En ole harrastanut koskaan mitään kamppailulajia, mutta tuli vain mieleeni tälläinen asia kun katsoin videoita Krav Maga-liikkeistä. On meinaan aika brutaalin näköistä murjomista, jos tuollaisia pätkimisliikkeitä harrastaisi nakkikioskin jonossa niin luulisi saavan äkkiä tapposyytteen.
Mihin Krav Maga soveltuu?
1
291
Vastaukset
- biontcruiser
Perustuu psykologiseen selviytymisen maksimointiin. Tilanteiden välttämiseen tai tarvittavien päämäärien parhaaseen saavuttamistapaan.
Liikkeet itsessään perustuvat yksinkertaisuuteen ja opittavuuteen sekä vaistoreaktioiden hyodyntämiseen.
kaikissa kamppailulajiteissä on omat konseptinsa ja avaintekniikkansa. KM/defendo/systema ovat hyviä lajeja perusperspektiivin saavuttamiseen ja selviytymiseen. Sotilaille ja poliiseille yms toimiva konsepti.
Kamppailutaitolaji se ei ole. Henkisyyttä, keskustaa, itsetuntemusta yms ei panosteta. Eri osa-alueita ei myoskään hiota kovin jatkuviksi.
Laji ei ole suunnattu muita kamppailijoita vastaan vaan tilanteita vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659