttimaan viiniköynnöksen antia ennen kuin taivaassa omiensa kanssa. Tällä hän profetoi oman kuolemansa: Hän ei ihmisenä pian olisi heidän kanssaan aterioimassa, syömässä eikä juomassa. Mutta Hän jättikin tämän pääsiäisaterian vieton = lihansa ja verensä = ehtoollisen perinnöksi seuraajilleen. Henkensä kautta Hän olisi siinäkin aina läsnä, uskon kautta.

Sinä pilkkaat ja häpäiset Jeesuksen ruumista ja verta.

Mutta monille Sunin vangeille tämä Jeesuksen veren synneistä pesevä vaikutus kirkastui täydellisesti. Ja kiitän Jumalaa, että monet Sunin uhrit pääsivät irti hänen saatanalisesta eksytyksestä.

• Kirjoituksesi oli hyvä, "vuodesta 2005 asti seurannut".

""Mutta monille Sunin vangeille tämä Jeesuksen veren synneistä pesevä vaikutus kirkastui täydellisesti. Ja kiitän Jumalaa, että monet Sunin uhrit pääsivät irti hänen saatanalisesta eksytyksestä.""

Juuri näin kävi minullekin ja erityinen kiitos alkupraimolle, kun piti esillä Raamatunkohtaa 1. Joh 4.

Suni tai riivaajahenkensä, toi ovelasti omanlaisensa ahtaanportin, ohittamaan kristuksen Sovintoveren ja lunastustyön.

• Aluksi tämä:

Ensimmäiset Uuden liiton tapahtumat on kirjoitettu 10-30 vuotta jälkeenpäin, joten mitään Uuden liiton tapahtumia ei ollut kirjana luettavissa, vaan ainoastaan opetuslasten ja Paavalin kirjeistä.

Kaikki tieto kulki aluksi suullisena paikasta toiseen. Ja kun ihmiset näkivät, miten Jeesuksen seurassa olleet opetuslapset häntä yhteisellä aterialla muistelivat, niin tottahan tämä ihmisiä kovasti miellyttävä ritruaali sai ihmiset valtoihinsa.

Ja täyteen vauhtiin se pääsi, kun Paavali sai Saatanalta tuon ilmoituksen ehtoollisen jatkumisesta ihmiskunnan tuhoon saakka. Ihmisille tämä on arvokasta, mutta Jumalalle iljetystä. Kuten Jeesus tämän ennalta ilmoitti:

"Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."

Seurakunnistahan tuli porttoseurakuntia jo vuonna 90, kun Efesosossa pääsi seurakunnan johtajaksi Kristukselta saadusta Hengestä osaton Diotrefes, josta Johannes kirjoitti:

Kirjoitin muutaman sanan seurakunnalle, mutta Diotrefes, joka mahtailee sen johtajana,

ei pidä meitä missään arvossa. Siksipä minä sinne tultuani aionkin huomauttaa hänelle siitä, mitä hän oikein tekee levittäessään meistä pahoja puheita. Eikä hänelle sekään riitä. Hän kieltäytyy itse ottamasta veljiä vastaan, estää niitä, jotka haluavat sen tehdä, ja jopa erottaa heitä seurakunnasta."

Ja kun Johannes sitten Efesoon palattuaan meni tästä huomauttamaan, toimittivat nämä porttopaimenet hänet vankeuteen pois seurakunnalta totuutta vaatimasta:

"Minä veljenne Johannes, jolla on sama ahdinko, valtakunta ja Jeesukselta tuleva kestävyys kuin teillä, olin joutunut Patmos-nimiselle saarelle, koska olin julistanut Jumalan sanaa ja todistanut Jeesuksesta."

Raamattuun on kirjattu Jeesuksen ensimmäinen ja viimeinen ihmeteko, jotka molemmat liittyivät viiniin:

Kaanaan häissä hän maan päällä ollessaan muutti veden viiniksi. Ja vuonna 96 hän muutti saman viinin Saatanan vihan viiniksi taivaasta käsin, kun näki minkälaisen rituaalin Saatanan palvelijat olivat hänen opetuslapsilleen tarjoamasta viimeisestä ateriasta ihmisten eksyttämiseksi tehneet:

"Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki
        kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet
        hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen
        vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."

Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sa"Sen porton noi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen
        pahoja tekojaan."

Kyllä ovat Saatanan palvelijat vieneet sinultakin mennessään terveen järjen, kun tosissasi uskot, että Alkon viinitilkassa sinä juot Jeesuksen verta ja pahvin makuisessa öylätissä syöt hänen ruumistaan.

Jeesuksen veri ja ruumis saadaan nauttia vasta ahtaan portin ja ahtaan oven takana. Ja siksi tällaisten ihmisten kohtalona on joka päivä olla ottamassa vastaan ihmisten vihaa:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

"Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

• Vapaus???
        Devoit kirjoitti:

Kirjoituksesi oli hyvä, "vuodesta 2005 asti seurannut".

""Mutta monille Sunin vangeille tämä Jeesuksen veren synneistä pesevä vaikutus kirkastui täydellisesti. Ja kiitän Jumalaa, että monet Sunin uhrit pääsivät irti hänen saatanalisesta eksytyksestä.""

Juuri näin kävi minullekin ja erityinen kiitos alkupraimolle, kun piti esillä Raamatunkohtaa 1. Joh 4.

Suni tai riivaajahenkensä, toi ovelasti omanlaisensa ahtaanportin, ohittamaan kristuksen Sovintoveren ja lunastustyön.

Miten on Devoit, jos olet ollut Sunin vankina, niin oletko nyt täysin vapaa ,vaioletko vielä koevapaudessa?

• Tee siis parannus
        TeuvoSuni kirjoitti:

Aluksi tämä:

Ensimmäiset Uuden liiton tapahtumat on kirjoitettu 10-30 vuotta jälkeenpäin, joten mitään Uuden liiton tapahtumia ei ollut kirjana luettavissa, vaan ainoastaan opetuslasten ja Paavalin kirjeistä.

Kaikki tieto kulki aluksi suullisena paikasta toiseen. Ja kun ihmiset näkivät, miten Jeesuksen seurassa olleet opetuslapset häntä yhteisellä aterialla muistelivat, niin tottahan tämä ihmisiä kovasti miellyttävä ritruaali sai ihmiset valtoihinsa.

Ja täyteen vauhtiin se pääsi, kun Paavali sai Saatanalta tuon ilmoituksen ehtoollisen jatkumisesta ihmiskunnan tuhoon saakka. Ihmisille tämä on arvokasta, mutta Jumalalle iljetystä. Kuten Jeesus tämän ennalta ilmoitti:

"Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."

Seurakunnistahan tuli porttoseurakuntia jo vuonna 90, kun Efesosossa pääsi seurakunnan johtajaksi Kristukselta saadusta Hengestä osaton Diotrefes, josta Johannes kirjoitti:

Kirjoitin muutaman sanan seurakunnalle, mutta Diotrefes, joka mahtailee sen johtajana,

ei pidä meitä missään arvossa. Siksipä minä sinne tultuani aionkin huomauttaa hänelle siitä, mitä hän oikein tekee levittäessään meistä pahoja puheita. Eikä hänelle sekään riitä. Hän kieltäytyy itse ottamasta veljiä vastaan, estää niitä, jotka haluavat sen tehdä, ja jopa erottaa heitä seurakunnasta."

Ja kun Johannes sitten Efesoon palattuaan meni tästä huomauttamaan, toimittivat nämä porttopaimenet hänet vankeuteen pois seurakunnalta totuutta vaatimasta:

"Minä veljenne Johannes, jolla on sama ahdinko, valtakunta ja Jeesukselta tuleva kestävyys kuin teillä, olin joutunut Patmos-nimiselle saarelle, koska olin julistanut Jumalan sanaa ja todistanut Jeesuksesta."

Raamattuun on kirjattu Jeesuksen ensimmäinen ja viimeinen ihmeteko, jotka molemmat liittyivät viiniin:

Kaanaan häissä hän maan päällä ollessaan muutti veden viiniksi. Ja vuonna 96 hän muutti saman viinin Saatanan vihan viiniksi taivaasta käsin, kun näki minkälaisen rituaalin Saatanan palvelijat olivat hänen opetuslapsilleen tarjoamasta viimeisestä ateriasta ihmisten eksyttämiseksi tehneet:

Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sa"Sen porton noi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen
        pahoja tekojaan."

Kyllä ovat Saatanan palvelijat vieneet sinultakin mennessään terveen järjen, kun tosissasi uskot, että Alkon viinitilkassa sinä juot Jeesuksen verta ja pahvin makuisessa öylätissä syöt hänen ruumistaan.

Jeesuksen veri ja ruumis saadaan nauttia vasta ahtaan portin ja ahtaan oven takana. Ja siksi tällaisten ihmisten kohtalona on joka päivä olla ottamassa vastaan ihmisten vihaa:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

"Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

Milloin lopetat Paavalin demonisoinnin? Teet turhaa ja itsellesi vahingollista työtä. Aikasi on vähissä. Tee siis parannus, sillä sinulla on paljon siihen aihetta.

• 2005 asti seurannut
        TeuvoSuni kirjoitti:

Aluksi tämä:

pahoja tekojaan."

"Ja kun ihmiset näkivät, miten Jeesuksen seurassa olleet opetuslapset häntä yhteisellä aterialla muistelivat, niin tottahan tämä ihmisiä kovasti miellyttävä ritruaali sai ihmiset valtoihinsa."

Jerusalemin seurakunta ei viettänyt ehtoollista MATKIAKSEEN apostoleita, vaan se vietti ehtoollista 12 apostolin JOHDOLLA ja KANSSA.

Kirjoitat omaa pääntuotostasi ohi Raamatun. Otat Raamatusta mitä sinulle sopii ja se mikä ei sinulle sovi, korvaat mielikuvituksellasi. Näin se on.

• vl paavolasta
        Vapaus??? kirjoitti:

Miten on Devoit, jos olet ollut Sunin vankina, niin oletko nyt täysin vapaa ,vaioletko vielä koevapaudessa?

Näin hänen nauttivan ainoasta ja oikeasta vapaudesta vanhoillislestadiolaisten suviseuroissa Lumijoella.

• 2005 asti seurannut kirjoitti:

"Ja kun ihmiset näkivät, miten Jeesuksen seurassa olleet opetuslapset häntä yhteisellä aterialla muistelivat, niin tottahan tämä ihmisiä kovasti miellyttävä ritruaali sai ihmiset valtoihinsa."

Jerusalemin seurakunta ei viettänyt ehtoollista MATKIAKSEEN apostoleita, vaan se vietti ehtoollista 12 apostolin JOHDOLLA ja KANSSA.

Kirjoitat omaa pääntuotostasi ohi Raamatun. Otat Raamatusta mitä sinulle sopii ja se mikä ei sinulle sovi, korvaat mielikuvituksellasi. Näin se on.

Tottahan toki he opetuslapsista oppia ottivat. Huomaa etteivät he julistaneet tätä valhetta, jonka Paavali Saatanalta sai:

"Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin siitä juotte, tehkää se minun muistokseni. Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee."

Pyhän Hengen johdatuksessa saan paljastaa Raamatusta kaiken sen, mikä ei kuulu Jeesuksen opetuksiin.

• 2005 asti seurannut
        TeuvoSuni kirjoitti:

Tottahan toki he opetuslapsista oppia ottivat. Huomaa etteivät he julistaneet tätä valhetta, jonka Paavali Saatanalta sai:

"Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin siitä juotte, tehkää se minun muistokseni. Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee."

Pyhän Hengen johdatuksessa saan paljastaa Raamatusta kaiken sen, mikä ei kuulu Jeesuksen opetuksiin.

Et todistanut vielä yhtään mitään.

Raamattu kertoo, että Jerusalemin seurakunta vietti ehtoollista 12 alkuperäisen opetuslapsen JOHDOLLA ja KANSSA.

Jos ehtoollisen viettäminen olisi ollut vain 12 alkuperäiselle opetuslapselle tarkoitettu, eikä lainkaan sen jälkeen, tottahan apostolit Pietarin johdolla olisivat tällaisen ehtoollisen vieton Jerusalemissa tyrmänneet ja harhana kieltäneet. Mutta eivät kieltäneet vaan opettivat, että niin tulee toimia.

Ja Raamattu tämän todistaa. Nyt sinä Teuvo menit repimään Uudesta Testamentista pois loputkin apostolit. Uutta Testamenttia ei enää sinulle ole.

• punnitsin
        TeuvoSuni kirjoitti:

Sinulla ei yksinkertaisesti ole kykyä, eikä viisautta vastata aloituksen kysymykseen. Miksi? Koska sinulla ei ole Raamattua tukenasi, vaan oma pääsi tuotokset, jotka ovat hyvin, hyvin kevyttä tavaraa. Sinut on jälleen punnittu ja köykäiseksi havaittu. Kun et kerran kestä ihmisten edessä, miten sitten lopulta pyhän Jumalan edessä, jolle joudut tekemään tiliä Raamatun halveeraamisesta.

• punnitsin kirjoitti:

Sinulla ei yksinkertaisesti ole kykyä, eikä viisautta vastata aloituksen kysymykseen. Miksi? Koska sinulla ei ole Raamattua tukenasi, vaan oma pääsi tuotokset, jotka ovat hyvin, hyvin kevyttä tavaraa. Sinut on jälleen punnittu ja köykäiseksi havaittu. Kun et kerran kestä ihmisten edessä, miten sitten lopulta pyhän Jumalan edessä, jolle joudut tekemään tiliä Raamatun halveeraamisesta.

Sinun vaakaasi ei ole tarkistettu totuudella, ja siksi se näyttä valheet totuudeksi ja totuudet valheeksi.

Ja tuollaisella punnitsemisella sinä olet ihmisiltä kunniaa kärkkymässä.

Et todistanut vielä yhtään mitään.

Raamattu kertoo, että Jerusalemin seurakunta vietti ehtoollista 12 alkuperäisen opetuslapsen JOHDOLLA ja KANSSA.

Jos ehtoollisen viettäminen olisi ollut vain 12 alkuperäiselle opetuslapselle tarkoitettu, eikä lainkaan sen jälkeen, tottahan apostolit Pietarin johdolla olisivat tällaisen ehtoollisen vieton Jerusalemissa tyrmänneet ja harhana kieltäneet. Mutta eivät kieltäneet vaan opettivat, että niin tulee toimia.

Ja Raamattu tämän todistaa. Nyt sinä Teuvo menit repimään Uudesta Testamentista pois loputkin apostolit. Uutta Testamenttia ei enää sinulle ole.

Kerro nyt minulle, missä opetuslapset opettivat tätä Paavalin oppia:

"Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin te siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."

Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee."

• Surullista:):):)
        vl paavolasta kirjoitti:

Näin hänen nauttivan ainoasta ja oikeasta vapaudesta vanhoillislestadiolaisten suviseuroissa Lumijoella.

Se on se Devoitin ongelma luultavasti elämänsä loppuun asti ja vielä kuolemansa jälkeenkin.

• :(:(:(
        Surullista:):):) kirjoitti:

Se on se Devoitin ongelma luultavasti elämänsä loppuun asti ja vielä kuolemansa jälkeenkin.

Anteeksi hymiöt meni väärinpäin.

• vl paavolasta kirjoitti:

Jos tuo on totta, on hänelle käynyt, kuten Paavalillekin kävi, ei päässyt eroon isiltä peritystä tyhjänpäiväisestä elämästä, josta Sananlaskut sanoo:

"Koira palaa oksennukselleen", ja: "Pesty sika rypee rapakossa."

• punnitsin
        TeuvoSuni kirjoitti:

Sinun vaakaasi ei ole tarkistettu totuudella, ja siksi se näyttä valheet totuudeksi ja totuudet valheeksi.

Ja tuollaisella punnitsemisella sinä olet ihmisiltä kunniaa kärkkymässä.

Vaakani perustuu Raamattuun, jota sinä halpana pidät. Olet tosi köykäinen hengellisesti.

• Devoit kirjoitti:

Kirjoituksesi oli hyvä, "vuodesta 2005 asti seurannut".

Muistatko?

Vuonna 2005 sinä kuljit turvallisin mielin kanssani totuuden tiellä.

Keväällä kävimme yhdessä viemässä kirjani käsikirjoituksen Saarijärvelle kirjapainoon.

Sitten Pyhä Henki johdatti minut näihin uskontokeskusteluihin, ja sinä tulit pienellä viiveellä perässä.

Mutta kun kukaan ihminen ei voi ketään ahtaaseen porttiin kuljettaa,aloitti Pyhä Henki koetella sinua, antaen Saatanalle ja sen palvelijoille tehtäväksi pilkata sinuakin sunilaiseksi ja Jeesuksen ahdasta portti suni-portiksi.

Ja näitä valehtijoita peläten sinun totuuden tie päättyi ahtaan portin eteen,
        kuten sen avoimesti tunnustit.

• Tielläpä hyvinkin.
        TeuvoSuni kirjoitti:

Muistatko?

Vuonna 2005 sinä kuljit turvallisin mielin kanssani totuuden tiellä.

Keväällä kävimme yhdessä viemässä kirjani käsikirjoituksen Saarijärvelle kirjapainoon.

Sitten Pyhä Henki johdatti minut näihin uskontokeskusteluihin, ja sinä tulit pienellä viiveellä perässä.

Mutta kun kukaan ihminen ei voi ketään ahtaaseen porttiin kuljettaa,aloitti Pyhä Henki koetella sinua, antaen Saatanalle ja sen palvelijoille tehtäväksi pilkata sinuakin sunilaiseksi ja Jeesuksen ahdasta portti suni-portiksi.

Ja näitä valehtijoita peläten sinun totuuden tie päättyi ahtaan portin eteen,
        kuten sen avoimesti tunnustit.

"Totuuden tiellä"? Niin, kylläkin todellakin tiellä, eli esteenä. Siinä olet aivan oikeassa.
        Totuushan ei ole sitä, että pyrkii mitätöimään Raamatun sanomaa, Jumalan sanaa! Se on ateistien tehtävä.

• punnitsin kirjoitti:

Vaakani perustuu Raamattuun, jota sinä halpana pidät. Olet tosi köykäinen hengellisesti.

Tässä sinulle Jeesuksen vastaus Raamatusta:

"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytyvän iankaikkisen elämän - ja nehän juuri todistavat minusta.

Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän. En minä ole ihmisten kiitosten tarpeessa. Minä tunnen teidät: teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.

Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ainoalta Jumalalta."

Koska jo äidin kohdusta lähtien satuin olemaan Jumalan valittu, varjeli Jeesus Kristus minut, opetuslapseksi ottaessaan, hirttämästä itseäni Paavalin saatanalliseen armo-oppiin.

Vaan alusta alkaen lähti johdattamaan minua sille ahtaan portin ja ahtaan oven tielle, joka kahden vuoden, kolmen kuukauden ja 20 päivän kuluttua johti perille hänen luokseen, puhdistettavaksi ja hänen Henkensä omistajaksi.

• Tielläpä hyvinkin. kirjoitti:

"Totuuden tiellä"? Niin, kylläkin todellakin tiellä, eli esteenä. Siinä olet aivan oikeassa.
        Totuushan ei ole sitä, että pyrkii mitätöimään Raamatun sanomaa, Jumalan sanaa! Se on ateistien tehtävä.

Tässä sinullekin Jeesuksen vastaus Raamatusta, Jumalan sanana:

"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytyvän iankaikkisen elämän - ja nehän juuri todistavat minusta.

Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän. En minä ole ihmisten kiitosten tarpeessa. Minä tunnen teidät: teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.

Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ainoalta Jumalalta."

Koska tämä raju eksytys on Jumalan lähettämä, on kaikki siihen liittyvät asiat - onneksi - kirjattu Raamatun kirjoituksiin, joista vain ne harvat ja valitut pääsevät Paavalin saatanallisen armo-opin ylitse Jeesuksen viitoittamalle ahtaan portin ja ahtaan oven kapealle tielle, hänen luokseen.

• ;( ,(
        TeuvoSuni kirjoitti:

Tässä sinullekin Jeesuksen vastaus Raamatusta, Jumalan sanana:

Koska tämä raju eksytys on Jumalan lähettämä, on kaikki siihen liittyvät asiat - onneksi - kirjattu Raamatun kirjoituksiin, joista vain ne harvat ja valitut pääsevät Paavalin saatanallisen armo-opin ylitse Jeesuksen viitoittamalle ahtaan portin ja ahtaan oven kapealle tielle, hänen luokseen.

Raamatun halveksijalle l. Teuvolle ei kelpaa kuin muutama jae, omien tarkoitusperiensä mukaisesti käytettynä ja vääristeltynä.

• armon varassa
        TeuvoSuni kirjoitti:

Tässä sinulle Jeesuksen vastaus Raamatusta:

Koska jo äidin kohdusta lähtien satuin olemaan Jumalan valittu, varjeli Jeesus Kristus minut, opetuslapseksi ottaessaan, hirttämästä itseäni Paavalin saatanalliseen armo-oppiin.

Vaan alusta alkaen lähti johdattamaan minua sille ahtaan portin ja ahtaan oven tielle, joka kahden vuoden, kolmen kuukauden ja 20 päivän kuluttua johti perille hänen luokseen, puhdistettavaksi ja hänen Henkensä omistajaksi.

Valinta Jeesuksen yhteyteen tapahtuu ainoastaan armosta, ei teoista. Olet teko-opin pauloissa ja siksi ilman armoa ja siksi armoton.

• ;( ,( kirjoitti:

Raamatun halveksijalle l. Teuvolle ei kelpaa kuin muutama jae, omien tarkoitusperiensä mukaisesti käytettynä ja vääristeltynä.

Teuvolle kelpaa kaikki raamatunjakeet. Myöskin kaikki ne, joilla saatana sai Paavalin omakseen, ja joilla tämäkin kansa on tähän lopun ajan rajuun eksytykseen Saatanan valheen armolla johdatettu.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Teuvolle kelpaa kaikki raamatunjakeet. Myöskin kaikki ne, joilla saatana sai Paavalin omakseen, ja joilla tämäkin kansa on tähän lopun ajan rajuun eksytykseen Saatanan valheen armolla johdatettu.

Otetaan uusiksi, kun Saataan ei täällä siedetä:

Teuvolle kelpaa kaikki raamatunjakeet, myöskin kaikki ne, jotka Paavali Saatanalta sai, joilla tämäkin kansa on tähän lopun ajan rajuun eksytykseen Saatanan valheen armolla johdatettu.

• armon varassa kirjoitti:

Valinta Jeesuksen yhteyteen tapahtuu ainoastaan armosta, ei teoista. Olet teko-opin pauloissa ja siksi ilman armoa ja siksi armoton.

Totuus on toinen:

Valinta Jeesuksen opetuslapseksi tapahtuu ainoastaan Jumalan armosta.

Mutta iankaikkisuuden sinetti; Pyhä Henki, saadaan vasta Jumalan ja Jeesuksen käskyjen tottelemisen myötä:

"Me olemme kaiken tämän todistajat - samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille, jotka häntä tottelevat."

"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaai. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."

• Jeesuksen oma
        TeuvoSuni kirjoitti:

Otetaan uusiksi, kun Saataan ei täällä siedetä:

Teuvolle kelpaa kaikki raamatunjakeet, myöskin kaikki ne, jotka Paavali Saatanalta sai, joilla tämäkin kansa on tähän lopun ajan rajuun eksytykseen Saatanan valheen armolla johdatettu.

Jumala ei ole sallinut saatanan saastaisten näppien sotkea omaa Pyhää Raamattuaan, muutenkuin siltä osin, että hän on paljastanut sanassaan, millainen vihollinen on, jotta Jeesuksen omat osaisivat varoa sen juonia.

• Jeesuksen oma kirjoitti:

Jumala ei ole sallinut saatanan saastaisten näppien sotkea omaa Pyhää Raamattuaan, muutenkuin siltä osin, että hän on paljastanut sanassaan, millainen vihollinen on, jotta Jeesuksen omat osaisivat varoa sen juonia.

Kyllä Jumala on sen sallinut, koska itse on Saatanan avustuksella tämän rajun eksytyksen ihmiskunnan lopun ajaksi sallinut.

Johdattaakseen kadotukseen kaikki kaltaisesi totuudesta luopuneet.

Voisitko kertoa, minkä porttoseurakunnan oppien mukaan sinä koet olevasi Jeesuksen oma, vaikke et totuudesta mitään tiedä?

• 2005 asti seurannut
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kerro nyt minulle, missä opetuslapset opettivat tätä Paavalin oppia:

"Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin te siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."

"Kerro nyt minulle, missä opetuslapset opettivat tätä Paavalin oppia"

Tässä katkelma Apostolien teoista 2. luku:

14 Silloin Pietari astui esiin, ja muut yksitoista hänen kanssaan. Hän alkoi puhua kuuluvalla äänellä: "Kuulkaa minua, juutalaiset, te kaikki, jotka asutte Jerusalemissa! Tietäkää tämä:
        23 Tämän Jeesuksen te surmasitte. Te panitte lakia tuntemattomat pakanat naulitsemaan hänet ristiin, kun hänet oli annettu teidän käsiinne niin kuin Jumala oli suunnitellut ja ennalta nähnyt.
        32 Tämän Jeesuksen on Jumala herättänyt kuolleista; me kaikki olemme sen todistajia.
        33 Jumala on korottanut hänet oikealle puolelleen, ja hän on ottanut vastaan Isän lupaaman Pyhän Hengen lahjan ja vuodattanut sen, niin kuin te voitte nähdä ja kuulla.
        37 Kuullessaan tämän kaikki tunsivat piston sydämessään, ja he sanoivat Pietarille ja muille apostoleille: "Veljet, mitä meidän pitää tehdä?"
        39 Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsianne, ja myös kaikkia niitä, jotka ovat etäällä -- keitä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu."
        41 Ne, jotka ottivat hänen sanomansa vastaan, kastettiin, ja uskovien joukkoon tuli sinä päivänä lisää noin kolmetuhatta henkeä.
        42 Seurakunta kuunteli ja noudatti uskollisesti apostolien opetusta. Uskovat elivät keskinäisessä yhteydessä, mursivat yhdessä leipää ja rukoilivat.
        46 Joka päivä he uskollisesti kokoontuivat temppeliin, ja kodeissaan he yhdessä mursivat leipää ja aterioivat riemullisin ja vilpittömin mielin.

Seurakunta siis KUUNTELI ja NOUDATTI alkuperäisten opetuslasten, apostolien opetusta ja nautti ehtoollista jopa päivittäin. Ja koska apostolien tekojen kirjoittajaksi historioitsijat ehdottavat Luukasta, tämän on siis kirjasi totuudellisesti ylös mies, joka mielestäsi oli rehellinen reportteri.

Paavali vain jatkoi tätä samaa alkuperäistä ja oikeaa käytäntöä.

• 2005 asti seurannut
        vl paavolasta kirjoitti:

Tämän kirjoituksen täytyy olla TeuvoSunin puskasta heittämä pilkka.

• ystävä 2005
        2005 asti seurannut kirjoitti:

"Kerro nyt minulle, missä opetuslapset opettivat tätä Paavalin oppia"

Tässä katkelma Apostolien teoista 2. luku:

14 Silloin Pietari astui esiin, ja muut yksitoista hänen kanssaan. Hän alkoi puhua kuuluvalla äänellä: "Kuulkaa minua, juutalaiset, te kaikki, jotka asutte Jerusalemissa! Tietäkää tämä:
        23 Tämän Jeesuksen te surmasitte. Te panitte lakia tuntemattomat pakanat naulitsemaan hänet ristiin, kun hänet oli annettu teidän käsiinne niin kuin Jumala oli suunnitellut ja ennalta nähnyt.
        32 Tämän Jeesuksen on Jumala herättänyt kuolleista; me kaikki olemme sen todistajia.
        33 Jumala on korottanut hänet oikealle puolelleen, ja hän on ottanut vastaan Isän lupaaman Pyhän Hengen lahjan ja vuodattanut sen, niin kuin te voitte nähdä ja kuulla.
        37 Kuullessaan tämän kaikki tunsivat piston sydämessään, ja he sanoivat Pietarille ja muille apostoleille: "Veljet, mitä meidän pitää tehdä?"
        39 Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsianne, ja myös kaikkia niitä, jotka ovat etäällä -- keitä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu."
        41 Ne, jotka ottivat hänen sanomansa vastaan, kastettiin, ja uskovien joukkoon tuli sinä päivänä lisää noin kolmetuhatta henkeä.
        42 Seurakunta kuunteli ja noudatti uskollisesti apostolien opetusta. Uskovat elivät keskinäisessä yhteydessä, mursivat yhdessä leipää ja rukoilivat.
        46 Joka päivä he uskollisesti kokoontuivat temppeliin, ja kodeissaan he yhdessä mursivat leipää ja aterioivat riemullisin ja vilpittömin mielin.

Seurakunta siis KUUNTELI ja NOUDATTI alkuperäisten opetuslasten, apostolien opetusta ja nautti ehtoollista jopa päivittäin. Ja koska apostolien tekojen kirjoittajaksi historioitsijat ehdottavat Luukasta, tämän on siis kirjasi totuudellisesti ylös mies, joka mielestäsi oli rehellinen reportteri.

Paavali vain jatkoi tätä samaa alkuperäistä ja oikeaa käytäntöä.

Tähän ei Teuvo pystynyt antamaan vastausta, koska Jumala antoi kirjoittajalle sellaiset sanat, ettei niitä kukaan pysty kumoamaan.

• Malttia!

Tämän kirjoituksen täytyy olla TeuvoSunin puskasta heittämä pilkka.

Ei kannata harhojaan levitellä, kaikkien nähtäväksi. Siitä voi saada määrätynlaisen maineen.

• aina puskassa
        Malttia! kirjoitti:

Ei kannata harhojaan levitellä, kaikkien nähtäväksi. Siitä voi saada määrätynlaisen maineen.

Ja tämänkin kirjoituksen täytyy olla TeuvoSunin puskasta heittämä pilkka.

• valheenpaljastaja
        TeuvoSuni kirjoitti:

Hei! Tämä ei ole saatanan vaan Jeesuksen oma ilmoitus Paavalille:

""Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin siitä juotte, tehkää se minun muistokseni. Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee."

Se on yhtä paljon Jumalan ilmoitus Paavalille, kuin esimerkiksi tämä ilmoitus
        Jumalalta Matteukselle:

27:9 Silloin kävi toteen, mikä on puhuttu profeetta Jeremiaan kautta, joka sanoo: "Ja he ottivat ne kolmekymmentä hopearahaa, hinnan siitä arvioidusta miehestä, jonka he olivat israelilaisten puolesta arvioineet"

100 %:sti Jumalan Pyhän Hengen innoittamaa Jumalan Sanaa, mutta ei minkään verran saatanan ilmoitusta.

• valheenpaljastaja
        TeuvoSuni kirjoitti:

Aluksi tämä:

pahoja tekojaan."

Väitätkö, että kaikki kristilliset seurakunnat maan päällä muuttuivat porttoseurakunniksi vuonna 90?

"Seurakunnistahan tuli porttoseurakuntia jo vuonna 90, kun Efesosossa pääsi seurakunnan johtajaksi Kristukselta saadusta Hengestä osaton Diotrefes"

• jh.

Näin se vaan menee, Suni vääristää totuutta.

• Paavalin demonisoi Saatanan valheen ja vääryyden henki eikä suinkaan noin 1900 vuotta myöhemmin syntynyt Teuvo Suni.

Jos Saatanalle parannuksen tekisin, kuten eräs entinen ystäväni äskettäin teki, se olisi iankaikkisen elämäni lopullinen tuho, joka alkaisi kaikkien Totuuden Hengessä kirjoittamien viestien poistamisella.

Eikä se olis mikään helppo tehtävä, kun niitä on pitkälti yli 20 000 enemmän kuin mitä KariHenrikillä oli.

• 2005 asti seurannut

Mutta etkö muista?

KH:n viesteistä oli vain pieni osa sinun vanavedessäsi kirjoitettuja, harha-askelia. Suurin osa 2007-2011 oli sellaista, joita sinä et kestänyt nähdä. Ne olivat sinulle vastenmieliset. Demonisoit ne saatanan hengessä kirjoitetuiksi. KH on poistanut nekin viestit, ilmeisesti lähes kaikki.

Mutta Jeesukselle ne viestit, kun KH oli repäissyt itsensä sinusta irti, olivat rakkaat.

Mutta etkö muista?

KH:n viesteistä oli vain pieni osa sinun vanavedessäsi kirjoitettuja, harha-askelia. Suurin osa 2007-2011 oli sellaista, joita sinä et kestänyt nähdä. Ne olivat sinulle vastenmieliset. Demonisoit ne saatanan hengessä kirjoitetuiksi. KH on poistanut nekin viestit, ilmeisesti lähes kaikki.

Mutta Jeesukselle ne viestit, kun KH oli repäissyt itsensä sinusta irti, olivat rakkaat.

Ja tuo Saatanan ilosanoma maistuu suussasi makealta kuin hunaja?

Tiedän varsin hyvin syyn siihen mikä sai KariHenrikin pois totuuden tieltä. Ei suinkaan Teuvo Suni, vaan vanhoilillestadiolaisten ukaasit, kun hän ne silloin vielä minulle avoimesti puhelimessa kertoi.

• Todisteet esiin.

Mutta etkö muista?

Onko sulla jotain faktaa siitä Jeesuksestasi?

• 2005 asti seurannut
        Todisteet esiin. kirjoitti:

Lue koko Raamattu. Siellä on uskon alkaja ja päättäjä. Muuta todistusta et saa.

• Todisteet esiin. kirjoitti:

11.8.1985 lähtien on faktaa vaikka kuinka paljon. Mitä haluaisit tietää?

Jos tätä faktaa ei olisi, ei täällä kukaan minua vihaisi ja vainoaisi.

Lue koko Raamattu. Siellä on uskon alkaja ja päättäjä. Muuta todistusta et saa.

Raamatun lehdillä et ahtaan portin ja ahtaan oven kautta Jeesuksen puhdistettavaksi pääse, vaikka koko ikäsi olisit nenä kiinni Raamatussa.

Ota todesta tämäkin Jeesuksen ilmoitus:

"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytyvän
        iankaikkisen elämän - ja nehän juuri todistavat minusta.

Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.
        En minä ole ihmisten kiitosten tarpeessa. Minä tunnen teidät:
        teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.
        Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä
        olette vastaanottavaisia.

Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne
        ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ainoalta Jumalalta."

Mikä on sinulta vienyt kyvyn kilvoitella hänen luokseen, josta hän näin selvät käskyt antanut. Huomaa, että nämä ovat hänen käskyjään, eivät suosituksia tai vaihtoehtoja:

"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se kadotukseen.

Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"

"Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.

Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'

Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi ja sinä opetit meidän kaduillamme.' Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät'."

• vihaako?
        TeuvoSuni kirjoitti:

11.8.1985 lähtien on faktaa vaikka kuinka paljon. Mitä haluaisit tietää?

Jos tätä faktaa ei olisi, ei täällä kukaan minua vihaisi ja vainoaisi.

Tuskin tuollaista suni-luuseria niinkään vihataan. Mutta vastenmielinen valehtelija ja solvaaja olet. Siitä on suuri yksimielisyys.

Mene hoitoon psykoosiharhojesi takia. Ota aluksi yhteyttä Uskontojen uhrit ry:n puoleen. Miksi et vaihtaisi loppuelämääsi valoisammaksi, sillä ei ole helppoa jauhaa kaiken aikaan kuviteltuja psykoottisia harhoja ja valheita.

• vihaako? kirjoitti:

Tuskin tuollaista suni-luuseria niinkään vihataan. Mutta vastenmielinen valehtelija ja solvaaja olet. Siitä on suuri yksimielisyys.

Mene hoitoon psykoosiharhojesi takia. Ota aluksi yhteyttä Uskontojen uhrit ry:n puoleen. Miksi et vaihtaisi loppuelämääsi valoisammaksi, sillä ei ole helppoa jauhaa kaiken aikaan kuviteltuja psykoottisia harhoja ja valheita.

Tämän valoisammaksi ei elämä voi tulla, kuin mitä se minulla on, kun omasta lihasta ei tarvitse yhtä ainoaa lausetta vääntää.

Yhtä helppoa tämä on tänäänkin, niin kuin se on aina ollut Jumalan valituille. Kuten se oli myös 1440 vuotta sitten kuolleelle Hesekielille:

"Minä lähetän sinut ihmisten luo, joilla on kovat kasvot ja taipumaton sydän. Sinun tulee sanoa heille: 'Näin sanoo Herra Jumala.'

Kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaista kansaa -- he tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellään on ollut profeetta.

Älä sinä, ihminen, pelkää heitä, älä kauhistu heidän sanojaan, vaikka olet heidän keskellään kuin piikkipensaikossa ja skorpionien seassa. Älä pelkää heidän puheitaan, älä säiky heitä -- he ovat uppiniskaista kansaa.

Sinun tulee puhua minun sanani heille, kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaisia."

Mikä uskonlahko on sinusta tehnyt tuollaisen uppiniskaisen?

• jh:lle

Kerro minulle kenen joukoissa sinä olet totuutesi oppinut, se kun ei pidä yhtä Kristuksen Totuuden kanssa?

• Tänään otan vastaan onnitteluja!

Sillä tänään, 11.8. 2011, tulee kuluneeksi tasan 26 vuotta siitä päivästä, kun Jumala näki hyväksi lopettaa 40 vuotta jatkuneen vihanpitonsa, antaessaan Poikansa ilmestyä, ottaa opetuslapsekseen, ja yhdessä hetkessä parantaa kaikki tuon 40 vuoden aikana kärsityt tuskat.

• Ihmeiden aika jne...

Onnittelut Teuvolle, ihmeparannuksesi johdosta.

• häirikkö pois

Eilen Hesari kirjoitti:
        >>Psykiatri Elias Aboujaoude varoittaa internet-riippuvuudesta. Hänen mukaansa sosiaalinen media vahvistaa mahtailua ja narsismia.....

(Toimittajan arviota artikkelin lopussa) Mutta luultavasti hän on oikeassa siinä, että sosiaalisen median nykyiset käytännöt vahvistavat niitä vähemmän mairittelevia ominaisuuksiamme, joita sivistyksellä on koetettu korjata. Sosiaalinen media jopa palkitsee niistä.

• katohan äijää
        Ihmeiden aika jne... kirjoitti:

Puska-Teuvo onnitteli itseään!

• Kirjoitellaan
        häirikkö pois kirjoitti:

Eilen Hesari kirjoitti:
        >>Psykiatri Elias Aboujaoude varoittaa internet-riippuvuudesta. Hänen mukaansa sosiaalinen media vahvistaa mahtailua ja narsismia.....

(Toimittajan arviota artikkelin lopussa) Mutta luultavasti hän on oikeassa siinä, että sosiaalisen median nykyiset käytännöt vahvistavat niitä vähemmän mairittelevia ominaisuuksiamme, joita sivistyksellä on koetettu korjata. Sosiaalinen media jopa palkitsee niistä.

Jos täällä poistettaisiin kirjoittajia kaltaisesi "henkien koettelijan" vaatimuksesta ei ei tällä palstalla olisi pian ketään.

• ei niinkään
        Kirjoitellaan kirjoitti:

Jos täällä poistettaisiin kirjoittajia kaltaisesi "henkien koettelijan" vaatimuksesta ei ei tällä palstalla olisi pian ketään.

Ei näytä olevan tarvetta muuhun kuin panna piste sunin viisivuotiselle saastankylvölle

• Ihmeiden aika jne... kirjoitti:

Kiitos muistamisestasi.
        Kymmeniä ihmeitä olen Jumalan koulussa elämäni aikana saanut kokea, joista viimeisin on tuo yli kahden vuoden takainen parantuminen.

Kun tuossa joku kyseli faktaa Jeesuksesta Kristuksesta, niin tässä enimmäinen fakta:

Ollessani hieman päälle 10-vuotias, olin Ylämaan seurakunnan poikaleirillä.
        Istuimme erään järven rannalla kalliolla ja lauloimme yhdessä virttä:

"Kiitos olkoon Jumalalle, Karitsalle, olen armoliitossa,
        minut kalliisti hän osti, minut nosti kadotuksen kuopasta."

Virren aikana sain kokea ensimmäisen Jumalan antaman näyn, kun taivaasta tuli alasa kirkas valokiila, joka täytti koko sylini, ja antoi minulle tavattoman ihanan tunteen, kun katselin sitä valonsädettä, joka sylistäni kohosi kapenevana kiilana kohti korkeuksia. Ei sitä kukaan muu nähnyt, enkä siitä kenellekään mitään puhunut. Ihmettelin vain, että mitähän tämäkin mahtoi
        tarkoittaa, ja miksi se juuri minulle annettiin. En kokenut,että olisin siinä joutunut johonkin horrokseen tai hurmokseen Sillä tuskin tuon ikäinen poika edes näitä sanoja ja niiden merkitystä ymmärsikään.

Ei minua silloin vielä kadotuksen kuopasta ylös nostettu. Se tapahtui tänä päivänä, 26 vuotta sitten, kun Lappeenrannan kirkon jumalanpalveluksessa alkoi tuo sama virsi soida.

• katohan äijää kirjoitti:

Puska-Teuvo onnitteli itseään!

Tule paikan päälle äijää katsomaan, joka ei puskasta tätäkään kirjoittele, vaikka metsää onkin joka puolella.

• häirikkö pois kirjoitti:

Eilen Hesari kirjoitti:

Miksi pilkkaat Pyhää Henkeä, halveksimalla tätä Jeesuksen ilmoitusta:

"Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.

Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin.
        Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?

Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?' 'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.

Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti, kun sen aika tulee,
        minä sanon korjuuväelle:Kootkaa ensin rikkaviljaa ja sitokaa se kimpuiksi,
        että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani."

Siitäkin saan kiittää Jeesusta Kristusta, etten Raamatun opeista juuri mitään tiennyt, kun hän ensimmäisen kerran ilmestyessään sanoi:

"Minä olen Herra, sinun Jumalasi, rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, ja älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi!"

Jos tuolloin olisin osannut alkaa Herran Henkeä koetella, olisin syyllistynyt Pyhän Hengen pilkkaan:

Herran Hengen koettelu on hänen Henkensä herjaamista. Se olisi sitä jo Mooseksen aikana:

"Älkää koetelko Herran Jumalanne kärsivällisyyttä, niin kuin teitte Massassa, vaan noudattakaa tinkimättä hänen käskyjään, niitä määräyksiään ja säädöksi, jotka hän on teille antanut."

Ja Jeesus jatkoi samaa opetusta: "Älä kiusaa Herraa, Jumalaasi."

Saatanan kaikki henget pitää koetella, mutta Jumalan Hengen koettelu on hänen Henkensä herjausta, ja siltä on Pyhä Henki minut alusta alkaen varjellut.

• Kirjoitellaan kirjoitti:

Kiitos tarkkaivaisuudestasi.

Totuuden poistaminen ihmisten silmistä on jokaisen Saatanan palvelijan tärkein vaatimus. Se oli sitä jo Vanhan liiton aikana:

"Totisesti, tämä on kapinallinen kansa! He ovat vilpillisiä lapsia, he eivät tahdo kuulla Herran lakia. He sanovat näkijöille:

"Älkää tosia ennustako. Puhukaa sellaista, mikä on meille mieleen, nähkää meille kauniita unia. Älkää kulkeko suoraa tietä, kääntykää pois polulta, toimittakaa pois näkyvistämme Israelin Pyhä."

• ei niinkään kirjoitti:

Ei näytä olevan tarvetta muuhun kuin panna piste sunin viisivuotiselle saastankylvölle

MIksi sinullekin totuus on saastaista rikkaruohoa, mutta valheet ihanaa vehnää?

• hieman ihmettelen
        TeuvoSuni kirjoitti:

MIksi sinullekin totuus on saastaista rikkaruohoa, mutta valheet ihanaa vehnää?

onko sinun ihan pakko vastata tällaisille rienaajille:

"Ei näytä olevan tarvetta muuhun kuin panna piste sunin viisivuotiselle saastankylvölle."

• hieman ihmettelen kirjoitti:

onko sinun ihan pakko vastata tällaisille rienaajille:

"Ei näytä olevan tarvetta muuhun kuin panna piste sunin viisivuotiselle saastankylvölle."

Ei suinkaan pakko, mutta miksi näille vastaisi, joille Jeesus Kristus on portto, ja minä hänen portto-valittunsa?

Jeesus Kristus on sotilaseläkkeen myötä varmistanut minulle turvatun toimeentulon tämän maallisen valleukseni ajaksi.

Miksi en toimisi Jeesuksen ohjeen mukaisesti, jotta palkkani iankaikkisuudessakin olisi turvattuna:

"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

• TeuvoSuni kirjoitti:

Ei suinkaan pakko, mutta miksi näille vastaisi, joille Jeesus Kristus on portto, ja minä hänen portto-valittunsa?

Jeesus Kristus on sotilaseläkkeen myötä varmistanut minulle turvatun toimeentulon tämän maallisen valleukseni ajaksi.

Miksi en toimisi Jeesuksen ohjeen mukaisesti, jotta palkkani iankaikkisuudessakin olisi turvattuna:

"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

Korjaan tuon ensimmäisen lauseen:

Ei suinkaan pakko, mutta miksi en näille vastaisi, joille Jeesus Kristus on portto, ja minä hänen portto-valittunsa?

• ei-fariseus

Voi tuota omahyväisyyden ruumiillistumaa Teuvoa!

• ei-fariseus kirjoitti:

Voi tuota omahyväisyyden ruumiillistumaa Teuvoa!

Jeesukselta saatu Henki ja tehtävä on kaikille kaltaisillesi Saatanan tekopyhittämille ja Jumalan paaduttamille ihmislihan omahyväisyyttä.

• voi sinua!
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jeesukselta saatu Henki ja tehtävä on kaikille kaltaisillesi Saatanan tekopyhittämille ja Jumalan paaduttamille ihmislihan omahyväisyyttä.

Omahyväinen ihminen, kuten sinä ei huomaa itse omahyväisyyttään, koska omahyväisyys on niin sokeuttavaa. Onhan se hienoa kehua itseään...

• voi sinua! kirjoitti:

Omahyväinen ihminen, kuten sinä ei huomaa itse omahyväisyyttään, koska omahyväisyys on niin sokeuttavaa. Onhan se hienoa kehua itseään...

Mihin unohdit ylpeilyn, sillä totuudesta voi myös olla ylpeä:

"Älköön viisas kerskuko viisaudellaan, älköön väkevä voimillaan, älköön rikas rikkaudellaan.

Joka haluaa kerskua, kerskukoon sillä, että tuntee minut ja tietää mitä minä tahdon.

Sillä minä olen Herra, minun tekoni maan päällä ovat uskollisuuden, oikeuden ja
        vanhurskauden tekoja.

Niitä minä tahdon myös teiltä, sanoo Herra."

• Jeesus opetti

ehtoollisen sanat: "tehkää tämä minun muistokseni".

• Jeesus ei sitä opettanut eikä käskenyt, vaan sen teki saatana antaessaan Paavalille tämän viestinsä:

"Olen saanut Herralta tiedoksi tämän, minkä olen myös opettanut teille: Herra Jeesus sinä yönä,
        jona hänet kavallettiin, otti leivän, kiitti Jumalaa, mursi leivän ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini,
        joka annetaan teidän puolestanne. Tehkää tämä minun muistokseni."

Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin te siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."

Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa,
        siihen asti kun hän tulee."

Tämän ensimmäinen kappale on saatu Pyhän Hengen kautta Herralta Jeesukselta Kristukselta, mutta nämä kaksi tämän maailman herralta, Saatanalta:

Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa,

Matteuksen mukaan tuon aterian päätti Jeesus näihin sanoihin:

"Ja minä sanon teille: tästedes en maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."

Markuksen mukaan:

"Totisesti: minä en enää maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä Jumalan valtakunnassa."

Luukkaan mukaan:

"Aterian jälkeen hän samalla tavoin otti maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka vuodatetaan teidän puolestanne.

Mutta tälle samalle pöydälle ojentaa yhdessä minun kanssani kätensä myös minun kavaltajani. Ihmisen Poika lähtee täältä juuri niin kuin hänen on määrä lähteä, mutta voi sitä, josta tulee hänen kavaltajana!"

Erittäin tärkeää on huomata, että Jeesuksen rakkain opetuslapsi kertoo tuosta ateriasta vain tämän:

"He olivat kokoontuneet aterialle, ja Paholainen oli jo pannut Juudaksen, Simon Iskariotin pojan, sydämeen ajatuksen, että tämä kavaltaisi Jeesuksen."

Johannes tiesi ja uskoi, että tuo ateria oli vain Jeesuksen ja heidän kahdentoista yhteinen ateria, josta ei tarvinnut jälkipolville jäädä tämän tarkempaa tietoa.

Mutta Saatanapa oli ovela antaessaan Paavalille tuon erinomaisen ilmestyksensä, jolla se sinetöi oman vihan viininsä ääreen ihmiskunnan tuhoon saakka kaikki totuudesta luopuneet. Eikä heitä hetkahduta pätkääkään tämä Jeesuksen ilmoitus Johannekselle, vuonna 96.

Siis vain 32 vuotta Paavalin kuoleman jälkeen, oli tuon Saatanan erinomaisen ehtoollisilmestyksen Jeesus muuttanut taivaasta käsin porton viiniksi:

Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää
        hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen
        synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen
        syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen
        pahoja tekojaan."

• Paavalin kirjeet
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jeesus ei sitä opettanut eikä käskenyt, vaan sen teki saatana antaessaan Paavalille tämän viestinsä:

"Olen saanut Herralta tiedoksi tämän, minkä olen myös opettanut teille: Herra Jeesus sinä yönä,
        jona hänet kavallettiin, otti leivän, kiitti Jumalaa, mursi leivän ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini,

Tämän ensimmäinen kappale on saatu Pyhän Hengen kautta Herralta Jeesukselta Kristukselta, mutta nämä kaksi tämän maailman herralta, Saatanalta:

"Ja minä sanon teille: tästedes en maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."

Markuksen mukaan:

"Totisesti: minä en enää maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä Jumalan valtakunnassa."

Luukkaan mukaan:

"Aterian jälkeen hän samalla tavoin otti maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka vuodatetaan teidän puolestanne.

Mutta tälle samalle pöydälle ojentaa yhdessä minun kanssani kätensä myös minun kavaltajani. Ihmisen Poika lähtee täältä juuri niin kuin hänen on määrä lähteä, mutta voi sitä, josta tulee hänen kavaltajana!"

Erittäin tärkeää on huomata, että Jeesuksen rakkain opetuslapsi kertoo tuosta ateriasta vain tämän:

"He olivat kokoontuneet aterialle, ja Paholainen oli jo pannut Juudaksen, Simon Iskariotin pojan, sydämeen ajatuksen, että tämä kavaltaisi Jeesuksen."

Johannes tiesi ja uskoi, että tuo ateria oli vain Jeesuksen ja heidän kahdentoista yhteinen ateria, josta ei tarvinnut jälkipolville jäädä tämän tarkempaa tietoa.

Mutta Saatanapa oli ovela antaessaan Paavalille tuon erinomaisen ilmestyksensä, jolla se sinetöi oman vihan viininsä ääreen ihmiskunnan tuhoon saakka kaikki totuudesta luopuneet. Eikä heitä hetkahduta pätkääkään tämä Jeesuksen ilmoitus Johannekselle, vuonna 96.

Siis vain 32 vuotta Paavalin kuoleman jälkeen, oli tuon Saatanan erinomaisen ehtoollisilmestyksen Jeesus muuttanut taivaasta käsin porton viiniksi:

synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen
        pahoja tekojaan."

todistavat että on annettu Pyhässä Hengessä ja todistuksena Jeesuksesta ja valtakunnastaan, samoin opetusta käytännön elämään seurakunnissa.

Niinkuin Pietari kirjoittaa on Paavalin kirjeissä yhtä ja toista tulkinnallista, sillä täytyy ymmärtää Pyhässä Hengessä merkityksensä eikä tulkita väärin ja repiä oppikysymyksiä väärissä tulkinnoissa.

Teuvo, ano nöyryyttä ja arkuutta Jumalan sanan vastaanottamisessa ja tulkinnoissa Jeesuksen nimessä, niin voit uudistua hyvään hengelliseen elämään ja hyvän hedelmän kantamiseen.

• Paavalin kirjeet kirjoitti:

todistavat että on annettu Pyhässä Hengessä ja todistuksena Jeesuksesta ja valtakunnastaan, samoin opetusta käytännön elämään seurakunnissa.

Niinkuin Pietari kirjoittaa on Paavalin kirjeissä yhtä ja toista tulkinnallista, sillä täytyy ymmärtää Pyhässä Hengessä merkityksensä eikä tulkita väärin ja repiä oppikysymyksiä väärissä tulkinnoissa.

Teuvo, ano nöyryyttä ja arkuutta Jumalan sanan vastaanottamisessa ja tulkinnoissa Jeesuksen nimessä, niin voit uudistua hyvään hengelliseen elämään ja hyvän hedelmän kantamiseen.

Tuo on juuri sitä Saatanan antamaa erinomaista tulkintaa Paavalin kirjeistä, joissa tämän rajun eksytyksen aikaan saamiseksi, on muutaman totuuden lisäksi monin verroin enemmän Saatanan erinomaisia valheita, joita rakastavat kaltaisesi totuudesta luopuneet, ja Saatanan opeilla tekopyhitetyt ihmiset.

Siksi sinullekin on totuus pahaa hedelmää, mutta ihmisoppien valheet sitä ihanan elämän maukasta hedelmää.

• levy jumissa
        TeuvoSuni kirjoitti:

Tuo on juuri sitä Saatanan antamaa erinomaista tulkintaa Paavalin kirjeistä, joissa tämän rajun eksytyksen aikaan saamiseksi, on muutaman totuuden lisäksi monin verroin enemmän Saatanan erinomaisia valheita, joita rakastavat kaltaisesi totuudesta luopuneet, ja Saatanan opeilla tekopyhitetyt ihmiset.

Siksi sinullekin on totuus pahaa hedelmää, mutta ihmisoppien valheet sitä ihanan elämän maukasta hedelmää.

Onko suni-reppanan levy taas juuttunut paikalleen? Ei tule muuta kuin tätä samaa typerää hokemista kuin roskapostirobotilta?

• levy jumissa kirjoitti:

Onko suni-reppanan levy taas juuttunut paikalleen? Ei tule muuta kuin tätä samaa typerää hokemista kuin roskapostirobotilta?

Levy ei ole jumissa Kristus-kalliolla, vaan totuutta tulee tuutin täydeltä joka päivä.

Ja juuri se sinuakin, riettauden virrassa räpiköijää kovasti ärsyttää:

"Nyt he kummeksuvat sitä, että ette enää riennä heidän kanssaan samaan riettauden virtaan, ja syytävät herjauksiaan."

Kiitos sinulle, että joka päivä käyt täällä kasvattamassa taivastiliäni.

• Et tunne Jeesusta
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jeesus ei sitä opettanut eikä käskenyt, vaan sen teki saatana antaessaan Paavalille tämän viestinsä:

Markuksen mukaan:

Luukkaan mukaan:

pahoja tekojaan."

ja Jeesus ei voi puhua kauttasi, koska et ole elävän veden vaikutuksessa etkä Pyhän Hengen voimassa.

Toivosi on parannuksessa ja uudestisyntymisessä vedestä ja Hengestä.

• jatka vaan
        TeuvoSuni kirjoitti:

Levy ei ole jumissa Kristus-kalliolla, vaan totuutta tulee tuutin täydeltä joka päivä.

Ja juuri se sinuakin, riettauden virrassa räpiköijää kovasti ärsyttää:

"Nyt he kummeksuvat sitä, että ette enää riennä heidän kanssaan samaan riettauden virtaan, ja syytävät herjauksiaan."

Kiitos sinulle, että joka päivä käyt täällä kasvattamassa taivastiliäni.

hyppimistä suni-riivattu! Olet nettipalstoja häiriköivistä harhaoppisista kaikkein surkein, mutta älä anna sen haitata tahtia. Sinähän vaan täytät syntiesi mittaa eikä koskaan voi tietää milloin lähtö tulee.

Lue vaikka mormooniuskonnon perustajan kohtalosta. Vai kuusi (6) viikkoa räikeiden Jumalan pilkkapuheiden huipentumasta raivostunut väkijoukko ampui hänet sekä veljensä vankilaan, jossa häntä pidettiin oikeudenkäyntiä odottamassa oman turvallisuutensa takia, sillä mormoonien rötöstely ja moraalittomuus oli käynyt yli ympäristön ihmisten sietokyvyn.
        Mieti sinäkin riekkuva herjaaja, oliko se kuolema sattumaa??

• jatka vaan kirjoitti:

hyppimistä suni-riivattu! Olet nettipalstoja häiriköivistä harhaoppisista kaikkein surkein, mutta älä anna sen haitata tahtia. Sinähän vaan täytät syntiesi mittaa eikä koskaan voi tietää milloin lähtö tulee.

Lue vaikka mormooniuskonnon perustajan kohtalosta. Vai kuusi (6) viikkoa räikeiden Jumalan pilkkapuheiden huipentumasta raivostunut väkijoukko ampui hänet sekä veljensä vankilaan, jossa häntä pidettiin oikeudenkäyntiä odottamassa oman turvallisuutensa takia, sillä mormoonien rötöstely ja moraalittomuus oli käynyt yli ympäristön ihmisten sietokyvyn.
        Mieti sinäkin riekkuva herjaaja, oliko se kuolema sattumaa??

En ole mormooni enkä edes Exodus-lahkolainen, enkä minkään porttoseurakunna jäsen.

Tuollaisilla ukaaseillako sinä tosissasi uskot Kristukselta saadun Totuuden Hengen vaikenevan?

• Et tunne Jeesusta kirjoitti:

ja Jeesus ei voi puhua kauttasi, koska et ole elävän veden vaikutuksessa etkä Pyhän Hengen voimassa.

Toivosi on parannuksessa ja uudestisyntymisessä vedestä ja Hengestä.

Jos Jeesus ei kauttani puhuisi, eikä olisi antanut minulle Henkensä ja jo äidin kohdussa suunnittelemaansa tehtävää, niin ketä sinä tekoohurskaassa huumassasi täällä rienaisit?

• kuules porttovalittu
        TeuvoSuni kirjoitti:

En ole mormooni enkä edes Exodus-lahkolainen, enkä minkään porttoseurakunna jäsen.

Tuollaisilla ukaaseillako sinä tosissasi uskot Kristukselta saadun Totuuden Hengen vaikenevan?

sinulla lienee heikko ymmärrys, joka lienee tavallista automaattikirjoittajilla. Et siis tajunnut, kun kirjoitin sen noituuden ja okkultismin varaan kyhätyn uskonnon perustajan, Joseph Smithin, kohtalosta. Sinussa on paljon yhtäläisyyttä, yhden miehen lahkosi perustuu uskonnolliseen itsepetokseen, kun lankesit jo alkuun sen pauloihin, joka osaa tekeytyä valkeuden enkeliksi ja lahko-oppisi on samanlaista kristillisyyden ennallistamista kuin mormooneillakin, sekä täydennystä adventistien harhaisimmista käsityksistä.
        Olet väittänyt ettei Jumalan Henki ole toiminut maailmassa 1900 vuoteen mukamas; miten voitkin sepustaa noin saastaisia valheita! Ja vasta tuollaisen patologisen valehtelijan kautta mukamas totuutta julistaminen ennallistettaisiin. Pelkkiä saatanallisia valheita! Pidä vaan törkyinen suusi kiinni!

Olet niin kuin Smith, jolla myös valheet pahenivat alun jälkeen kunnes huipentuivat äärimmäiseen Jumalan pilkkaamiseen. Aivan kuin sinäkin. Googlaa jollet usko.
        Oliko Smithin kuolema Jumalan teko? Entä jos käy omalle kohdallesi? Maailmasta löytyy aika selviä tapauksia muitakin, että jonkun herjaava suu on äkisti vaientunut. Kuinka sanotaankaan Luuk 12:20 "...tänä yönä sinun sielusi vaaditaan sinulta..."
        Onko porttovalitulla taseet kunnossa?

• kuules porttovalittu kirjoitti:

sinulla lienee heikko ymmärrys, joka lienee tavallista automaattikirjoittajilla. Et siis tajunnut, kun kirjoitin sen noituuden ja okkultismin varaan kyhätyn uskonnon perustajan, Joseph Smithin, kohtalosta. Sinussa on paljon yhtäläisyyttä, yhden miehen lahkosi perustuu uskonnolliseen itsepetokseen, kun lankesit jo alkuun sen pauloihin, joka osaa tekeytyä valkeuden enkeliksi ja lahko-oppisi on samanlaista kristillisyyden ennallistamista kuin mormooneillakin, sekä täydennystä adventistien harhaisimmista käsityksistä.
        Olet väittänyt ettei Jumalan Henki ole toiminut maailmassa 1900 vuoteen mukamas; miten voitkin sepustaa noin saastaisia valheita! Ja vasta tuollaisen patologisen valehtelijan kautta mukamas totuutta julistaminen ennallistettaisiin. Pelkkiä saatanallisia valheita! Pidä vaan törkyinen suusi kiinni!

Olet niin kuin Smith, jolla myös valheet pahenivat alun jälkeen kunnes huipentuivat äärimmäiseen Jumalan pilkkaamiseen. Aivan kuin sinäkin. Googlaa jollet usko.
        Oliko Smithin kuolema Jumalan teko? Entä jos käy omalle kohdallesi? Maailmasta löytyy aika selviä tapauksia muitakin, että jonkun herjaava suu on äkisti vaientunut. Kuinka sanotaankaan Luuk 12:20 "...tänä yönä sinun sielusi vaaditaan sinulta..."
        Onko porttovalitulla taseet kunnossa?

Miksi pilkkaat lähettäjääni Jeesusta Kristusta portoksi?

Sinä olet kyllä polttanut Saatanan tulella kaikki totuuden silla elämäsi tiellä.

Totuuden suuta ei Jumala vaienna, eikä se vaikene myöskään kaltaistesi Saatanan tekopyhittämien uhkausten edessä.

• sisua on
        TeuvoSuni kirjoitti:

Miksi pilkkaat lähettäjääni Jeesusta Kristusta portoksi?

Sinä olet kyllä polttanut Saatanan tulella kaikki totuuden silla elämäsi tiellä.

Totuuden suuta ei Jumala vaienna, eikä se vaikene myöskään kaltaistesi Saatanan tekopyhittämien uhkausten edessä.

suni-reppanassa, mutta kaikki väärällä tavalla! Odotellaan mitä tapahtuu!

Muista vain Raamatun sanat, ettei Jumala salli itseään pilkattavan!

• sisua on kirjoitti:

Totuus on pilkkaa vain sinun jumalallesi Saatanalle ja hänen pojalleen Antikrsitukselle.

Sisun liäksi tärkeintä on Pyhän Hengen antama viisaus:

"Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne."

Ainut keino kaltaisllasi tämän torjumiseksi on hoitoon ohjaaminen, vaikka te kaikki itse olette todellisen Hoitajan hylänneet.

• sisua on kirjoitti:

Totuus on pilkkaa vain sinun jumalallesi Saatanalle ja hänen pojalleen Antikrsitukselle.

Sisun liäksi tärkeintä on Pyhän Hengen antama viisaus:

"Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne."

Ainut keino kaltaisllasi tämän torjumiseksi on hoitoon ohjaaminen, vaikka te kaikki itse olette todellisen Hoitajan hylänneet.

• kysyvä ei eksy

Jos sellainen ihme tapahtuisi, että kaikki tätä keskustelua seuraavat alkaisivakin uskoa sinun opetuksiisi, miten sinä pystyisit meidät jatkossa hoitamaan?

• Etkö usko Jeesuksen opetusta siitä, ettei hänellä ole maan päällä yhtäkään hengellistä johtajaa?

Niitä on Saatanalla tuhansittain: piispoista ja papeista alkaen jos jonkinlaisiin saarnaajiin, julistyöntekijöihin ja evankelistoihin.

Kristuksella on vain kaltaisiani todistajia:

"Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan siä, minkä Isä on teille luvannut, ja mistä olette minulta kuulleet. Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montaakaan päivää.

Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani, Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

Jopa kaukaisessa maan ääressä, Siikajoen kunnan Ruukin kylässäkin ja Suomi24 raamattukeskustelussa.

Jos nyt sellainen ihme tapahtuisi, että vaikka sinä yksin alkaisit uskoa siihen, mitä olen Kristuksen totuuden tiestä täällä kirjoittanut, päättyisi minun tehtäni sinun suhteesi siihen hetkeen.

Sen jälkeen alkaisi Kristus taivaassa rukoilla puolestasi, ja varsin pian sattaisit huomata olevasi hänen Henkensä opetettavana. Kuten hän jäähyväisrukouksessan Isälleen ilmoitti:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

En kuitenkaan pyydä, että ottaisit heidät pois maailmasta, vaan että varjelisit heidät pahalta. He eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus. Niin kuin sinä lähetit minut maailmaan, niin olen minäkin lähettänyt heidät. Minä pyhitän itseni uhriksi heidän tähtensä, että heistäkin tulisi totuuden pyhittämiä.

Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

• Käytät Teuvo kyllä
        TeuvoSuni kirjoitti:

Etkö usko Jeesuksen opetusta siitä, ettei hänellä ole maan päällä yhtäkään hengellistä johtajaa?

Niitä on Saatanalla tuhansittain: piispoista ja papeista alkaen jos jonkinlaisiin saarnaajiin, julistyöntekijöihin ja evankelistoihin.

Kristuksella on vain kaltaisiani todistajia:

"Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan siä, minkä Isä on teille luvannut, ja mistä olette minulta kuulleet. Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montaakaan päivää.

Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani, Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

Jopa kaukaisessa maan ääressä, Siikajoen kunnan Ruukin kylässäkin ja Suomi24 raamattukeskustelussa.

Jos nyt sellainen ihme tapahtuisi, että vaikka sinä yksin alkaisit uskoa siihen, mitä olen Kristuksen totuuden tiestä täällä kirjoittanut, päättyisi minun tehtäni sinun suhteesi siihen hetkeen.

Sen jälkeen alkaisi Kristus taivaassa rukoilla puolestasi, ja varsin pian sattaisit huomata olevasi hänen Henkensä opetettavana. Kuten hän jäähyväisrukouksessan Isälleen ilmoitti:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

En kuitenkaan pyydä, että ottaisit heidät pois maailmasta, vaan että varjelisit heidät pahalta. He eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus. Niin kuin sinä lähetit minut maailmaan, niin olen minäkin lähettänyt heidät. Minä pyhitän itseni uhriksi heidän tähtensä, että heistäkin tulisi totuuden pyhittämiä.

Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

Raamattua, mutta et Pyhän Hengen opettamana ja vanhurskaan mielenlaadun mukaan etkä ole pyhittynyt totuudessa.

Tee Teuvo parannus ja lakkaa vääristä todistuksista!

Herran Jeesuksen armoa ja totuutta sielusi parantumiseksi.

• Käytät Teuvo kyllä kirjoitti:

Raamattua, mutta et Pyhän Hengen opettamana ja vanhurskaan mielenlaadun mukaan etkä ole pyhittynyt totuudessa.

Tee Teuvo parannus ja lakkaa vääristä todistuksista!

Herran Jeesuksen armoa ja totuutta sielusi parantumiseksi.

JOS!

* Jos Jumala ei 11.8.1985 olisi päättänyt lopettaa 40-vuotista vihansa alla koettelemista, antaessaan Poikansa ilmestyä ja ottaa opetuslapsekseen...

* Jos Jeesus Kristus ei 31.1.1988, tuon ahtaan portin tuskien taistelusta olisi tullut minua pelastamaan Jumalan vihalta ja Saatanan uhkauksilta...

* Jos hän ei tuona yönä olisi minua kaikista 40-vuoden tuskista parantanut, puhdistanut ja antanut Henkeäsä...

* Jos hän ei 8.11.1988 olisi antanut minulle tätä tehtävää:

"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo,mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.

Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
        Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoanijohonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

* Jos Jeesus Kristus ei olisi heinäkuussa 2005, kuusi vuotta sitten, minua tänne lähettänyt hänestä todistamaan...

Jos tätä kaikkea en olisi saanut todeksi elää, en varmasti olisi täällä kaltaistesi tekopyhitteyjen jokapäiväisenä rienauksen kohteena.

Sinun Saatanalta saamasi "pyhyytesi" on sitä kyllä ihmisten silmissä, mutta Jumalan silmissä olet hänelle iljetys:

"Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teiudän sydämenne.

Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."

• "mustat seinät"
        TeuvoSuni kirjoitti:

JOS!

* Jos Jumala ei 11.8.1985 olisi päättänyt lopettaa 40-vuotista vihansa alla koettelemista, antaessaan Poikansa ilmestyä ja ottaa opetuslapsekseen...

* Jos Jeesus Kristus ei 31.1.1988, tuon ahtaan portin tuskien taistelusta olisi tullut minua pelastamaan Jumalan vihalta ja Saatanan uhkauksilta...

* Jos hän ei tuona yönä olisi minua kaikista 40-vuoden tuskista parantanut, puhdistanut ja antanut Henkeäsä...

"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo,mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.

Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoanijohonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

* Jos Jeesus Kristus ei olisi heinäkuussa 2005, kuusi vuotta sitten, minua tänne lähettänyt hänestä todistamaan...

Jos tätä kaikkea en olisi saanut todeksi elää, en varmasti olisi täällä kaltaistesi tekopyhitteyjen jokapäiväisenä rienauksen kohteena.

Sinun Saatanalta saamasi "pyhyytesi" on sitä kyllä ihmisten silmissä, mutta Jumalan silmissä olet hänelle iljetys:

"Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teiudän sydämenne.

>> Jos tätä kaikkea en olisi saanut todeksi elää, en varmasti olisi täällä kaltaistesi tekopyhitteyjen jokapäiväisenä rienauksen kohteena.

• "mustat seinät" kirjoitti:

>> Jos tätä kaikkea en olisi saanut todeksi elää, en varmasti olisi täällä kaltaistesi tekopyhitteyjen jokapäiväisenä rienauksen kohteena.

Minä suuresti ihmettelen sitä, kun sinulla on hallussasi noin erinomainen evankeliumi, niin miksi kuitenkin elät pelon vallassa, kun et uskalla esiintyä omalla nimelläsi?

• Koettelitko hengen?
        TeuvoSuni kirjoitti:

JOS!

Väität saaneesi paljon ilmestyksiä ja käskyjä Jeesukselta, mutta etkö tiedä että Raamattukin sanoo että kuulette väitteitä että Hän on milloin autiomaassa ja milloin kammiossa tai josssakin, mutta ÄLKÄÄ USKOKO...

Koettelitko sinulle ilmestyneen "jeesuksen" Raamatun edellyttämällä tavalla, joka löytyy 1.joh 4 kohdassa?

Kysyitkö "jeesukseltasi" oletko se lihaantullut Messias, joka vuodatti verensä sinunkin puolestasi? Kuka tahansa riivaajahenki saattoi sinulle esiintyä jeesuksena kun et älynnyt koetella muuten kuin kysymällä vaimoltasi ilmestyksen alkuperää.

• Jos henkesi ei ole
        TeuvoSuni kirjoitti:

JOS!

Pyhä Henki, niin se ei ole Jumalasta eikä Jeesuksesta! Älä eksy vaan koettele!

• Jos henkesi ei ole kirjoitti:

Pyhä Henki, niin se ei ole Jumalasta eikä Jeesuksesta! Älä eksy vaan koettele!

Herran Hengen koettelu on hänen Henkensä herjaamista. Se olisi sitä jo Mooseksen aikana:

"Älkää koetelko Herran Jumalanne kärsivällisyyttä, niin kuin teitte Massassa, vaan noudattakaa tinkimättä hänen käskyjään, niitä määräyksiään ja säädöksi, jotka hän on teille antanut."

Saatanan kaikki henget pitää koetella, mutta Jumalan Hengen koettelu on hänen Henkensä herjausta, ja siltä on Pyhä Henki minut alusta alkaen varjellut.

Siitä saan kiittää Jumalaa, että hän varjeli minut, etten lähtenyt Herran Henkeä koettelemaan, sillä sehän on sama kuin Pyhän Hengen pilkka, joten olisin ajautunut samaan joukko-osastoon, jossa sinäkin henkiä koettelet.

Kyllä kaikki Saatanan riivaajahengetkin Jeesuksen Messiaaksi tunnustavat. Mutta sitä ei sinun henkesi voi tunnustaa, että myös minun lihaani on sama Messias tullut Henkensä kanssa asumaan.

Huomaa se, että niin paljon kuin täällä on Johanneksen 1. kirjeen 4 luvun kolmea ensimmäistä jaetta mantrattu. Ei yksikään ole tuonut esille sitä seuraavia ja keita 4-6:

"Te, lapseni, olette Jumalasta, ja te olette voittaneet nuo väärät profeetat, sillä se, joka on teissä, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.

He ovat maailmasta. Maailmasta on se, mitä he puhuvat, ja maailma kuuntelee
        heitä.

Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, kuuntelee meitä, mutta joka ei ole Jumalasta, se ei meitä kuuntele. Tästä me tunnemme Totuuden Hengen ja eksytyksen hengen."

• Olet otollinen
        TeuvoSuni kirjoitti:

Siitä saan kiittää Jumalaa, että hän varjeli minut, etten lähtenyt Herran Henkeä koettelemaan, sillä sehän on sama kuin Pyhän Hengen pilkka, joten olisin ajautunut samaan joukko-osastoon, jossa sinäkin henkiä koettelet.

Kyllä kaikki Saatanan riivaajahengetkin Jeesuksen Messiaaksi tunnustavat. Mutta sitä ei sinun henkesi voi tunnustaa, että myös minun lihaani on sama Messias tullut Henkensä kanssa asumaan.

Huomaa se, että niin paljon kuin täällä on Johanneksen 1. kirjeen 4 luvun kolmea ensimmäistä jaetta mantrattu. Ei yksikään ole tuonut esille sitä seuraavia ja keita 4-6:

"Te, lapseni, olette Jumalasta, ja te olette voittaneet nuo väärät profeetat, sillä se, joka on teissä, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.

heitä.

Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, kuuntelee meitä, mutta joka ei ole Jumalasta, se ei meitä kuuntele. Tästä me tunnemme Totuuden Hengen ja eksytyksen hengen."

eksyttäväisille hengille oman todistuksesi perusteella.

• Olet otollinen kirjoitti:

eksyttäväisille hengille oman todistuksesi perusteella.

Heikko on uskosi lähettäjääni Jeesukseen Kristukseen, kun tuollaista soopaa minusta kirjoitit.

Olen tällaisen turvamuurin takana kaikkia Saatanan eksyttäviä henkiä vastaan:

Samoin tämä Jeesuksen ilmoitus:

"Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.

Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta. Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä.

Isä ja minä olemme yhtä."

• Jos sinulla ei ole
        TeuvoSuni kirjoitti:

Heikko on uskosi lähettäjääni Jeesukseen Kristukseen, kun tuollaista soopaa minusta kirjoitit.

Olen tällaisen turvamuurin takana kaikkia Saatanan eksyttäviä henkiä vastaan:

Samoin tämä Jeesuksen ilmoitus:

Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta. Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä.

Herranasi Paavalin julistama ja opettama Jeesus, niin en usko lähettäjääsi.

• Jumalan vihan alla eläessä, en Raamatun totuuksista mitään tiennyt, joten Jeesuksen ilmestyessä en mitenkään osannut hänen Henkeään koetella, ja siitä saan kiittää Jumalaa.

heitä.

Kyllä sinunkin raivosi Totuuta vastaan on selvä osoitus siitä, että Kristuksen Hengessä saan totuutta julistaa.

• satusedän paljastaja

Tyhjiin raukeaa satusi

Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Gal 1:8

• satusedän paljastaja kirjoitti:

Tyhjiin raukeaa satusi

Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Gal 1:8

Totuus ei raukea tyhjiin, mutta kaikkien näiden valheet, jotka tuota samaa Saatanan ohjetta omilleen hokeavat, kyllä lopulta tyhjiin raukeavat.

Ja näitä on paljon; "kuin hiekkaa meren rannalla":

adventistit
        aglikaanit
        agrigolalaiset
        arkkimunkkilaiset
        armonvirtalaiset
        atteMyyryn Jeesuksen ruumislaiset
        baalbelklaiset
        babtistit
        birkittalaissisaret
        branhamilaiset
        cityseurakuntalaiset
        dominikaanit
        elämänsanalaiset
        slevy:n miespapit
        slevy:n naispapit
        elämänlähdeläiset
        eläväsanalaiset
        ekumeeniset
        exoduslaiset
        gnostilaiset
        henotesläiset
        helluntailaiset
        hengenuudistuslaiset
        heränneet
        esikoiset
        ilosanomalaiset
        israelinystävät
        jehovalaiset
        Jeesuksen pyhän veren papit
        Jeesus on herralaiset
        katolilaiset kylväjät
        kansanraamattuseuralaiset
        kalleimman veren sisaret
        kansanlähetysläiset
        Kellonkartanolaiset
        koivuniemiläiset
        korpelalaiset
        kotikirkkolaiset
        kulmakivenseurakuntalaiset
        kulmakiviseurakuntalaiset
        kuninkaansoturit
        kristilliset eläkeläiset
        kriisipalvelulaiset
        kotisatamalaiset
        luterilaiset
        lähetysseurakuntalaiset
        luthersäätiöläiset
        lasarusveljet
        lähdekalliolaiset
        lännenhunttarilaiset
        maranatalaiset
        majakkalaiset
        metodistit
        mormoonit
        munkkiluostarin munkit
        nunnaluostarin nunnat
        nokialaismissiolaiset
        onewayhouselaiset
        ortodoksit
        pelastusarmeijalaiset
        patmoslaiset
        palatsiseurakuntalaiset
        paavalinsynodilaiset
        paratiisikotilaiset
        pikkuesikoiset
        priskillalaiset
        pyhänikolauslaiset
        perjantaikristuksellelaiset
        raamattupuhuulaiset
        radiodeiläiset
        rauhansanalaiset
        rauhanyhdistysläiset
        ristiinnaulitut
        risteyspaikkalaiset
        ristiretkeläiset
        riverseurakuntalaiset
        ropolaiset
        rukouspalvelulaiset
        rukousystäväläiset
        ruusuristiläiset
        ristiinnaulittulaiset
        saalemilaiset
        sanansaattajalaiset
        sanajaylistysläiset
        savenvalajalaiset
        scientologilaiset
        siloalaiset
        stefanuslaiset
        suomenraamattuopistolaiset
        teologisetinstuuttilaiset
        tabernaakkelilaiset
        takeitnowlaiset
        timoteusyhteisöläiset
        tuomasmessulaiset
        totuudenystäväläiset
        tunnustukselliset luterilaiset
        torontonsiunaajalaiset
        uusheränneet
        uusapostoliset
        uusiviiniläiset
        valon enkelit
        vapaakirkolliset
        vanhauskoiset
        vapaamuurarit
        vedättäjät
        viadolorosalaiset
        vineyardilaiset
        yhteyskristuksessalaiset
        yhteysliikeläiset
        yeshualaiset

• listahitti
        TeuvoSuni kirjoitti:

Totuus ei raukea tyhjiin, mutta kaikkien näiden valheet, jotka tuota samaa Saatanan ohjetta omilleen hokeavat, kyllä lopulta tyhjiin raukeavat.

Ja näitä on paljon; "kuin hiekkaa meren rannalla":

adventistit
        aglikaanit
        agrigolalaiset
        arkkimunkkilaiset
        armonvirtalaiset
        atteMyyryn Jeesuksen ruumislaiset
        baalbelklaiset
        babtistit
        birkittalaissisaret
        branhamilaiset
        cityseurakuntalaiset
        dominikaanit
        elämänsanalaiset
        slevy:n miespapit
        slevy:n naispapit
        elämänlähdeläiset
        eläväsanalaiset
        ekumeeniset
        exoduslaiset
        gnostilaiset
        henotesläiset
        helluntailaiset
        hengenuudistuslaiset
        heränneet
        esikoiset
        ilosanomalaiset
        israelinystävät
        jehovalaiset
        Jeesuksen pyhän veren papit
        Jeesus on herralaiset
        katolilaiset kylväjät
        kansanraamattuseuralaiset
        kalleimman veren sisaret
        kansanlähetysläiset
        Kellonkartanolaiset
        koivuniemiläiset
        korpelalaiset
        kotikirkkolaiset
        kulmakivenseurakuntalaiset
        kulmakiviseurakuntalaiset
        kuninkaansoturit
        kristilliset eläkeläiset
        kriisipalvelulaiset
        kotisatamalaiset
        luterilaiset
        lähetysseurakuntalaiset
        luthersäätiöläiset
        lasarusveljet
        lähdekalliolaiset
        lännenhunttarilaiset
        maranatalaiset
        majakkalaiset
        metodistit
        mormoonit
        munkkiluostarin munkit
        nunnaluostarin nunnat
        nokialaismissiolaiset
        onewayhouselaiset
        ortodoksit
        pelastusarmeijalaiset
        patmoslaiset
        palatsiseurakuntalaiset
        paavalinsynodilaiset
        paratiisikotilaiset
        pikkuesikoiset
        priskillalaiset
        pyhänikolauslaiset
        perjantaikristuksellelaiset
        raamattupuhuulaiset
        radiodeiläiset
        rauhansanalaiset
        rauhanyhdistysläiset
        ristiinnaulitut
        risteyspaikkalaiset
        ristiretkeläiset
        riverseurakuntalaiset
        ropolaiset
        rukouspalvelulaiset
        rukousystäväläiset
        ruusuristiläiset
        ristiinnaulittulaiset
        saalemilaiset
        sanansaattajalaiset
        sanajaylistysläiset
        savenvalajalaiset
        scientologilaiset
        siloalaiset
        stefanuslaiset
        suomenraamattuopistolaiset
        teologisetinstuuttilaiset
        tabernaakkelilaiset
        takeitnowlaiset
        timoteusyhteisöläiset
        tuomasmessulaiset
        totuudenystäväläiset
        tunnustukselliset luterilaiset
        torontonsiunaajalaiset
        uusheränneet
        uusapostoliset
        uusiviiniläiset
        valon enkelit
        vapaakirkolliset
        vanhauskoiset
        vapaamuurarit
        vedättäjät
        viadolorosalaiset
        vineyardilaiset
        yhteyskristuksessalaiset
        yhteysliikeläiset
        yeshualaiset

Oho!

Teuvo oli korjannut listaansa: "vedettäjät" olivatkin nyt "vedättäjät". Samoin lista sisältää kummajaisen "atteMyyryn Jeesuksen ruumislaiset". Mitä nämä ovat? Eivät mitään muuta kuin Teuvon loukatun ylpeyden tuotosta. Tuollaista soopaa se farisealainen oikeassa olemisen ja leppymättömän kostonhimon narsismi teettää: ei näe koskaan mitään vikaa itsessä.

Mutta edelleenkin listasta puuttuvat "sunilaiset".

Profetoin: sunilaisia tuo lista ei koskaan tule sisältämään! Teuvon ylpeys ei anna periksi ikä kuun päivänä lisätä sitä listaan.

• listahitti kirjoitti:

Oho!

Teuvo oli korjannut listaansa: "vedettäjät" olivatkin nyt "vedättäjät". Samoin lista sisältää kummajaisen "atteMyyryn Jeesuksen ruumislaiset". Mitä nämä ovat? Eivät mitään muuta kuin Teuvon loukatun ylpeyden tuotosta. Tuollaista soopaa se farisealainen oikeassa olemisen ja leppymättömän kostonhimon narsismi teettää: ei näe koskaan mitään vikaa itsessä.

Profetoin: sunilaisia tuo lista ei koskaan tule sisältämään! Teuvon ylpeys ei anna periksi ikä kuun päivänä lisätä sitä listaan.

Vedättäjät ovat muholaisia, ja atte Myyryn Jeesuksen ruumislaiset ovat nykyisin Nurmijärvellä asustavan alkuperäisen Raimon nykyinen koriseurakunta.

Tässä profetoit oikein:

"Profetoin: sunilaisia tuo lista ei koskaan tule sisältämään! "

Mutta tässä väärin:

"Teuvon ylpeys ei anna periksi ikä kuun päivänä lisätä sitä listaan."

Tuo listahan pitää sisällään Saatanan tässä maassa olevia porttoseurakuntia.

Eikä se suinkaan ole Teuvon ylpeydestä kiinni, ettei Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneena kuulu noiden porttojen joukkoon.

Eikä tule kuulumaankaan, sen takaa tämä Jeesuksen ilmoitus:

• listahitti kirjoitti:

Oho!

Täydennän vastaustani:

Vedättäjät ovat muhoslaisia, joiden johtohahmoina ovat Ved.2 ja sirppisiiri, tuon kuoleman viikatemiehen naispuolinen avustaja.

• Mihin katosit, valheenpaljastaja os. alkup. Raimo?

Saatanan hengessä toimivalle valheenpaljastajalle kaikki totuus on valhetta.

• alkaa olla aika

• kasva hiukan

Noinko typerä todella olet? Luuletko, että ihmisillä ei ole muuta elämää kuin roikkua jatkuvasti Suomi24ssa? Yksinkertaisuutesi hämmästyttää.

• kasva hiukan kirjoitti:

Noinko typerä todella olet? Luuletko, että ihmisillä ei ole muuta elämää kuin roikkua jatkuvasti Suomi24ssa? Yksinkertaisuutesi hämmästyttää.

Typerä en ole.

Alkuperäinen Raimo on vuodesta 2005 lähtien perässäni roikkunut rienauksiaan jatkuvasti huutaen, joten ei hän täältä minnekään lähde, ennen kuin vasta sitten, kun kuolema hänet korjaa.

Kaksi kertaa hän on minulta anteeksi pyytänyt herjauksiaan, joita minulla ei ole oikeus anteeksi antaa, koska ne kaikki ovat kohdistuneet Pyhän Hengen pilkkaamiseen.

Näin Saatanalla on vaapat kädet ottaa hänestä kaikki tehot irti. Kun hän ei enää jossakin keskustelussa pysty totuuttaa millään torjumaan, hän vaihtaa nimerkkiä ja tekee taas uuden avauksen.

• huonot vaihtoehdot

Joko porttovalittu-suni jatkaa riekkumista, mutta muista mormmonijohtajan kohtalo.

Tai pysyttelet poissa täältä ja alat hyppimään. Kotona ja pihalla. Voit laajentaa myös Siikajoen keskustaan saakka. Siellä saat parempaa huomiota kuin täällä. Jos joku ihmettelee, sanot vain että saat taivastilin karttumaan hyppimällä.

Siinä tulee samalla testatuksi millainen maineesi on. Ei sinua siellä täysipäisenä varmaan pidetä muutenkaan, mutta selviää voitko olla avohoidossa hyppimässä ympäriinsä vai hommaako ne valkotakkiset noutamaan.

Yksi ja kätevin tapa on, että hakeudut viipymättä hoitoon

• Eiväthän ne hoidossa saaneet sinusta ajettua ulos edes Saatanan henkeä. Miten uskot heidän onnistiuvan ajamaan minusta ulos Kristuksen Totuuden Hengen, joka on tällä tavalla suojattu:

"Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua. Minä annan heille ikuisen elämän.

He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta. Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä.

Minä ja Isä olemme yhtä."

• valheenpaljastaja

Miksi et toteuta tätä sinulle annettua hyvää ohjetta:

"Tai pysyttelet poissa täältä ja alat hyppimään. Kotona ja pihalla. Voit laajentaa myös Siikajoen keskustaan saakka. Siellä saat parempaa huomiota kuin täällä. Jos joku ihmettelee, sanot vain että saat taivastilin karttumaan hyppimällä. "

• Kyllä sinä sen tiedät, että luterilaisen kirkon kaikkin toimintoihin Pyhä henki minut jo tammikuussa 1987 johdatti - ja mitä lopulta tapahtui:

Piispa katsoi viisaanmaksi kirkkolakia rikkoen lähetä määräämästään piispan tarkastuksesta pakoon, kuin asettua seurakunnan edessä Totuuden hengen saaneen ihmisen kiusallisten kysymysten eteen.

Kirkkoherrakin ahdistui, kun koki olonsa kiusalliseksi, mutta silti ei pystynyt toteuttamaan seurakunnassaan Pyhän Hengen vaatimusta:

"Kiusallisksi tämän tekee se, kun Suni on oikeassa."

Ja piispan pakomatkasta syntyneen lehtikirjoittelun jälkeen tuli kirkon suurimmalle porttolahkolle: vanhoillislestadiolasillekin todella kiusallinen olo. Joten sen johtomiesten oli pakko antaa edesmenneen kansanedustajansa kautta maan lehdille tälläinen ukaasi:

"Mikäli lehdessänne annetaan tilaa Teuvo Sunin kirjoituksille, niin kaikki SRK:n jäsenet tulevat irtisanomaan lehtenne tilauksen ja jäsentemme omistavat yritykset lopettavat ilmoittelun lehtenne palstoilla."

Tämän jälkeen Pyhä Henki johdatti minut sieltä pois, Jeesuksen ilmoituksen mukaisesti:

"Jos teitä jossakin talossa tai kaupungissa ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuunnella, lähtekää sieltä ja pudistakaa pöly jaloistanne.

Totisesti: Sodoman ja Gomorran maa pääsee tuomiopäivänä vähemmällä kuin se kaupunki "

Joten tällainen kpohtalo on tämän kansan lempilasta, luterilaista kirkkoakin jäsenineen odottamassa, vaikka kaikki suu vaahdossa hokevat: "Koti, uskonto ja isänmaa!"

• ihmettelvä.

Entinen ystväsi Devoit on ilmoittanut opettaneensa sinulle adventismin salaisuudet, niin uskotko todeksi heidän kasteensa, sapattinsa ja oppinsa sielunkin kuolemisesta, kun ihmisen ruumis kuolee.

• Etsivä löytää

Devoittihan tuntuu opettaneen vähän sitä sun tätä. Tietäneekö Devoitti itsekään mihin porukkaan hän tällä hetkellä kuuluu.

• Silloin kun ihminen ei pääse sisälle ahtaasta portista, ja kaikki totuuden paukut on loppu, ja kuitenkin haluaisi ihmisten silmissä olla jotakin suurta, niin paras keino sen kunnian kärkkymiseksi on valehteleminen.

Todellisuudessa tilanne on täysin päinvastainen, sillä kun tämä ihminen minuun ensimmäisteä kertaa, vuonna 1992, sen piispan pakomatkasta syntyneen lehtikirjoittelun johdosta yhteyttä otti, hän oli itse jo kaulaa myöten upoksissa adventietien eksytyksen suohon.

Se Devout/Devoitista tällä kertaa.

Adventistien kaste, sapatti ja sielun kuoleminen ovat Saatanan tuolle portolleen antamat erityislahjat, joilla ei ole totuuden kanssa mitään tekemistä.

Kasteessa he noudattavat sitä Saatanan kastekäskyä, jonka joku alkuseurakunnan väärämielinen on onnistunut Markuksen evankeliumin loppuun lisäämään.

Jumala hylkäsi sapatin jo Jeremian aikana 627-586, jolloin juutalaiset kivittivät hänet kuoliaaksi:

"Oman majansa hän tuhosi, hävitti puutarhansa, löi maan tasalle pyhäkkönsä. Juhlapäivän ja sapatin hän antoi unohtua Siionissa. Kauhistuttavassa vihassaan hän hylkäsi kuninkaan ja papit. "

Ja mikäli ihmisen kuollessa myös hänen sielunsa kuolisi, olisi tämä Kristuksen ilmoitus Johannekselle Patmos-saaren vankeudessä pelkkää valhetta.

"Kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin alttarin alla niiden sielut, jotka oli tapettu Jumalan sanan ja oman todistuksensa tähden.

Ne huusivat kovalla äänellä: "Kuinka kauan kestää, Valtias, sinä Pyhä ja Tosi, ennen kuin lausut tuomiosi ja kostat meidän veremme maan asukkaille?"

Silloin niille kullekin annettiin valkea vaate ja niitä kehotettiin odottamaan rauhassa vielä vähän aikaa, kunnes niitä ja niiden veljiä, niiden lailla surmattuja Jumalan palvelijoita, olisi täysi määrä."

• Etsivä löytää kirjoitti:

Devoittihan tuntuu opettaneen vähän sitä sun tätä. Tietäneekö Devoitti itsekään mihin porukkaan hän tällä hetkellä kuuluu.

On palannut ilmeisesti isensä uskoon, kun joku ilmoitti nähneensä hänet suviseuroissa.

Saanut ilmeisesti johtomiehiltä heidän verimantransa mukaan syntinsä anteeksi, kun on itsekin alkanut tuota sovitusverta täällä markkinoida.

Mutta valheistaan ei ole eroon päässyt, siitä on hyvänä todistuksena tämäkin hänen viestinsä KariHenrikin vanhoillilestadiolaisilta saamasta ukaasista:

"Puhut eri asiasta
        Devoit 13.12.2010 17:39

Ei KariHenrillä ole ollut mitään kaplakkaa vanhoillislestadiolaisten kasnssa. Jutut sellaisesta ovat omaa satuiluasi.

Lisäksi harmiksesi on sanottava etteivät eteläsuomen vanoillislestadiolaiset tiedä mitään "eräästä siikajokisesta miehestä", eivätkä he tiedä mitään siitäkään että KH on kirjoittanut tälle palstalle yhtään mitään. Tälle palstalle kirjoittelemalla et ole päässyt kuuluisaksi."

Ei sitä parissa vuodessa tulla Siikajoen sivukylältä niin kuuluisaksi vanhoilislestadiolaiseksi, että pääkaupunkiseudun johtomiehet hänelle sisäpiiriasiansa kertoisivat.

• ihmettelevä.
        TeuvoSuni kirjoitti:

On palannut ilmeisesti isensä uskoon, kun joku ilmoitti nähneensä hänet suviseuroissa.

Saanut ilmeisesti johtomiehiltä heidän verimantransa mukaan syntinsä anteeksi, kun on itsekin alkanut tuota sovitusverta täällä markkinoida.

Mutta valheistaan ei ole eroon päässyt, siitä on hyvänä todistuksena tämäkin hänen viestinsä KariHenrikin vanhoillilestadiolaisilta saamasta ukaasista:

"Puhut eri asiasta
        Devoit 13.12.2010 17:39

Ei KariHenrillä ole ollut mitään kaplakkaa vanhoillislestadiolaisten kasnssa. Jutut sellaisesta ovat omaa satuiluasi.

Lisäksi harmiksesi on sanottava etteivät eteläsuomen vanoillislestadiolaiset tiedä mitään "eräästä siikajokisesta miehestä", eivätkä he tiedä mitään siitäkään että KH on kirjoittanut tälle palstalle yhtään mitään. Tälle palstalle kirjoittelemalla et ole päässyt kuuluisaksi."

Ei sitä parissa vuodessa tulla Siikajoen sivukylältä niin kuuluisaksi vanhoilislestadiolaiseksi, että pääkaupunkiseudun johtomiehet hänelle sisäpiiriasiansa kertoisivat.

Kiitos vastauksestasi!

Ilmeisesti on siirtynyt vanhoillisten leiriin, koska ei ole tullut minkäänlaista kommenttia antamaan.

Tiedätkö, mihin on kadonnut myös toinen rienaava entinen ystäväsi Vede.2?

• ihmettelevä. kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi!

Ilmeisesti on siirtynyt vanhoillisten leiriin, koska ei ole tullut minkäänlaista kommenttia antamaan.

Tiedätkö, mihin on kadonnut myös toinen rienaava entinen ystäväsi Vede.2?

Ilmeisesti niin on tapahtunut.

Vedättäjästä en myöskään mitään tiedä. Jospa hän olisi kirkkoherran pelosta alkanut viimein pelätä myös Jumalaa, ja siksi on hiljaa.

Kyllä hän ehti jo riittävästi totuutta täällä herjatakin.

• tarkka kuvaus
        TeuvoSuni kirjoitti:

Silloin kun ihminen ei pääse sisälle ahtaasta portista, ja kaikki totuuden paukut on loppu, ja kuitenkin haluaisi ihmisten silmissä olla jotakin suurta, niin paras keino sen kunnian kärkkymiseksi on valehteleminen.

Todellisuudessa tilanne on täysin päinvastainen, sillä kun tämä ihminen minuun ensimmäisteä kertaa, vuonna 1992, sen piispan pakomatkasta syntyneen lehtikirjoittelun johdosta yhteyttä otti, hän oli itse jo kaulaa myöten upoksissa adventietien eksytyksen suohon.

Se Devout/Devoitista tällä kertaa.

Adventistien kaste, sapatti ja sielun kuoleminen ovat Saatanan tuolle portolleen antamat erityislahjat, joilla ei ole totuuden kanssa mitään tekemistä.

Kasteessa he noudattavat sitä Saatanan kastekäskyä, jonka joku alkuseurakunnan väärämielinen on onnistunut Markuksen evankeliumin loppuun lisäämään.

Jumala hylkäsi sapatin jo Jeremian aikana 627-586, jolloin juutalaiset kivittivät hänet kuoliaaksi:

"Oman majansa hän tuhosi, hävitti puutarhansa, löi maan tasalle pyhäkkönsä. Juhlapäivän ja sapatin hän antoi unohtua Siionissa. Kauhistuttavassa vihassaan hän hylkäsi kuninkaan ja papit. "

Ja mikäli ihmisen kuollessa myös hänen sielunsa kuolisi, olisi tämä Kristuksen ilmoitus Johannekselle Patmos-saaren vankeudessä pelkkää valhetta.

"Kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin alttarin alla niiden sielut, jotka oli tapettu Jumalan sanan ja oman todistuksensa tähden.

Ne huusivat kovalla äänellä: "Kuinka kauan kestää, Valtias, sinä Pyhä ja Tosi, ennen kuin lausut tuomiosi ja kostat meidän veremme maan asukkaille?"

Silloin niille kullekin annettiin valkea vaate ja niitä kehotettiin odottamaan rauhassa vielä vähän aikaa, kunnes niitä ja niiden veljiä, niiden lailla surmattuja Jumalan palvelijoita, olisi täysi määrä."

>> Silloin kun ihminen ei pääse sisälle ahtaasta portista, ja kaikki totuuden paukut on loppu, ja kuitenkin haluaisi ihmisten silmissä olla jotakin suurta, niin paras keino sen kunnian kärkkymiseksi on valehteleminen.

• tarkka kuvaus kirjoitti:

>> Silloin kun ihminen ei pääse sisälle ahtaasta portista, ja kaikki totuuden paukut on loppu, ja kuitenkin haluaisi ihmisten silmissä olla jotakin suurta, niin paras keino sen kunnian kärkkymiseksi on valehteleminen.

Jos en olisi Kristukselta Henkeä ja tehtävää saanut, en varmasti olisi täällä joka päivä kuuntelemssa herjojasi, joita sinäkin Saatanan riettauden virrasta kurkku suorana huutelet.

Juuri niin kuin Pietari aikoinaan sinustakin profetoi:

"Nyt he kummeksuvat sitä, että te ette enää riennä heidän kanssaan samaan riettauden virtaan, ja syytävät herjauksiaan."

• 2005 asti seurannutt

Ei mene päivää, ettei huomaisi nimimerkki TeuvoSunin opetuksia vääriksi ja harhaisiksi.

Hän on torjunut vaatimuksen sheriffistä tälle palstalle. Palsta ei hänen mukaansa tarvitse siivoamista, koska

Matt. 13:24-30
      Jeesus esitti heille toisen vertauksen taivasten valtakunnasta: "Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois. Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin. Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?' Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?' 'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin. Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti. Kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkavilja ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani.'"

Mutta Sunin opetus on väärä. Valhevehnä eli rikkavilja eli luste PYRKII ESIINTYMÄÄN vehnänä, vaikkei sitä ole. Sen Jeesus sallii kylvön seassa pellossa olla ja kasvaa.

Sen sijaan selvä roska, nokkoset, ohdakkeet ja muut rikkakasvit saa kyllä poistaa. Jumalan valtakunnan asukki haluaa, että puutarha kukoistaa. Jumala kehottaa ahkeruuteen puutarhurin työssä. Sunin kirjoitukset eivät ole edes lustetta vaan selvää roskaa. Ne eivät enää edusta ovelaa eksytystä vaan ovat ilmiselvää karkeaa harhaa. ******* on palstanut itsensä Sunin teksteissä kuluneiden vuosien aikana kiistattomasti. Joutaisivat kaikki pois.

• Jos ylläpito olisi jo vuodesta 2005 lähtien ottanut käyttöön Pyhän Hengen vaatimuksen siitä, että raamattukeskusteluun saa osallistua vain väestörekisterissä olevalla nimellään, et sinäkään olisi tällä saatanallisia rienauksia riekumassa.

Alat olla jo Paavalin veroinen näiden Saatanan erinomaisten ilmestysten välittäjänä. Josta tämä on erinomainen esimerkki:

"Sen sijaan selvä roska, nokkoset, ohdakkeet ja muut rikkakasvit saa kyllä poistaa. Jumalan valtakunnan asukki haluaa, että puutarha kukoistaa. Jumala kehottaa ahkeruuteen puutarhurin työssä. Sunin kirjoitukset eivät ole edes lustetta vaan selvää roskaa. Ne eivät enää edusta ovelaa eksytystä vaan ovat ilmiselvää karkeaa harhaa. ******* on palstanut itsensä Sunin teksteissä kuluneiden vuosien aikana kiistattomasti. Joutaisivat kaikki pois."

Kun sinä näet minun tekstien takana olevan vain Saatanan, niin näkivät kaukaiset esi-isäsi saman Jeesuksen puheista:

"Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan
        kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi ( Pahojen
        henkien päämieheksi), kuinka paljon helpommin sen nimen saa
        talonväki!

Älkää siis pelätkö ihmisiä. Ei ole kätköä, joka ei paljastuisi, eikä
        salaisuutta, joka ei tulisi ilmi. Minkä minä sanon teille pimeässä,
        se julistakaa päivänvalossa, ja mitä kuulette korvaanne kuiskattavan,
        se kuuluttakaa julki katoilta.

Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät kykene
        tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä. joka voi sekä ruumiin,
        että sielun hukuttaa helvettiin."

MIKSI sinä pelkää Saatanaa enemmän kuin Jumalaa?

• Jatkan vielä:

Valheen lavealle tielle olet loppuelämäsi ajaksi jäänyt julistamaan valheen ilosanomaa. Sillä Saatanalla on vaapat kädet ottaa sinusta nyt kaikki tehot irti, kun Jeesuksen kutsu jo kaksi vuotta sitten meni umpeen. Kun lisävuosikaan ei sinulle ahdasta porttia avannut:

"Eräällä miehellä oli viikunapuu istutettuna viinitarhassaan ja hän tuli etsimään hedelmää, mutta ei löytänyt.

Niin hän sanoi viinitarhurille: 'Katso, kolmena vuotena minä olen käynyt etsimässä hedelmää tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Hakkaa se pois, mitä varten se vielä maata laihduttaa?'

Mutta tämä vastasi ja sanoi hänelle: 'Herra, anna sen olla vielä tämä vuosi: sillä aikaa minä kuokin ja lannoitan maan sen ympäriltä. Ehkä se ensi vuonna tekee hedelmää: mutta jos ei, niin hakkaa se pois.'

• koska loppuu valheet
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jatkan vielä:

Valheen lavealle tielle olet loppuelämäsi ajaksi jäänyt julistamaan valheen ilosanomaa. Sillä Saatanalla on vaapat kädet ottaa sinusta nyt kaikki tehot irti, kun Jeesuksen kutsu jo kaksi vuotta sitten meni umpeen. Kun lisävuosikaan ei sinulle ahdasta porttia avannut:

"Eräällä miehellä oli viikunapuu istutettuna viinitarhassaan ja hän tuli etsimään hedelmää, mutta ei löytänyt.

Niin hän sanoi viinitarhurille: 'Katso, kolmena vuotena minä olen käynyt etsimässä hedelmää tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Hakkaa se pois, mitä varten se vielä maata laihduttaa?'

Mutta tämä vastasi ja sanoi hänelle: 'Herra, anna sen olla vielä tämä vuosi: sillä aikaa minä kuokin ja lannoitan maan sen ympäriltä. Ehkä se ensi vuonna tekee hedelmää: mutta jos ei, niin hakkaa se pois.'

Edelleen tätä suni-kuvotuksen roskaa

• koska loppuu valheet kirjoitti:

Edelleen tätä suni-kuvotuksen roskaa

Valheet eivät kaltaisiltasi Saatanan tekopyhittämiltä ja Jumalan paaduttamilta lopu ennen kuin vasta sitten, kun kuolema heidät korjaa.

• lopun enteitä
        TeuvoSuni kirjoitti:

Valheet eivät kaltaisiltasi Saatanan tekopyhittämiltä ja Jumalan paaduttamilta lopu ennen kuin vasta sitten, kun kuolema heidät korjaa.

Onko suni-kuvotukselta paukut loppu, kun ei pysty hokemaan muuta kuin yhtä mantraa. Ala hyppimään tai mene hoitoon!

• lopun enteitä kirjoitti:

Onko suni-kuvotukselta paukut loppu, kun ei pysty hokemaan muuta kuin yhtä mantraa. Ala hyppimään tai mene hoitoon!

Hyppiminen pitää sielun ja ruumiin kunnossa, kun välillä muistaa venytellä.

Kun sinulla ei muuta ohjetta ole kuin hoitoon ohjaaminen, niin tule minut sinne noutamaan, kun tiedät paikat, missä sinuakin on hoidettu.

Seuraava aloitukseni Paavalin 5. totuudesta on jo valmiina, kunhan sinä ensiksi saat tästä avauksesta tarpeeksesi.

• Älkää "alkako" häntä
        lopun enteitä kirjoitti:

Potilaiden kanssa ei pidä inttää. Näin vakavista mielen sairauksista kärsiviä pitää käsitellä oikein, mutta on tietysti luonnollista, että tämän kaltaiset vetävät höplästä sellaisia, joille psyk. sairaudet eivät ole tuttuja. Hoidokkeina tällaisia on paljon. Lääkkeetkään eivät juuri anna vastetta tälle lajille.

• Minäkö olen sinullekin vakavasti mielisairas, ja tuo suni-kuvotuksesta kirjoittava mieleltään terve?

• uhriesi ystävä

Kyllä sinä olet todella vakavasti sairas.

• lopultakin
        uhriesi ystävä kirjoitti:

Kyllä sinä olet todella vakavasti sairas.

Lopultakin olet suni-kuvotus pääsemässä oikeaan johtopäätökseen. Älä enää viivyttele, vaan mene ja hoida psykoosiharhat pois!

• Lääkärit ovat uskostasi huolimatta täysin toista mieltä. Sillä jo helmikuussa saivat jotkut väärämielisen jonkun lääkärin tänne kirjoituksiani tutkimaan, ja tässä hänen antamansa todistus:

Kiitän vastauksesta!
      Kirjoittanut: lääkintäyliluutnantti res. 16.2.2008 klo 21.00

Te ette ainakaan henkisesti ole sairas selvän
      kirjallisen ilmaisunne sekä loogisuuteenne
      perustuen. Fyysisesti uskon teidän myös
      olevan terve. Uskon teidän hoitavan kuntoanne,
      kuten pitääkin. Pitkää ikää ja terveyttä
      jatkossakin sotilasmestari evp. Teuvo Suni!

Ja myös ruumiilista kuntoa olen jaksanut pitää yllä, sitä todistaa tänä aamuna mitattu verenpainekin: 88/48 ja pulssi 60.

Kyllä ne kaikki ystävät, jotka totuuden kapealta tieltä ovat ihmispelossa palanneet Saatanan valheen lavealle tielle ovat Saatanan uhreja.

Niin kuin itsekin olet.

• jotain rajaa sentään

Kaikkea sairas mieli voi keksiäkin, kun suni pelleilee puskasta jo lääkintäyliluutnanttinakin! Vaikka siinä se menee samalla kuin törkeä Jumalan pilkkakin :((

• jotain rajaa sentään kirjoitti:

Kaikkea sairas mieli voi keksiäkin, kun suni pelleilee puskasta jo lääkintäyliluutnanttinakin! Vaikka siinä se menee samalla kuin törkeä Jumalan pilkkakin :((

Viestisi on Saatanan ilosanomaa sinulle, jotta taas jaksat iloiten hänen kainalossa kiirehtiä iltaa kohden.

Totuus on sinun jumalallesi, Saatanalle, sitä pahinta jumalanpilkkaa, joka pitää huolen siitä, että sinä et totuuteen ikinä haksahda.

• jotain rajaa sentään kirjoitti:

Jatkan vielä:

saatana on aiheuttanut sinulle todella vakavan "puska-Teuvo trauman", joten tee jokaisesta epäilyksestäsi rikosilmoitus, jotta saisit selville totuuden

• TeuvoSuni kirjoitti:

Jatkan vielä:

saatana on aiheuttanut sinulle todella vakavan "puska-Teuvo trauman", joten tee jokaisesta epäilyksestäsi rikosilmoitus, jotta saisit selville totuuden

Niin kuin se on aiheuttanyt ylläpidollekin, joten otan uusiksi tuon viestini:

Saatanalta olet saanut todella vakavan "puska-Teuvo trauman", joten tee jokaisesta epäilyksestäsi rikosilmoitus, jotta saisit selville totuuden.

• sitten kun
        TeuvoSuni kirjoitti:

Niin kuin se on aiheuttanyt ylläpidollekin, joten otan uusiksi tuon viestini:

Saatanalta olet saanut todella vakavan "puska-Teuvo trauman", joten tee jokaisesta epäilyksestäsi rikosilmoitus, jotta saisit selville totuuden.

suni-iljetys on saatu pois palstalta, toteutuu tämä Sananlaskujen jae:

"Aja pois pilkkaaja, niin poistuu tora ja loppuu riita ja häväistys"

• Tämähän ei sinusta ole pilkkaa, eihän:

"sitten kun suni-iljetys on saatu pois palstalta, toteutuu tämä Sananlaskujen jae:

"Aja pois pilkkaaja, niin poistuu tora ja loppuu riita ja häväistys"

• Kopioitu kyssäri

Kerro Teuvo Suni, onko tämä Matteuksen kirjoitus Pyhän Hengen ilmoitus:

27:9 Silloin kävi toteen, mikä on puhuttu profeetta Jeremiaan kautta, joka sanoo: "Ja he ottivat ne kolmekymmentä hopearahaa, hinnan siitä arvioidusta miehestä, jonka he olivat israelilaisten puolesta arvioineet"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      517
      2618
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      88
      2491
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1581
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1532
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1470
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      69
      1384
    7. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      42
      1355
    8. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      27
      1288
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      292
      1219
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1153
    Aihe