Hei!
Minulla on eka kertaa elämässä homeopaattinen purkki kädessä joka on Hydrastis Canadensis D12. Minulla epäillään syöpää joka olis uusiutumassa (toivottavasta ei )
Minä en ymmärrä homeopatiasta mitään eli kertoisko joku:) (Joo KVG ;) )
Luontaistuotekaupan täti sanoi 5raetta 3x päivässä. Lisänä D-vitamiini ja sinkki ja havupuu-uute juoma.
Mitä mieltä? ja lisä vinkkejä?
Eka purkki kädessä :)
14
1073
Vastaukset
- sori vaan
Joo. Sinulla on purkki, jossa on pelkkää sokeria. Myyjä tiesi sen, mutta kusetti sinua törkeällä tavalla.
Homeopatiauskomuksen idea on, että oikeasti mitään sairauksia kuten syöpää ei ole. On vain mystisiä miasmoja, jotka aiheuttavat erilaisia oireita. Homeopaatit ajattelevat, hieman epäloogisesti, että oireiden lieventämiseen käytettävät valmisteet eivät toimi, niinpä pitää käyttää aineita, jotka lisäisivät oireita. Koska tämä oikeasti pahentaisi oireita, eräs valopää keksi, että kun annetaan vain vähän ainetta, joka terveellä ihmisellä aiheuttaisi kyseistä oiretta, niin jotenkin hämärästi tämä menettely lievittäisi oiretta. Huonoa ajattelua kieltämättä.
Homeopatiauskomuksessa "vähäinen ainemäärä" saadaan aikaiseksi siten, että mitä tahansa ainetta ensin sekoitetaan veteen, sitten kovasti ravistellaan ja ja aina välissä laimennetaan, kunnes vedessä ei ole enää yhtään alkuperäisestä aineesta jäljellä. Alkuperäisessä menettelyssä ravistettaessa piti vielä iskeä pulloa Raamatun kanteen, jotta siihen siirtyisi voimaa pyhästä Sanasta. Sitten vesi imeytetään sokerirakeeseen ja sokeri myydään sinulle.
Varmaan arvaat, että kyseessä on täysin hyödytön operaatio, mutta myyjä haistoi sinussa tietämättömän ja epätoivoisen ihmisen, jota voi käyttää hyväksi.- ihan muuten vaan
Sori vaan, miksi päivystät homeopatia-palstalla, vaikka ei sitä ymmärrä etkä hyväksy? Oletko jonkinlainen lähetyssaarnaaja?
- mitä tein väärin?
ihan muuten vaan kirjoitti:
Sori vaan, miksi päivystät homeopatia-palstalla, vaikka ei sitä ymmärrä etkä hyväksy? Oletko jonkinlainen lähetyssaarnaaja?
Kysyjä halusi tietää, mistä homeopatiassa on kyse. Myyjä ei ollut sitä joko tiennyt tai halunnut kertoa.
- Oletko tutkinut?
Oletko todellakin tutkinut tuon esityksesi paikkansapitävyyden, vai onko se vain sinun katkeraa ja toistuvaa häiriköintiä palstalla?
- fakta homma
Oletko tutkinut? kirjoitti:
Oletko todellakin tutkinut tuon esityksesi paikkansapitävyyden, vai onko se vain sinun katkeraa ja toistuvaa häiriköintiä palstalla?
Et taida olla kiinnostunut homeopatiasta ollenkaan. Kyllä tuo on ihan klassisen homeopatian mukainen esitys. Eri koulukunnissa laimennustavat hieman vaihtelevat. Esimerkiksi Korsakovin menetelmää käytettäessä laimennettaessa alkuperäistä ainetta sisältävä pullo kaadetaan tyhjäksi, siihen lisätään vettä, kaadetaan taas pois ja lisätään vettä jne..
Homeopaatit eivät yleensä viitsi kertoa systeemiä käyttäjille, koska se saattaisi hämmentää heidän mieltään.
- Käytäntö vai kokeet
Kummat olivatkaan tärkeämpiä?
Tulokset kokeissa vai käytännössä?
http://www.homeopatia-auttaa.be/page2.html- Käsi kädessä
Jos joku hoito auttaa käytännössä, on sen teho osoitettavissa myös tutkimuksissa. Sitä helpommin, mitä paremmin tehoavasta hoidosta on kyse. Homeopatian ei ole todettu olevan placeboa tehokkaampi.
- turha osto
Miksi niitä tuloksia ei saada reaalimaailmassa vaan ainoastaan tarinoissa? Olisiko sittenkin niin, että sokeriin imeytetty ravisteltu vesi onkin pelkkää huijausta?
- Forteclever
Ensinnäkin AP, mene oikean homeopaatin vastaanotolle joka osaa määrätä toimivaa ainetta.
Itse olen ollut ulkomailla kahdesti oikean lääkäri homeopaatin tutkittavana ja
saanut lääkkeet häneltä vaivoihini. Molemmilla kerroilla kroppa tuli kuntoon.
Suomessakin on hyviä homeopaatteja mutten osaa suositella kun en ole käyttänyt heitä.- ei eroa
"Oikea homeopaatti" myisi aloittajalle ihan samaa sokeria.
- Älä syö niitä
Älä syö tuollaista moskaa. Sinulla on vakava sairaus, johon tarvitset tieteellisesti kehitetyt hoitomenetelmät. Homeopatia on huijausta, hädässä olevien ihmisten pettämistä. Koska et ymmärrä homeopatiasta mitään, niin älä nyt ihmeessä usko siihen. Purkissa olevat pillerit voivat olla vaarallisia.
- herbbi6
Parhaat vitamiinit löytyy www.iherb.com noin viikossa paketti kotiin ja hinnat alle puolet Suomen vastaavista!!
Ensitilaaja saa alennusta 5 dollaria jos käyttää alennuskoodia SIV106
Laita alennuskoodi kohtaan, jossa kysytään 'referral code'. Saat ottaa tilaukseen mukaan myös yhden ilmaisnäytteen tai ostaa kokeilutuotteita, jotka ovat normituotteita halvempia.
JA TÄMÄ MUUTEN TOIMII!!! :)- väärä paikka
Vitamiinit? Tämä on homeopatiapalsta. Mene tunkemaan myynti-ilmoituksesi jonnekin muualle.
- Lycopodium
Kyllä tossa tilanteessa en nyt ihan pelkästään luontaistuotekaupan tätin suosituksista ottais ainetta, vaan menisin kunnollisen ammattilaisen oikeaan haastatteluun. Syöpäaineita on melko paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559