Olen lukenut mm. tällä palstalla autokeskusken loistavasta huoltopalvelusta. Joskus olen kyseisestä lafkasta saanut tarpeekseni jo vaihtoauto-puolella. Leijona-huolto lopettanut vuosia sitten. Viime vuodet olen huoltanut autoni VM-huollossa, paikka kaynyt paskaks viime vuosina, mm. jätetty huoltamatta juttuja jotka olen käskenyt hoitaa !! Esim. bensan suodatin ja apulaite hinna jätettu laittamatta vaikka niin on käsketty..!!
Enkä usko että jos autokeskus saa peugeotin merkin katolle niin sillä tulee merkkituntemus kyseiseen merkkiin !! Automaa taas on aina ollu pirun kallis sekin jonne en välttämättä autoani huoltoon veisi.. Kymppi-korjaamoiden kusetus taas on jo legendaarista etttei siitä kannata puhuakaan. Sitäpaitsi minä ja isäni ollaan saatu sinne porttikileto jo vajaa 10 vuotta sitten.. kun isä-ukko vähän alko rämentää kun ei tehny niin kun piti ja laskutti osista mitä ei oltu vaihdettu !!
Nyt olisi Tampereella tilausta hyvälle Peugeot-korjaamolle siis..!! Mites olis pirkanmaan autotaito hatanpäänvaltatiellä..? Mikäs on Jyväskylän tilanne Peugeot merkin kanssa..? Sieläkin tulee liikuttua..
Etsitään KUNNOLLISTA PEUGEOT KORJAAMOA Tampereelta/Jyväskylästä
Jaakko 1979
1
2480
Vastaukset
- Tulperi
Vanha ketju, mutta vastaanpa silti. Olen käyttänyt 406:ta Kaukajärven Autofit Ari Vartiaisella. Kertaakaan ei ole ollut moitteen sijaa: työt on tehty nopeasti, kunnolla ja kohtuuhinnalla. Hinta-arvio on aina pitänyt paikkansa ja mahdollisista lisätöistä on soitettu perään. Ei kannata pelästyä puhelimesta kuuluvaa mörähdystä "Autohualto" ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733961- 1013525
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362658- 1251653
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038