Halpamaista käytöstä

Aikuinen nainen

18

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan oikein

      Päinvastoin ihan oikein ,että puolustaa isäänsä.

    • Tanssijärjestäjä---

      Pojan klopista on tullut rääväsuu.Ei tee hyvää manageri toiminalle.Emme tilaa bändiä enää.Kannattaa katsoa peiliin pari kertaa ,ennen kuin alkaa laukomaan typeryyksiä!Niin se isäkin teki(joskus)kun oikein oli nöyrää putken jälkeen.

    • alusta mä...

      "aikuinen nainen" olen samaa mieltä. Joona Jalkanen ei ole mitään. Pepen laulama alusta mä kaiken alkaisin ei edes sovi Kari Tapion äänelle. Kari Tapion esitys on täysin surkea. En ole koskaan pitänyt Kari Tapiosta. Kari Tapio oli kuin joulukuusi esiintymisasuissaan. Ei ole todellakaan ikivä.

    • Erkki kouvolasta

      Miten tuo poika on noin ylpeäksi tullut? Ei tuolla alalla sovi isotella.Loppuu työt nääs.

    • aikuinen mmies

      Katsoin tuon muistokonsertin esiintyjät.Eipä laula Paula.Muutoinkin esiintyjä kaarti on vain sellaisia artisteja joiden ura on laskussa ja haluavat olla esillä.Ei kiitos.

      • Pepe aina asiassa

        Tämä Joona J oli yrityksensä J Jalkanen Oy:n alkuaikoina myös Paulan manageri, mutta ei ole ollut enää pitkään aikaan. Kohta saa manageroida vain itseään. Sellainen suuvärkki tuntuu miehellä olevan.


    • Totuuss

      Kari Tapiolla oli omat hittinsä, Pepellä omansa. Minä kuuntelen enemmän Kari Tapiota, mutta nyt täytyy tunnustaa, etten ole varmaan edes kuullut noita kappaleita, jotka Pepeä nyt jurppii Klabin laulamana! En siis osaa yhtään ajatella, että Kari Tapio olisi jotenkin ratsastanut Pepen biiseillä, kyllä se suosio, jonka kanssa Pepe ei pysty kilpailemaan, syntyi ihan muilla ansioilla ja kappaleilla. Joona Jalkasen käytöksestä samaa mieltä, ei ole hirmu asiallista. Mutta ei kyllä Pepelläkään paljon järki päätä pakota, kun tommosia kommentteja laukoo, edesmenneestä vieläpä. Naurettavaa.

      • häpeäpilkku

    • Suzsssu

      Hävytön tämä jalkanen,on kohta ilman kenkiä.

    • ihme hauk.....

      Ihme haukumista ,onhan taas täydelliset asialla ,jotka ei koskaan tee mitään väärää.

    • kulkija ,,,,,,

      Minä taas olen sitä mieltä että Pepe on melkoisen ala-arvoinen kun antaa tuollaisia lausuntoja. Jos mies ei pääse suosioon lauluillaan ei se varmastikkaan ole kiinni kahdesta laulusta jotka sitten Kari lauloi. Ja toiseksi olisi ollut sitten reilumpaa puhua näistä jo silloin kun Kari eli, suoraan Hänelle. Mitä tulee Joonaan, ymmärrän Hänen mielipiteensä asiaan, olisin varmasti itsekkin toiminut samallalailla

    • Einari Epätoivo?

      No hehheh!!!
      Jo on taas puurot ja vellit sekaisin!!! JOS Kari Tapion suosio perustuis kappaleen 'Elämältä kaiken sain' levyttämiseen, niin miksi -oi miksi?- Mestarit-kiertueella 1998 oli mukana Kirka, Hector, Pave Maijanen ja PEPE WILLBERG???? Karihan levytti kyseisen kappaleen vuonna 1995!!! ;) Karin OMA tuotanto lähti nousuun vasta sen jälkeen.
      Saman vuosikymmenen nousevia tähtiä oli molemmat, niin Kari kuin Pepekin. Toinen nousi, toinen ei. Aika hölmöä mun mielestä Pepen syyttää Karia hittinsä levyttämisestä. Pepe sai ansaitsemansa arvostuksen niin "Mestarit" -kiertueella kuin Iskelmä Finlandiassa. Jos Pepen aika oli vasta kun paremmat oli siirtyneet rajan toiselle puolen, onko syytä purkaa katkeroitumistaan edesmenneelle??? Entäpä, jos Kirka ois lähtenyt Karin jälkeen, oisko Pepen moitteet kohdistunu Kirkaan??? Syystä että Kirka ois joskus menneinä vuosina levyttänyt jonkun Pepen biisin???
      Haloo, Pepe, herää tähän päivään!!!

      Ja Joonalle: Mä kyllä tajusin pointin! ;D

      Oon ollut Johnny Cashin live-konsertissa jossa Kari oli lämppärinä. Enpä kuullut Johnnylta moitteita Karin esittäessä suomenkielisinä versioina Cashin kappaleita. Jotkut vaan osaa olla karismansa mittaisia, jotkut ei...

    • Annu.

      Ihan oikeassahan tuo Joona on! Herranjestas, mistä syytät häntä tai Karia. Mikä ihmeen empatia tässä tapauksessa ja ketä kohtaan? :O
      Ilmiselvä totuushan on että kautta aikojen on esitetty toisten artistien musiikkia ja minkäs artisti sille voi että esittää sen paremmin kuin alkuperäinen esittäjä. Willbergillä nyt kun ei ole mennyt ihan loistavasti ira niin katkerana on helppo sortua moiseen mollaamiseen mikä on mielestäni törkeää ja ala-arvoista.
      Vilperi itse kun on joulottanut niitä paria hullua biisiään vuosikymmeniä eikä muuhun ole pystynyt niin nyt sapettaa kun joku muu on.
      Tosin noin muuten en tykkää tuosta Joonasta yhtään. Leuhka paskahan se on ja itse ei ole saanut mitään aikaiseksi.

      • Einari Epätoivo?

        Just näin, minkä sille voi, että toinen tekee paremmin. :)
        Enpä kyllä ymmärtäny tätä Pepen oikaisuakaan...

        "Pepe Willberg vastaa keskusteluun fanisivullaan.

        - Ei ollut tarkoitus nostaa ketään silmätikuksi, saatikka esittää syytöksiä, vaan kertoa muusikon uraan liittyvistä tosiasioista, eli artistin vaikeudesta löytää hyvää levytettävää materiaalia, kirjoittaa Pepe. "

        Muuttuiko joku kappale hyväksi levytettäväksi materiaaliksi vasta sen jälkeen, kun Kari Tapio sen levytti? Vai oliko 'Elämältä kaiken sain' Pepen mielestä huono biisi ja tajus itsekin sen hyväksi vasta kun Kari oli sen levyttänyt? Vai mitä se tossa nyt ajaa takaa???


    • Mari-Tapio

      Ruotsinlaivamuusikon huumoria..

    • hölölöl

      Reterikki sen sanoi,,Joona sählää,,oikea sählääjien kingi.Mutta ei sitten tapahdukkaan.

      • ´´´.. ```

        Frederik sanailee tosiaan Iltalehdessä Joonalle melko rajusti:
        "En pidä renttumaisesta tyylistäsi",
        "Tee jotain omaa, isäsi meriitit eivät riitä kantamaan koko elämääsi".


    • levyn ostaja

      Tosi asia.Mitä niitä hyssyttelemään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe