Haamupuhelut

kohtalotovereita???

Omistan Iphone 4, ja nyt tässä jo pidemmän aikaa ovat vaivanneet niin kutsutut haamupuhelut.
Eli puhelin soi ja soittaja on "estetty". Kun vastaan linjan toisesta päästä ei kuulu mitään. Yleensä nämä puhelut tulevat aamupäivisin.
Mitään tälläistä sovellusta en ole puhelimeeni ladannut.
Onko muilla samaa ongelmaa?

27

6283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tee rikosilmoitus

Joku pelle asialla, mulle soitteli yks kaheli, mut se jäljitettiin.

• Älä oleta

Jos sinulle soitti kaheli niin mistä muka päättelet että aloittajalle soittelee pelle? Voihan olla sama tyyppi kyseessä teillä molemmilla.

• Huijaustatuoon

kun sitten soitat siihen numeroon, niin se voi maksaa sinulle 20 euroa, joten ÄLÄ soita.

• kohtalotovereita???

Ei ole häirikkö, koska linja ei "aukea" lainkaan. Ja numero kun on tuntematon, niin on mahdotonta soitella takaisin.

• sukkaaja.

iPhone sucks.

• jokajfsdf

toi ei oo ainakaan iphonen vika. Mun kamulla käy samalla tavalla.

• estetty

siis sill joka soittaa on laittanu puhelimensa sillei ettei vastaanottaja nää numeroo soo vaa joku pelle joka leikkii sun kaa tai ehkä soo joku ihailija

• Nokia N86 8MP

Tarkoitatko linjan aukeamattomuudella sitä että tavallaan puhelun kesto on 00:00 eli se loppuu samantien, vai lähteekö puhelulaskuri pyörimään? Ensimmäisessä tapauksessa mahdollinen häirikkö saattaa lopettaa puhelun heti linjan aukeamisen jälkeen, jälkimmäisessä häiriköllä voi olla mikrofoni mykistettynä

• kohtalotovereita???

Olen pari kertaa antanut linjan olla auki, ja puhelu kestää n. 30 sekuntia aina.
        Mikrofonin mykistäminen selittäisi täysin hiljaisen linjan...
        En kyllä silti usko häirikköön... epäilen jotain puhelimen virusta ennemmin.

• no virus

iphonee ei voi ensinnäkää tulla viruksii siks se onki paras puhelin markkinoilla

• tietäjä.

noin oli ehkä 5 vuotta sitten. Tilanne on nyt toisin.

• Infu lenssa
        tietäjä. kirjoitti:

noin oli ehkä 5 vuotta sitten. Tilanne on nyt toisin.

Näytti olevan 3 virustorjuntaohjelmaa tarjolla mikä niistä kannattaa ottaa ? Vai kaikki ?

• Asennus pakollinen
        Infu lenssa kirjoitti:

Näytti olevan 3 virustorjuntaohjelmaa tarjolla mikä niistä kannattaa ottaa ? Vai kaikki ?

Lue uusin tietsikkalehti, siinä i phonen virustorjuntaohjelmat testissä.

• esa3esa

Apple valmistetaan KIINAS

• Että sillä lailla...

No niin jurpot, ongelma on siis se, että iPhone ilmoittaa numerottoman puhelun tullessa "estetty" ja KATKAISEE puhelun ihan itse kysymättä yhtään mitään.
      Sattumalta soittaja oli kaverini, jolla on oman numeronsa näyttö vastaajalle estettynä.
      Fitti ominaisuus sikäli, että asetuksista ei löydy mitään millä tehdä tälle mitään.
      Eli, jokainen "numeroton numero" torppaantuu automaattisesti, jollei nyt joku teistä viisaista tiedä ratkaisua tähän ongelmaan.
      Muutakin, kuin "osta hei samsunki tai hooteesee!"...

• iHaaaamu

hahaaaa

• BUT WHO WAS PHONE???

Pöö!

• nokialaisen käyttäjä

Eikös tämä ole se iPhonen ominaisuus, jonka voi ajastaa soimaan, että pääsee huonosta tilanteesta pois. Toiminto mennyt vahingossa päälle ja puhelin soi aina muutaman minuutin päästä siitä kun vahingossa sen aktivoit. Aktivoitiajan ja soimisajan välin voi itse päättää.

• vastausta kiitos

joo no jos niin, niin miten sen saa pois päältä??? yritin tossa itekin ettiä asetusta mut en löytänyt.

• berrbeeristäää

jep..
      iphone on ihan liian hätänen numeroita hakiessa soitteleen..

• Iphone 4s

Mulla aivan sama ongelma, siis 4pv putkeen ollu tätä ja aamuopäivään kohdistunu, kahdella ekalla kerralla sanoin nimeni jolloin puhelu katkesi heti sen jälkeen ja kolmannella sanoin haloo, meni hetki enneku sulki ja nyt neljännellä päätin olla sanomatta mitää, avasin luurin ja kuuntelin vaan, jotain naputusta sieltä kuului ja linjat oli auki suurinpiirtein 15sek. Alkaa kammottaa tuollainen, eikä mulla ainakaan ole mitää asetuksia tai ohjelmia et soittais mulle huvikseen...

• tietäjä.

Siri soittelee, mutta häkeltyy suomen kielisestä vastauksesta..............

• Calls of ctulhu

Sama kävi juuri äsken ensimmäistä kertaa ja kyseessä on jotain muuta kuin se että joku soittaa tuntemattomalla, eikä ainakaan itselläni ole mitään valepuhelusovellusta. En viitsinyt vastata, toivottavasti ei enää soi, starting to be creepy hehe..

• örinäpuheluita

menee varmaan samaan sarjaan tää mun juttu. Nyt joku pelleillee kustannuksellani oikein kunnolla.
      mulle on nyt kahtena päivänä soitetty "estetty"stä. siis puhelimessa lukee vaan estetty. numeroa ei näy. puhelimeni on iphone4.
      kun eilen aamulla vastasin normaalisti, ei kuulunut mitään. huhuilin vähän aikaa ja suljin puhelimen. meni noin minuutti ja puhelin soi uudelleen. taaskaan ei kuulunut mitään. jotain kahinaa ja naputusta vain. suljin puhelun ja ajattelin että jollain kaverilla jääny puhelin taskuun.ja jälleen puhelin soi. tällä kertaa sieltä kuului örinää josta en saanut selvää. kyselin jotain ja hän vastasi örinällä. en ymmärtänyt örinästä mitään silloin. suljin puhelun jälleen. kello oli vartin yli kahdeksan. puheluita tuli yht. 18 noin vartti tunnin aikana. sitten suljin puhelimen(katkaisin virrat) ja aloin nukkumaan. teen yötöitä ja olin todella väsynyt. nukuin hyvin.
      Tänään tai siis tänä yönä kello 3.04 sama örisijä soittaa jälleen! nyt olen vapaalla ja olin vihdoin saanut unen päästä kiinni ja olin todella vihainen kun minut herätettiin. suljin puhelun. ja kohta luuri soi jälleen. vastaan ja kuuntelen örinää. ja yhtäkkiä tajuan mitä se örisijä sanoo!!
      puhelu katkeaa. ja soi kohta uudelleen. örisijä kutsuu minua nimeltä. puhe on vaivalloista. kuin cp-vammaisen ihmisen tai niinkuin ihmisen jota kuristetaan. saan selvää että hänen nimensä on riikka ja hän on keravalla ja pyytää apua.joku kari on kuristanut häntä. ja riikka örisee minulle että tapa kari. poliisille ei saa soittaa. eikä hän tiedä puhelimensa numeroa koska puhelin on rikki. puheluita on tullut nyt yhteensä kuusi. edellinen puhelu katkesi noin kymmenen minuuttia sitten eikä se ole soinut uudelleen. viimeksi hän kysyi missä asun ja halusi tulla luokseni. En tunne ketään Riikkaa tai Karia Keravalta. mutta on tää kyllä outo juttu.
      Onko kenellekkään muulle tullut örinäpuheluita? ja jos noi vielä jatkuu niin mitä teen? Voinko mitenkään selvittää numeroa josta puhelut tulevat?

• esa3esa

Meepäs jutelle poliisille vaan

• Santra

Itselläni on Lumia 900, joka itse soittelee haamupuheluja. Puhelut menee kylläkin numeroihin, joihin olen puhunut viimeksi, aikaeroa siihen saattaa olla tuntikin. Kun satun huomaamaan k.o. puhelun, suljen sen ja samantien puhelin soittaa samaan numeroon ties kuinka monta kertaa kunnes ehdin poistaa puheluhistorian. Niin, ja itse en todellakaan edes vahingossa soita puhelua, sillä puhelin on ollut esim. pöydällä, yht.äkkiä alkaa ottaa yhteyttä aivan sattumalta.

Kerran puhelin jopa näpytteli omia aikojaan tekstiviestiä, yhtä kirjainta "näppäili", kunnes sen sain lopetettua.

• esa3esa

Kiinassa valmistettu Apple on nykyään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      2545
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1101
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66