Mototnet Kotipoliisien tarkkailussa

Kotipoliisi78.

Moottoripyöräportaali Motot.net on Kotipoliisien erityistarkkailussa tämän viikon ajan tiistaista lähtien.

Turun, Kouvolan ja Lahden kotipoliiseja on järjestänyt teemaviikon kyseisen nettiportaalin tutkintaan. Teemaviikolla pyritään saamaan selville kirjoituksien perusteella mahdollisia kokoontumisia, joissa lähes varmasti löytyy aina laittomia ajopelejä, sekä mahdollisesti myös humaltuneita kuljettajia.

Kouvolan kotipoliisissa epäillään, että lähiaikoina on tulossa useitakin vastaavia kokoontumisia ja kotipoliisi on tällöin paikalla.

Kotipoliisi aikoo myös puuttua portaalissa käytävään viritysosien kauppaan.

Kotipoliisi muistuttaa, että viritysosien myynti on sallittua, mutta niiden käyttö on sallittua vain suljetuilla aluieilla, ei yleisillä teillä.

Kotipoliisi suorittaa myös tutkintaa mahdolliseen käyttäjien lähettämään videomateriaaliin.
- "jos niissä havaitaan selvä näkymä rekisterikilpeen, ajoneuvon ylinopeus väärässä paikassa, niin asia lähtee toki pidemmälle "
Kertoo nimettömänä pysyvä Kotipoliisi Kouvolasta.

10

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fadsghadfhfhdah43643

Teeppä vielä ainakin 3 uutta keskustelua tästä, ku en oikeen vielä ymmärtäny....

• Kotipoliisi78.

Ilman muuta voimme tehdä! Hienoa, että olet kiinnostunut toiminnastamme ja aina pitääkin kysyä, jos ei jotain asiaa ymmärtänyt. Kyllä se siitä sitten aukenee.
      Laitellaan kun keritään.

• Autoilijakari

Sinulla taitaa olla aika hyvä huumorintaju Kotipoliisi78? Miksi et kerro nimeäsi, niin saisit lisää kaipaamaasi myönteistä julkisuutta?

• dfg4

No tota noin onhan hänellä AINAKIN 2 toista nimimerkkiä käytössä. mm. jakethebulldozer ja janne78. Hän on kirjoittanut useiden vuosien ajan erilaista p*skaa mm. rakkaus romanssistaan erään Teron kanssa, mopopoikien hakkaamisesta ja ''killereistä''. Koskakohan hän tajuaa, että juttunsa ovat tylsiä, eivät ole kyllin loukkaavia (johtuen siittä, että hänen matalalla älykkyysosamäärän omaavilla aivoilla tehdyt ''vitsit''/trollaukset/provot eivät ole hauskoja/loukkaavia, kuin ehkä ala-aste-ikäisten lasten mielestä. Sinne ala-asteellehan ovat hänen aivonsakin juuttuneet.

• eräs hemmo

ei taida riittää rohkeus pienillä finninaamoilla sitä omaa nimeään laittamaan.

koska oma pikku perse on turvattu isin ja äidin huostaan :)

"aivot juuttuneet"

kelläköhän ne aivot on juuttuneet? sinulla idiootti ne on juuttuneet. virittelet mopoa ja auot päätäsi kun joku tulee väittämään että teet väärin.
      eli sinä olet se idiootti, pidä siis pääsi kiinni. jokainen tietää vähänkin viisaampi että teidän ikäisillä pässeillä ei niitä aivoja nimenomaan ole :)

• LOL!!

hei hur dur?

teen susta rikosilmoituksen koska syytät vailla varmaa perustetta
      henkilön nimeä.

laitetaan nettivinkki ja odotellaan mitä tapahtuu. ja kun osoitteesi selviää,
      niin katsotaan lisää senkin jälkeen.

etkö apina uskalla kirjoitella omalla nimelläsi.

ota myös selvää vähän asioista kuka kirjoitellut mitäkin ja minne.

hur dur on pelkuri. oma nimi puuttuu mutta ei muiden :)

• Hur dur

Niin ja mikä se rikos nyt olikaan koska hän on itse kirjoittanut nimellään jos se nyt on se niin ei siinä mitään ole väärää jos hän sen itse on paljastanut. Ja sinäkin olet paras puhumaan joten kerro vaan oma nimesi ja osoitteesi kun olet noin innokas muitten nimimerkkien käyttöä syyttelemään.

• GURGUR

KOTIPOLIISI ONKO TEILLÄ JOTAIN OIKEUKSII PUUTTUU TOISTEN IHMISTEN KAUPPOIHIN HANKI OIKEA työ ja jätä se poliisien "työ" poliiseile..::??

• Kotipoliisit, nyt..

Kotipoliiseilla ei oo mitää oikeutta yhtää mihinkää!! Ne on vaa aikusia vanhoja miehiä joilla ei oo omaa elämää eikä työtä...

• Janne78.

No jos minä olen vanha niin sitten sinä et olisi vielä syntynytkään napero 12v :)

Pikkupoika on niin pihalla kuin vain enää voi olla. Ihmettelee maailmaa kun muut ovat ehtineet nähdä enemmän ja ovat 30 vuotiaita.
      Tyhmälle mopojässille se tarkoittaa vanhusta :) bu hah haa.

Eli missä ne sinun aivosolusi siis olikaan?? Ei ainakaan päässä :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2693
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe