Muistokonserin artistit

kassajonossa

Karille järjestetään muistokonsertti 18.10 Tampere-talossa. Kaunis ele, vaan vähän ihmetyttää, mikseivät esim. Reijo Taipale ja Paula Koivuniemi ole mukana esiintymässä. Sitten siellä on Jonne Aaron, mikä kuulostaa vähän oudolta valinnalta. Jorma Kääriäinen ja Tuure Kilpeläinen ym. ovat ihan ok. Mitä mieltä olette?

25

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuvaaan

      Paulalla on ainakin tuolloin konsertti Helsingin musiikkitalolla. Muistaakseni....

    • Tarkkasilmä

      Huippuhinta lipuilla noilla esiintyjillä.

      Huh huh. En maksaisi, vaan minulle olisi maksettava, jotta vaivautuisin kuuntelmeaan. paikan päälle.

      Metri-Helenaa kuulee radiosta.

      Olisikohan artisteissa jako viinaanmenevät ja raittiit.

      ”Viinaan menevät” menevät muistelemaan viinaan kuollutta artistia.

      Raittiin etsiytyvät estradeille muilla perusteilla.

      • hellevi72

        Ai että kun olet nokkela,tiedoksi vaan ostin lipun kyseiseen tilaisuuteen ja viimeisiä vietiin...


    • Juhani Mansesta

      Surkeat artistit.varmaan lähteneet halvalla mukaan.

    • JK

      HYVÄ,ETTÄ JÄRJESTETÄÄNMUISTOKONSERTI

    • asko.w.o

      mitä sitä tampereelle.,kuulehan noita radiosta

    • lippu takataskussa

      Itse varasin lipun jo heti kun tulivat myyntiin, ja onneksi varasin, nyt alkaa olla vain parvella takarivin paikkoja jäljellä. Tiedoksi vaan niille jotka kyseistä konserttia ja artisteja tällä palstalla solvaa, aika paljon on kuitenkin ihmisiä jotka pitävät hienona asiana että kyseinen konsertti järjestetään.

    • vbvbccbcbbbbb

      Ihan hyvä että muistokonsertti järjestetään ,mutta miksi täysin tuntemattomata esintyjät ,suurin osa sellaisia joita en ikinä ole kuullutkaan .

    • ei lippua

      No ne on saatu ilmaiseksi mukaan.Eikä tämä pojan bändi vedä yleisöä.Tavis tanssibändi.

    • kunnon tanssia

      Ei pojan bändissä mitään vikaa ole. Kunnon tanssibändihän sen pitää ollakin ,eikä pentujen perseenheilutus molinää.

    • mies veikkolasta

      Niin mutta ei sillä ole vetovoimaa,,siis se ei herätä kiinnostusta.Jossain takapyrhölän lavalla varmaan menee porukoihin

    • kunnioitan mestaria

      Asia ei minulle kuulu enkä halua ketään loukata, mutta Jalkasen pojat (Joona eniten esillä) voisivat lopettaa tämän julkisen surutyönsä mainion isänsä poismenosta. Kari Tapio oli itsensä ja yleisönsä mittainen artisti, ei sen enempää eikä vähempää. Ikoniksi hänestä ei tässä suruajassa tietenkään vielä ole. Antakaa itsellenne aikaa. Ja surkaa aidosti, hiljaa, tykönänne, läheistennne kanssa...

      • puumainen

        Eiköhän se ole jokaisen oma asia miten suree. Jos Sinulle sopii yksin sureminen, on se ihan ok. Mutta älä lokeroi muita ihmisiä sen mukaan.
        Varmaan jos pojat eivät puhuisi isästään mitään, olisit ensimmäisenä moittimassa, että eivät omat pojatkaan muista enää. Joillekin kun ei näköjään kelpaa mikään.

        Kari oli avoin ihminen ja pojat ovat tulleet isäänsä ja hyvä niin.

        Noista solisteista sitten. Karilla oli tapana tukea nuoria artisteja. Hän oli sitä mieltä, ettei ole häneltä pois jos/kun nuoria tulee parrasvaloihin. Ehkäpä juuri siksi on muistokonsertissakin artisteja, joiden naamaa ei ihan joka päivä nähdä.


      • Kunnioitan minäkin

        Et varmaan oo koskaan menettänyt todella läheistä ihmistä. Tuliko sulle mieleen, että ihan jokaikinen kitaran näppäily, mistä tahansa sävellajista, on jonkun Karin kappaleen alkusointu? Vaikeaa jatkaa muusikon ammattia muistamatta joka hetki isäänsä...


    • kunnioitan mestaria

      äläpäs pane sanoja minun suuhuni, "puumainen". olen ollut ko. poikien yhtyeen konsertissa ja vaivaantuneena kuunnellut heidän esitystään. se ei vain toimi. ainakaan ei nappaa minulle. piste.
      ja ps: kunnioitan edelleen sitä normaalisti poismennyttä mestaria.

    • Annu.

      Aika outoja valintoja nuo ovat! Ja Tuure kuka...? koskaan kuullutkaan.
      Koivuniemeä ei kaivata hyvä kun on muualla. Reijo Taipale olisi ehdottomasti pitänyt olla siellä.
      Katri-Helena on ainut ketä viitsisin kuunnella. Mitä ihmeen kummaa joku Liinoja siellä tekee! :o ... Jani Wickholm... voi ei, eihän tuo mies edes osaa laulaa ja ääni on surkea. Taitaa todella olla mukana ne ketkä halvimmalla ja helpoimmin on sinne saatu.

    • Oon kerankin samaa mieltä Annun kanssa. Kyllä aika Ö-luokan artisteilta useimmat noista muistokonsertissa esiintyvistä tuntuu olevan.
      Ville Valo, Reijo Taipaleen ja Tapani Kansan olisin halunnut tuonne konserttiin laulamaan ja toki myös Mikko Mäkeläinen olis äänenesä puolesta sopinut tuonne konserttiin laulamaan Karin lauluja.

      • hellevi72

        Ei sun tarvitse tulla sinne.Mitä sä täällä solvaat kun et muutenkaan tykkää Karin musiikista.Te voitte kuumottaa ton Annun kans tällä palstalla niin paljon kuin lähtee,ei kiinnosta,upeeta musiikkia kuitenkin luvassa.


      • Annu.
        hellevi72 kirjoitti:

        Ei sun tarvitse tulla sinne.Mitä sä täällä solvaat kun et muutenkaan tykkää Karin musiikista.Te voitte kuumottaa ton Annun kans tällä palstalla niin paljon kuin lähtee,ei kiinnosta,upeeta musiikkia kuitenkin luvassa.

        Niin minä aion kirjoittaakin täällä ihan niin paljon kuin huvittaa. "Kuumottaa"... :D

        Jos ja nähtävästi kun et ymmärtänyt niin tuossa aloituksessa nimenomaan kysyttiin mitä mieltä kukakin on artisteista jotka esiintyvät kyseisessä konsertissa ja kun tekee niin, se ei susta olekaan hyvä :/ Todella omituista!

        Edelleen, nuo mukana olevat artistit eivät ole edes laulajia kaikki, Liinojakin on näyttelijä. Olkoonkin että esitti Rautavaaran Tapiota mutta se ei kerro että ääni riittäisi oikeasti laulamiseen. Mielestäni olisi ollut kunnioitus Karin muistoa kohtaan valita sinne arvoisensa artistit.

        Juu, ja esiintyjänä olisi todellakin voinut olla myös Mäkeläisen Mikko ja Ville Valo.


      • hmmmmm............
        Annu. kirjoitti:

        Niin minä aion kirjoittaakin täällä ihan niin paljon kuin huvittaa. "Kuumottaa"... :D

        Jos ja nähtävästi kun et ymmärtänyt niin tuossa aloituksessa nimenomaan kysyttiin mitä mieltä kukakin on artisteista jotka esiintyvät kyseisessä konsertissa ja kun tekee niin, se ei susta olekaan hyvä :/ Todella omituista!

        Edelleen, nuo mukana olevat artistit eivät ole edes laulajia kaikki, Liinojakin on näyttelijä. Olkoonkin että esitti Rautavaaran Tapiota mutta se ei kerro että ääni riittäisi oikeasti laulamiseen. Mielestäni olisi ollut kunnioitus Karin muistoa kohtaan valita sinne arvoisensa artistit.

        Juu, ja esiintyjänä olisi todellakin voinut olla myös Mäkeläisen Mikko ja Ville Valo.

        Onhan tuossa konsertissa kyllä aika surkeita laulajia jotain näyttelijöitä ym. Parempiakin olisi ollut tarjolla. Mutta ehkäpä pelkona heillä on se, että joku oikea laulaja laulaakin jonkun karin biisin paremmin kuin Kari itse sen lauloi ja sehän taas ei ole muistokonsertin tarkoitus.


    • whuitton

      Kun kirjoittajat alkavat viihdyttää itseään edellä luettavin, lievästi sanottuna ilkein kommentein, menee tästä koko jutusta maku. Mitä te tulette tänne mesoamaan ja levittämään peroonallisuutenne erikoispiirteitä, mestari Kari Tapion palstalle. Häiriköitte samalla tavoin jo muillakin palstoilla.

      • saa kirjoittaa

        Ja mitä sinä tänne tulet määräilemään kuka saa kirjoittaa ja mitä.


    • ihailijatar...

      Kuinkahan moni teistä jotka arvostelette tätä esiintyjäkaartia olisitte olleet menossa muistokonsertttiin vaikka siellä olisi teidän mieleiset laulajat olleetkin. Näitä on menossa kuunteleen täysi Tamperetalon sali, että ei pitäs olla valittamista. Täytyy sanoa vielä että tuttavani sanoi että siellä on niin hyvät esiintyjät että olis mennyt jos olis vielä ollut tilaa. Sellaisten on ihan turha arvostella kyseisiä artisteja jos ei edes tiedä heidän olemassa oloaankaan. Minä kuuntelen musiikkia paljon ja kaikki artistit jotka siellä ovat on ihan hyviä laulajia. Olette te aika ruikuttajia. Ikävää!

    • jo on joutavaa

      Hoh hoikaa,joutavaa.Antakie jo olla sanos Kari,turhaa esillä oloa joutavista jutuista.hohoijiee..Missä ne kaksi poikaa on???Mihin se vaaleatukkainen on häipynyt???

    • grammismuija

      Ihan ok lista esinntyjiä, vaikka Taipaleen Reiskaa sinne kaipasinkin. Ja kaunis ele laulaa Karin muistolle. Tunteet lienevät olleet pinnassa monilla.
      Tokkopa konsertti olisi myyty hetkessä loppuun, jos yleisö ei olisi ollut innostunut asiasta. Ylpeiksi olisi todettu Karin läheisiä, jos olisivat kieltäytyneet lehtien haastatteluista.
      Ei liene ihan helppo virka soittaa yhden Suomen suosituimman artistin muistolle ja laulaa hänelle. Miten upeaa musiikkia (ainakin minulle) kari tekikään eläessään ja miten suuri ilo on nauttia siitä vielä vuosienkin jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe