Muutan huittisiin (keskustaan) ja haluisin kuitenkin mennä aina vihteelle sillon tällön, mutta mulla ei oo harmaintakaan aavistusta missä sielä on joku suht tasokas baari tai edes pubi! Juotteko te traktoreittene kyydissä vai mitenkä?
Missä te huittislaiset vietätte iltaanne?!
14
1293
Vastaukset
- 3 Mestaa
Huittisten keskusta on noin kilometri kanttiinsa, joten etköhän tule ne ravintolat löytämään.
Käytännössä on Brewers Pub linja-autoasemalla, Sininen Karhu meijerin sillan vieressä ja Seurahuone torin laidalla.
Viikolla baarissa ei käy ns. normaalit ihmiset ollenkaan poislukien kantajuopot jotka käy joka ilta.
Tästä poikkeuksena tiistain Sinisen Karhun karaoke, jossa käy siis karaokeharrastajia, opiskelijoita (ja niitä kantajuoppoja).
Torstaisin on tietokilpailut Brewersissä, mutta siellä ei käy juur kuin ne kymmenkunta kanta-visailijaa ja vaihtuva määrä ammattikorkean ja kansanopiston opiskelijoita (ja ne kantajuopot jotka on siellä aina).
Ammattikorkean porukalla on tapana silloin tällöin pitää Seurahuoneella viikolla bileitään. Aika hiljaista on.
Perjantaina on vilkkaampaa Brewersissä ja Sinisessä Karhussa, Seurahuoneella hiljaista.
Lauantaisin kaikki baarit ja myös Seurahuone täyttyy ja siellä onkin varmaan lähes koko maakunnan vilkkain yöelämä. Tosin valitettavan myöhään. Porukka tulee sinne saunoiltaan, Karhusta ja Brewersistä vasta 23 jälkeen ja enemmänkin puoliltaöin. Seurahuoneella on myös usein ihan hyviä bändejä.
Sininen Karhu on pubeista demografisesti erikoisin.
Siellä käy paljon noita opiskelijoita, sitten rokki- ja autoharrastajia (omistajan harrastusten ja sisustuksen ansioista), mustalaisia (varsinkin karaoke-iltoina) mutta valitettavasti myös kaikki Huittisten pikkunilkit, kriminaalit ja huumehörhöt.
Karhu ei ole minun paikka noitten kriminaalien vuoksi, mutta myönnettäköön, että siellä on Huittisten parhaat pitsat. - Kokemusta on
Mä oon huomannu että on parasta ottaa persaukset kotona-ei tuu jälkipuheita ja säilyy maine.
- pakko saada perseet
Ai liikkuuks huittisissa juorut nopeasti vai? Voi voi voi, pitää olla varpaillaan sit kokoaika mitä tekee ja kenen kanssa.
- Turmiolan Tommi
Kaikis tän kokoisissa pikkupitäjissä liikkuu juorut - ja Huittisissa erityisesti.
- pakko saada perseet
Ahaaa :D Mukavaa!
- Kesäsin
kirkkopuistossa on mukava ryypätä kivassa juopporemmissä
tuu mukkaan vaa
- samkilainen
Kun on ulkopaikkakuntalainen, on yksi ja sama mitä täällä puhutaan, koska ei niitä puheita itse kuule! Joten onnellisen tietämättömänä kaikista pahoista puheista (?) olen minäkin täällä bailannut.
Mutta maalaisiahan nää täällä on, niitten hauskanpito on vähän noloa.... - alooooooottaja
Ai meinaako toi sitä että ulkopaikkakuntalaisten on huittisissa vaikeeta saada tuttavuuksia? oon myös semmoista kuullut................
- huitsten nevara
Kavereita on helppo saada, mutta perushuittilaiseen luonteeseen kuuluu, että ystävyyden syntyminen vaatii vähintään sen 10 vuotta...
Samoin se, että vaikka täällä asuisi 50 vuotta, niin muualta tullut on aina muualta tullut. - 9dr 2
huitsten nevara kirjoitti:
Kavereita on helppo saada, mutta perushuittilaiseen luonteeseen kuuluu, että ystävyyden syntyminen vaatii vähintään sen 10 vuotta...
Samoin se, että vaikka täällä asuisi 50 vuotta, niin muualta tullut on aina muualta tullut.Kylällä liikkuu viikonloppuisin yleensä paskiaisia sen olen tullut ulkopaikkakuntalaisena huomaamaan. Jos vaikka naista yrittää puhuttaa niin paskiainen tu´lee jostain nurkantakaa vittuileen että se mun muija häivy siitä ja vielä tehostettuna nyrkillä nää on tämmösia raasuja noi huittislaiset meinaan on tullu joskus käytyä.
- alooooooottaja
Kiva juttu. Ite oon nainen niin tulee sitten varmaan katkerilta naisilta palautetta että pidä näppis erossa mun miehestä jos menen jollekkin juttelemaan ;)
- Punsipeeveli
Ei tiedä, voi tulla miehiltäkin. Mistä sitä enää nykyään tietää, lol.
Kyllä Huittisissa ihmisiin tutustuu. Olemme melkolailla sosiaalista sakkia. Ja tykkäämme kyllä punsistakin.
Mutta mitäs tästä enempää jauhamaan. Ei muuta kuin baarikierrokselle, niin näet asian itsekin :D
- veijo nuori eläkeläi
sininen karhu ja seke,ei tääl muita paikkoja ole.
- No Hetkinen
Juu Karhu, murhaajien ja muitten kriminaalien sekä nuorten eläkeläisten olohuone.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693