kaikesta, mitä ootte meidän hyväksi tehneet - ette siis mitään. Kiitos, että ootte kyselleet kuulumisia puhelimitse - ette siis koskaan ja kiitos siitä että olette vierailleet luonamme - milloin viimeksi, sitä sopii kysyä.....Kun vaihdamme maisemaa, turha tulla kysymään minne lähdemme - se ei kuulu teille..
Ja sitten kun meitä kaipaatte, turha odotella että koskaan kävisimme teitä edes tervehtimässä - sen verran olette olleet meille "ystäviä".
Kiitos "ystävät"
4
497
Vastaukset
- jk
vai nin
- näin minulla
no hyvä että teitä on kaksi.. itse olen yksin ilman niitä ystäviä.
- kiitti mulle riitti
Yksinäisiä ihmisiä on paljo täällä suomen kamaralla,tässäpä yksi lisää :-( Olen vaan ollut jo niin kauvan yksin ettei sosiaalisuudestani ole edes rippeitä jäljellä. Menkää ulos ja lenkkipoluille ja puhukaa ihmisille niitänäitä,viellä ku voitte!
T.katkeroitunut nainen jolta mies vei sosiaalisuuden - rukoilevamummo
Teilläpä on ollut surkea elämä, ainakin ystävien suhteen. Minulla on monia hyviä ystäviä. Myös omat sisareni kuuluvat heihin. Toivon, että löydätte vielä hyviä ystäviä. Varsinkin, sitten kun vaihdatte maisemaa. Ehkä tapaatte kivoja, ymmärtäväisiä ihmisiä, joihin olisi helppo tutustua. Ainakin osatte arvostaa ystävyyttä, jos sitä osakksenne saatte. Rehellisyys ja luottamus ovat tärkeitä arvoja ystävyydessä. Ystävyys on voimavara elämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1164895Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1153978Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2153896Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801396- 1371374
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1721369En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531155