kaikesta, mitä ootte meidän hyväksi tehneet - ette siis mitään. Kiitos, että ootte kyselleet kuulumisia puhelimitse - ette siis koskaan ja kiitos siitä että olette vierailleet luonamme - milloin viimeksi, sitä sopii kysyä.....Kun vaihdamme maisemaa, turha tulla kysymään minne lähdemme - se ei kuulu teille..
Ja sitten kun meitä kaipaatte, turha odotella että koskaan kävisimme teitä edes tervehtimässä - sen verran olette olleet meille "ystäviä".
Kiitos "ystävät"
4
482
Vastaukset
- jk
vai nin
- näin minulla
no hyvä että teitä on kaksi.. itse olen yksin ilman niitä ystäviä.
- kiitti mulle riitti
Yksinäisiä ihmisiä on paljo täällä suomen kamaralla,tässäpä yksi lisää :-( Olen vaan ollut jo niin kauvan yksin ettei sosiaalisuudestani ole edes rippeitä jäljellä. Menkää ulos ja lenkkipoluille ja puhukaa ihmisille niitänäitä,viellä ku voitte!
T.katkeroitunut nainen jolta mies vei sosiaalisuuden - rukoilevamummo
Teilläpä on ollut surkea elämä, ainakin ystävien suhteen. Minulla on monia hyviä ystäviä. Myös omat sisareni kuuluvat heihin. Toivon, että löydätte vielä hyviä ystäviä. Varsinkin, sitten kun vaihdatte maisemaa. Ehkä tapaatte kivoja, ymmärtäväisiä ihmisiä, joihin olisi helppo tutustua. Ainakin osatte arvostaa ystävyyttä, jos sitä osakksenne saatte. Rehellisyys ja luottamus ovat tärkeitä arvoja ystävyydessä. Ystävyys on voimavara elämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265023
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333583Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543474Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu203360Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1232970Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod282700Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint172389Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1202380MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142195- 381836