Mervi Tapolan lapset

Tapolan lapset

Onko Mervi Tapolan lapsista mitään tietoa? Niitä taisi olla kolme; kaksi tytärtä ja poika. Oliko niin että kaikilla eri isä? Onko niiden sukunimi Tapola vai mikä?

16

7132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitäisihän lapset ol

Hyvä kysymys, pitäisihän lapset olla edes jonkun tiedossa. Jos perheessä ei kukaan enää tiedä tai muista mitään, niin varsinkin väestörekisterikeskuksen pitäisi tietää myös lasten sukunimet. Nämä asiat ovat tärkeitä myös perintöjen selvittelyssä.
      Toivottavasti Mervi Tapolan perheen kohdalla kaikki asiat ovat kunnossa, joten turha niitä on meidän täällä täysin ulkopuolisina mitenkään pohtia.

• Tyrkky myy

vaikka lapsensa!

Kaikki julkkiset eivät myy lapsiaan! Onneksi asia on näin!

Onhan meillä se surullinen esimerkki jossa vähemmän älykäs äiti myy kaiken jonninjoutavuuden lisäksi myös pienen lapsensa medialle

• hanki elämä itelles!

Ja mitässe sulle kuuluu! Siellä perisuomalainen juoruaja. Voi sääli!!!

• Ihmettelevä 12345

HYVÄ VASTAUS! Ketä ylipäänsä kiinnostaa jonkun tapolan touhut? Taitaa olla sellaisella ruuvit löysällä.

• anna olla

Mervin lapset ovat jo aikuisia ja jos haluaisivat julkisuuteen he olisivat olleet jo esillä.

Mitä sinulle tai kenellekään kuuluu jonkun tavallista elämää elävän ihmisen asiat.
      Jätä tavikset rauhaan!

• JK

NIILÄ OLI SAMA ISÄ

• taiskailija

Eikös hän leski ole

• ketä kiinnosttaaa

• RAJANSA KAIKELLA 6+§

Minun mielestäni on alhaista vetää tähän Mervin juttuun lapsia mukaan, syyttömiä lapset ovat äitinsä hölmöilyyn. Minä luulen että ovat jo tarpeeksi kärsineet äitinsä toilailuista.

• Kuonankuopija

Kyllä kuonaa kuopivan suoli24-kansan täytyy saada tietää että kuka Mervin lasten isä on....se on meidän kuonankuopijoiden kansalaisoikeus !!

• jupsistajepulis

Jos noin paljon kiinnostaa niin googleta.

Löytyy Tapola-suvun syntyhistoria ja makkaratehtaan perustamistiedot, Mervin ensimmäinen avioliitto ja lasten syntymät. Juttu päättyy siihen, kun Mervi tapasi Matin.

• joooooooooo.

• mummi 66

lapsella on oikeus isään.

• 11+8=19

mitä se kellekkään kuuluu kuka heidän isä on ja mikä sukunimi.
      vaikka ovat jo aikuisia antakaa elää heidän omaa elämäänsä.
      elä itsekkin omaa elämääsi äläkä muiden elämää kyttäämällä.
      aika menee nopeasti ohi ja sit onkoin oma elämäsi mennyt ohi ja saat katua,jos osaat
      omaa elämättä jäänyttä elämääsi.

• Suurin syy

taitaa olla, etteivät lapset halua itseään yhdistettävän merviin. Itse ainakin häpeäisin todella paljon tuollaista "äitiä".

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1546
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1393
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1217
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1194
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      952
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe