Koskaan aiemmin ei vastaavia ongelmia, nyt alkukesästä auringolle altistuneet käsivarret ja kaula räjähtivät kammottaviksi ilman kummempaa auringonottoa. Olen nelikymppinen ja suht vaalea, en silti aiemmin herkkä palamiselle.
Terveyskeskuslääkärin lähetteellä erikoislääkärille, diagnoosi monimuotoinen valoihottuma, hoidoksi sisäistä ja ulkoista kortisonia. Kuuri auttoi, iho paranemaan päin vahvasti. Eli so far so good, joskaan hellekesänä ulkonakin pitkähihaissa kulkeminen ei ole ollut herkkua, kuten myöskään sisällä päiväsaikaan hautuminen.
Tuli vaan niin puskan takaa, että en voi olla miettimättä, mistä ihmeestä.
Mahtaako lukijoissa olla ketään jolla olisi kokemusta samasta vaivasta? Jos on kerran iskenyt, uusiiko? Vampyyrien elämäntapaa en Suomen lyhyessä suvessa haluaisi ikuisesti harjoittaa.
Valoihottuma
Blindsallday
1
402
Vastaukset
- sunflowers
Toivottavasti kysysmykseeä oli joku tilapäinen reaktio ja olet siitä parantunut. Minulla on kokemusta valoihottumasta, ei kuitenkaan varsinaiseti diagnosoidusta sellaisesta, mutta erittäin hankalasta asiasta. Omin voimin olen lopulta melko terve nykyään. Jos asia vielä kiinnostaa laita tänne viestiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897