Tosi coolia leveillä kotimaassa kavereille Amsterdamin kahvilakulttuurilla.
Teinimatkailua Amsterdamiin
3
356
Vastaukset
- 35
Niin se riippuu että millainen käytös nyt ylipäätään on mielestäsi coolia. Mielestäni leveily ylipäätään ei ole coolia vaan aika junttia...
T: Kulttuurin nähny ja kokenu EI leveiliä. - Lyypekki
Saako siellä enää turistit pössytellä?
- 16+8
Amsterdamissa saa. Kiellettiin jossain pikkukylässä joka sijaitsee lähellä maan rajaa. Turistit tulivat rajan toiseltapuolen viikonloppuisin "sikailemaan" ja häiriköimään paikallisten arkea. Amsterdamissahan on suurinosa turisteja ja porukka käyttäytyy mielestäni hyvin. Viimeksi kun olin siellä viikon, niin en nähnyt mitään mainitsemisenarvoista sekoilua taikka sikailua. Päinvastoin todella kohteliasta käytöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179181Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893790- 212258
- 871403
- 1161178
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661132Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791128- 751110
- 551063