Sitkeän huhun mukaan Vuoksenniskalla oleva ent. tokmannin kiinteistö puretaan....mutta niin myös viereinen rakennus, missä on pasila ja pore? Onko totta?
Lopettajaiset?
18
900
Vastaukset
- Varajeppe
Kaikki pois vaan :-)
- rumaaaaa
hyvä .niskalla piisaa rumia laatikoita,pois vaan
- rähjänen ryysyläiskylä
niska voitas siirtää svetogorskiin,
sopis hyvin sinne kaupunkikuvaan - vaan ei aura
eikös tuo kiinteistö ole ihan umpihomeessakin?
- puistattaa
samaa mieltä. koko vuoksenniskan vois hävittää maailman kartalta.
siel on vaa juoppoi ja luusereita- rockdaddy
Itse asiassa Vuoksenniska on Imatran sielu ja sydän.Täällä asuu sivistyneistö
ja intellektuelli kansa.Täällä on myös Imatran,huomio,ainut elokuvateatteri.
- Niskalainen
Totta se on. Vanha "Osula" ja siipirakennus (muinoinen Centrum) puretaan ennen talvea.
Ainakin kiinteistössä olevat firmat ovat saaneet lähtökäskyn.
Ikävää, että Tokmanni on laskenut rakennuksen siihen kuntoon,ettei sitä voi enää korjata. Häviää taas yksi vanhasta ajasta kertova rakennus katukuvasta. Kuten silloin muinoin Osuuskaupan piti repiä vanha OK. Vuoksenmaan talo maan tasalle :( - arvelin
Talo ei tietoni mukaan ole Tokmannin omistuksessa, vaan sen omistaa tanskalainen sijoitusyhtiö, kuten Imatralla olevan "vääräntalonkin", jossa on vielä Hotelli Cumulus ja jokin ravintola. Talossa oli ennen myös Euromarket nykyisen K-marketin paikalla.
Lopulta on sama kuka ne omistaa, mutta olisi hyvä jos niitä pidettäisiin jonkinlaisessa kunnossa. Ennen" työläisten osuusliikkeen" aikaan taloja remontoitiin aina tarvittaessa ja muutenkin ne pysyivät paremmassa kunnossa, kuin nykyisin. - 1
On vissiin kyllä venäläisten ostama ja omistama.
- Puretaan pois vaan
Puretaan, ei pureta, puretaan , ei pureta......
Sitä kaikki arvailee ? - Luiseva Harjus
Paperimiehet juokoon Biovuoksen yläpuolella niinku ennekii...
- OPA 8+4=12
Ensiviikonloppuna taitaa olla Poren hautajaiset .
Jäähän Niskalle vielä 1 kaljabaari. - lttl
Mie kuulin sellasta, että Pore muuttaisi vanhan Ässän yläkertaan? Onkohan sille pytingille vielä muuta toimintaa suunniteltu?
- Omatunto-2011
Onhan siellä jatkuvasti toimintaa kun paikallinen nuoriso käy siellä kuuntelemassa musiikkia ja ryyppäämässä....
- liian nuori ässä
siis minkä vanhan ässän yläkertaan??
- Cafeteria
liian nuori ässä kirjoitti:
siis minkä vanhan ässän yläkertaan??
Siis vanhan S-marketin. Siellä on vanhan Cafeteria baarin ja ravintola Kievarin tilat.
- OPA 8+4=12
Olikos ne Poren hautajaiset viikonloppuna ?
- Las Vegas
Mutta puretaanko itse rakennus vai palaako se jonain yönä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295