Avioparilla on ( mies ja nainen ) kolme koiraa.

Lipsahtanut ll.

Yksi uros ja kaksi narttua. Miten koiran pariutumistarpeeseen tulee suhatutua, mikäli koira jatkuvasti on kiinnostunut ihmisen jalasta tai kädestä. Kyseessä on narttukoira, joka tahtoo emäntänsä kättä usean kerran päivässä.

5

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dominator IV

On viisasta olla sallimatta sitä. Vaikka ei ajateltaisi mitään L-koodijuttuja jotta narttu koittaa vietellä isännän vaimon tuhmuuksiin ja siten saattaa avioliiton vaaraan. Kyse on kuitenkin vähän samantapaisesta asiasta eli tämä narttukoira vihjaa vaimolle että olen sinua ylempi. Joten kannattaa varoa että tämä ei vielä lemppaa vaimoasi sängystä ja ala nukkua vieressäsi.

Vakavammin sama asia: teillä on hiukan mennyt arvoasteikko sekaisin ja tämä narttu, ilmeisesti koiralauman pomo, yrittää saada vaimosi myös alamaisekseen. Kiellä siis, hellästi mutta päättäväisesti, tällainen käytös. Välttämättä siitä sinänsä ei aina mitään käytännön ongelmia seuraa, mutta on myös mahdollista että esim korvat katoaa tietyissä olosuhteissa, tulee tottelemattomuutta, riitaa ja toraa jne.

• aloittaja...

Narttukoira pyytää emännän kättä useaan kertaa päivässä ja ko. emäntä on aktiivisesti mukana koiran seksileikissä , mutta siis kätensä kanssa. Ei riitä koiralle edes kolme kertaa perätysten, vaan kuusikin kertaa läähättäen on nytkyttämässä emännän sille ojentamaa kättä. Molemmilla näyttää olevan hauskaa.

• Dominator IV
        aloittaja... kirjoitti:

Narttukoira pyytää emännän kättä useaan kertaa päivässä ja ko. emäntä on aktiivisesti mukana koiran seksileikissä , mutta siis kätensä kanssa. Ei riitä koiralle edes kolme kertaa perätysten, vaan kuusikin kertaa läähättäen on nytkyttämässä emännän sille ojentamaa kättä. Molemmilla näyttää olevan hauskaa.

No jos teillä on noin vapaamielinen suhde, etkä tunne pienintäkään mustasukkaisuutta, niin anna sitten jatkaa harrastustaan...

• oho....vai koiraako

En kuulu perheeseen, mutta olen useinkin ajatellut, miksi se koiralauma kotona on niin ihana. Johan selvisi, kun kävin vierailulla. Eläimiin kiintyneet näköjään käyttänät koiriaan jopa seksileluina. Onko se oikein? Lähinnä ajattelen koiraa. Ihminen nyt voi vaatia koiraltakin mitä vaan omien tarpeidensa tyydyttämiseksi. Väliäkö sillä onko narttu vai uros, jos koiralta seksiä tahtoo. Eikö eläinsuojeluvaltuutetut ole tällaisiin asioihin puuttuneet vai eivätkö he tiedä kaikkia asioita.

Monesti ihmettelen, kun koiranomistajilla on niin kivaa kun koira kuksii jalkaa tai kättä. Eikös siitä saa itse emäntä ja isäntäkin tyydytydtä????

Mutta hei kaikki epänormaali seksuaalisuus ja tarpeiden tyydyttäminen luokitellaan PEDOFILIAAN. Lääkäreillä on jopa eläimiinsekautujille oma diagnoosinumeronsakin. Voitte googlettaa. Ja hakusana on eläimiin sekaantujat.

• tietoa lisää

Sillä ei ole koiralle mitään seksuaalista merkitystä.
      Se on koiralta ALISTAMISEN / POMOTTAMISEN ele, joka on kiellettävä ja torjuttava heti alkuunsa.
      Ihminen tulee olla sen lauman johtaja, ei koira. piste.
      Lue joku kirja koiran käyttäytymisestä niin viisastut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6484
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3352
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2676
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2308
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1861
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1822
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1600
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1452
    9. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1448
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    Aihe