Henkilökohtaisi kokemuksia veneestä?
Kipparin vanhojen veeitten testissä kehuttiin.
Riittääkö 3h normaaliajoon 134hv bensakone.
JURMO Cabin
5
389
Vastaukset
- e.epänormaali?
Voi kai sillä useammankin tunnin ajaa(??) jos menovesi riittää. Mikä on normaalia ajoa entä mikä epänormaalia?
Veneessä ei ole mitään suurempaa vikaa, on tosin varsin kova ajettava aallokossa. Se on lisäksi varsin raskaskulkuinen, joten noin pienellä moottorilla se ei välttämättä nouse edes liukuun, mutta kokeile sitäkin jos harrastusmieltä riittää... :)
Ja muista, että noin alitehoinen paketti ei ainakaan ole taloudellinen, joten bensaa palaa.. ;)- Kokemusta3kesää
Minulla 3l Mercruiserilla kulkee kolmella max 27-28s matkavauhtina pitänyt 20.
Minusta kevyt bensakone käy hyvin Jurmoon, niin todettiin siinä lehtiartikkelissakin. Kyllä min vene ainakin liukuun on 135hp noussut ja ihan kevyesti, tiedä sitten vanhasta ja painavasta koneesta.
- piti3
Tällä veneellä saat aikaiseksi sellaisen peräaallon että kaikkia v..tuttaa ajelusi kapeilla väylillä.
- Alphaone65
Sitten pitää vaihtaa peräaallotttomaan veneeseen ;(.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 17982
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi93797Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740