Millä saa savupiipun juuren tiivistettyä sadevedenpitäväksi huopakattoisella mökillä? Bitumiliimalla on ilmeisesti liimattu huopakaulus piipun ympäri mutta ilmeisesti elää tuo piippu ja katto kun mökki on talvet kylmillään kun on aina keväällä liimaus irronnut sen verran että piippua myöten valuva vesi pääsee välistä sisään? Onko piipun pellitys ainoa vaihtoehto?
Huopakaton läpivienti tiiviiksi
4
7881
Vastaukset
- 8
On, pellitys on ainoa oikea keino.
Huopa pitää nostaa piipussa riittävän ylös. Piipppuun sivellään kiinnittymistä parantamaan bitumiliuos ja huopa hitsataan (hitsattavassa huovassa on piki alla, joka kuummennetaan toholla). Kattotulityökortti pitää olla. Jos teet itse ja poltat talon, niin vakuutusyhtiö pitää sinua vastuullisena. - mlgdxghkmyjgg
jos se on hirsimökki sitä ei liimailla
- Tiptip
hirsimökkihän se on. Jos ei liimata(on ollut liimalla joka sitten aina näyttää irtoilevan) niin millä tuo sitten laitetaan?
- fgllonvxsgkfss
hirsi painuu hormi ei jos se liima pitäisi siinä piipun kyljessä huopa repeäisi juuresta joten huopa nostetaan vaan sitä vasten ja siihen löysästi tehty pellitys päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205233Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271605- 1011470
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi701419Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3361349- 491338
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk761282Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12541065- 86955
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?50948