Ravintola Näsinneula

Schredder

Olisiko sinne järkevää pukeutua jotenkin tyylikkäämmin? Vai käykö t-paita ja farkut jotka tod.näk. ihmisillä yleensä Särkänniemessä päällä?

14

8898

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää tyyliä vaan

      Tyylikäs pukeutuminen ei koskaan ole pahasta.

    • ei farkkuja, kiitos

      Huvipuisto Särkänniemessä on monta ruokapaikkaa, joihin sopii mennä farkuissa. Ravintola Näsinneulaan toivoisin toisenlaista pukeutumista, viimeksi oltiin siellä syömässä pikkuveljen vihkipäivänä.

    • Ruoansuu

      Ravintola Näsinneula on selvästikin ns. fine dining -ravintola ja se on rankattu monesti aivan Suomen ruokaravintoloiden kärkipäähän. Kun pääruokien hintaluokka on 25–30 € ja menujen 50–60 €, antaa se hieman osviittaa pukeutumiskoodistakin.

      Minulla on parhaillaan ylläni farkut ja t-paita. En hakeutuisi näissä kamppeissa Näsinneulaan.

    • Schredder

      OK, kiitos vastauksista. Ehkä menen kuitenkin vaikka siihen Lounasravintolaan.

    • Vuodenaika.

      Oltiin Näsinneulassa juuri pari viikkoa sitten elokuun alussa kun olimme lyhyellä lomalla Tampereella. Aiemmin olemme paikassa käyneet vain talvisin, ja silloin on ollut ihmisillä lähes yksinomaan "parempaa" päällä. Siispä miehenikin laittoi puvun, ja minä paremman mekon.

      Muilla asiakkailla oli kuitenkin erittäin kesäiset ja tavalliset vaatteet. Oli farkkuja, t-paitoja ja sandaaleita. Ei todellakaan mitään pelkkää pukumeininkiä. Ai niin, oli tosi lämmin ja aurinkoinen päivä.

      Joten sanoisin että kesällä kyseiseen ravintolaan tulee niin paljon myöskin ihan vaan lomapäivän viettäjiä, ex tempore suoraan huvipuiston laitteista (joihin kukaan ei tietysti pukeudu pukuun!) että ihan lomavaatteissa on ok ja tuntee olonsa kotoisaksi.

      Talvisin, kun huvipuisto ei ole auki, ravintolaan tulee porukkaa pelkästään ravintolaa varten, eli nimenomaan lähdetään syömään vähän hienommin. Joten silloin saattaa olla että farkuissa tunnet olosi vähän epämukavaksi.

      Ruoka oli muuten erittäin hyvää ja maisemat tietysti kanssa. :-)

    • -Anne-

      Näsinneulan ravintola on yliarvostettu ja ylihinnoiteltu, eikä asiakaspalvelusta ole tietoakaan. Täytin 40 kesällä 2011, ja ajattelin, että kerran elämässäni haluaisin kokea tuon eliittiravintolan "arjen yläpuolella" kuten mainostavat. Sähköpostilla lähetettyyn pöytävaraustiedusteluuni ei kukaan koskaan vastannut, ja kun soitin kysyäkseni, tuliko se edes perille, niin olihan se tullut, mutta eipä vaan viitsitty vastata. Niinikään tiedusteluuni, huomioiko noin kallis ravintola mitenkään syntymäpäivääni ravintolan puolesta, varsinkin kun täytin yhtä paljon kuin Näsinneula myöskin vuonna 2011, minulle sanottiin että eipä huomioi. Ei varmaan veisi tuon tason ravintolaa tai Särkänniemeä konkurssiin, jos pienellä eleellä olisi huomioitu ne nimenomaan Näsinneulan kanssa 40 vuotta täyttävät asiakkaat - tuskin heitä ruuhkaksi asti oli.
      Ilmoitin Näsinneulalle, että he menettivät 3 maksavaa asiakasta, koska kohtelu oli noin välinpitämätöntä jo varauksen suhteen. He menettivät meidät 3 Saludin hyväksi, joka huomioi syntymäpäiväni todella ikimuistoisesti.
      Paljon saa virrata vettä Tammerkoskessa, ennenkuin menen ravintola Näsinneulan lähellekään!

      • tyhjänpuhujat...

        Et saanut ruinattua jotain ilmaista kakkua ja kahvia, joten ihan pa*ka paikka? Ok. Ei varmasti ollut sille ravintolalle suuri menetys, jos kolme ilmaisia eväitä vinkunutta asiakasta jätti tulematta.


      • köyhätkyykkyyn

        Hih hoh, ne nyt ei itkuun kuolleet tuon takia. Kolmen asiakkaan. Jos ois kolme sataa sit vois olla jo toinen juttu että saisi alennusta mitä tässä nyt ruinaat.


      • joooookku

        Hah tuo on omituista, että asiakkaat kuvittelevat saavansa jotain erityiskohtelua merkkipäiviensä johdosta. Voihan sitä sanoa vaikka joka ravintolakäynnillä olevansa synttärisankari ja millaista huomionosoitusta sitten odotit? Onnittelusanoja vai jotain ruusuja ja shampanjaa? Ei mitään ilmaislahjoja tarjoilla tuollaisen takia, minusta se olisi moraalitonta muita asiakkaita kohtaan.


      • Kiitos Ragni
        joooookku kirjoitti:

        Hah tuo on omituista, että asiakkaat kuvittelevat saavansa jotain erityiskohtelua merkkipäiviensä johdosta. Voihan sitä sanoa vaikka joka ravintolakäynnillä olevansa synttärisankari ja millaista huomionosoitusta sitten odotit? Onnittelusanoja vai jotain ruusuja ja shampanjaa? Ei mitään ilmaislahjoja tarjoilla tuollaisen takia, minusta se olisi moraalitonta muita asiakkaita kohtaan.

        Mulle kyllä helsinkiläisessä ravintolassa tarjottiin 60 vuotis-juhlassa ilmaiset alku -kuohuviinit, vain 12 aikuista.


    • Markkinointia

      Kyllä olisi 40-kymppiselle voinut jotakin tarjota, tai jotenkin huomioida kun neulakin täytti saman verran. Leivos jossa kynttilä! Markkinointikikka ennen kaikkea!

      • Helppoa kuin heinäty

        Jokainen asiakas voi anella ilmaisia tarjoiluita tyyliin:

        veitän hääpäivää
        vietän avioeropäivää
        vietän 33- ja puolivuotispäivää
        vietän koirani nimipäivää
        vietän Ouagadougoun markkinapäivää
        vietän ravintoloiden ilmaistarjoilupäivää...


    • kokkoliino

      Minulle ovat ystäväni halunneet tarjoilla toisinaan merkkipäivinäni yllätyslahjoja ja huomioonosoituksia kuten shampanjaa ja ravintolaillallisia, ei ventovieraat ravitsemusliikkeet :)

    • Taunolsadf

      Olen kerran ollut siellä businesillallisella. Samaan aikaan siellä oli pari suomalaista tunnettua näyttelijää joista mies aika humalassa ja farkuissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      130
      9962
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2901
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      178
      2690
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1518
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe