33 miljoonasta saatiin kadonneista rahoista 1 % jakoon , näytä nyt ettet ole mikään huru-ukko ja saat palautettua kaikki kadonneet rahat !
400 % tuotoista ei kukaan edes enään haaveksi, mutta kun kaikki 99% sijoittajien kadonneista rahoista palautuu maailmalta olet KansallisSankari !
1 % palautukseen meni 3 vuotta jos jatkat samaa työtä hiki hatussa on rahat palautuneet joskus 2270, mutta on meillä aikaa odottaa !
Wish varmaan ostaa uudet kyynerpaikat keltakukertavaan takkiisi ja EOK antaa ronssisen mitallipränikän !
Hyvä Pitkänen!! tästä on hyvä alkaa
6
168
Vastaukset
- co 2
Eläköön, kun viran omais rikolliset eivät toimi niin lakia on käytävä ulkomailla.
Rahaa palautetaan englannista vain niille jotka ei tehnyt turhaa rikosilmoitusta.- Saanko 10000
#"Rahaa palautetaan englannista vain niille jotka ei tehnyt turhaa rikosilmoitusta. ".
Mistä MB tietää, kuka on tehnyt rikosilmoituksen ?
Vasikoiko joku täältä MB:lle ? - Bank Kiiri
Saanko 10000 kirjoitti:
#"Rahaa palautetaan englannista vain niille jotka ei tehnyt turhaa rikosilmoitusta. ".
Vasikoiko joku täältä MB:lle ?MB:n kannattaa siirtää rahat Pattajalle jää vouti nuolemaan näppejään...
Saanko 10000 kirjoitti:
Vasikoiko joku täältä MB:lle ?Maksetaanko rahat sille tilille, jonka "hakijat" ovat ilmoittaneet? Onko se "kotiutustili" juuri se mitä kautta raha on tullutkin MB:n tilille, vai saako hakija ilmoittaa jonkun muun tilinumeron, jonne kotiutus hoidetaan?
Jos se raha tilitetään suomalaiselle tilille, niin eikö pelkona ole, että Suomen viran omais rikolliset nappaa ne parempaan haltuun?
Ja mitaan ette voi...
- Jäsen 3411
MTV3:n uutisen mukaan rahat palautetaan "jäsenten edustajan asiakasvaratilille". Eli nyt Pätkäsen ei tarvitse ruinata enää bensarahoja yms. WC:n jäsenistöllä, vaan tuolla 340.000 eurolla hoitaa jo useammankin Lontoon matkan bisnes-luokan lennoilla ja 5 tähden hotelleissa! Kyllä se Pätkänenkin on saanut jotain aikaiseksi.
- 20+8
Asiakasvaratiliä puolustettiin kevättalvella kovasti, miten on nyt WC-huijarit, vi***taako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591154Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11830Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33517Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36514Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487