Itse tein jokusen vuoden

Ei Pahalla poijaat

Tv-tarkastajan hommia tossa äskettäin ja minusta se on ihan hyvää ja rehellistä työtä. Sillä onhan se rikos katsoa ylen ohjelmia ilman lupaa, vaikka väittäisi että ei niitä katso vaan maikkarin jne. ohjelmia. Suurin osa jotka niin tekevät ovat opiskelijoita ja työttömiä. Siis mainoskanavat saavat tuotot mainoksista ja muut TV-maksuista sen varmaan kaikki tietää..Ja en todellakaan pukeutunut mihinkään verkkareihin ja kyylänny ikkunan takana, vaan ihan kohteliaasti ovella kysyin tilanteesta ja jos asiakas sanoi että ei omista telkkaria en ruvennu sen enempää ämpyilemään ja eikä niin saakkaan tehdä. Mutta aika moni lopulta päästi sisään ja kyllä monelta löytyi se telkkarikin lopulta kyllä.

16

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei pahalla

      Jos joku väittää tv-kyyläyksen olevan "hyvää ja rehellistä työtä", valehtelee vain itselleen. Säälittävämpää ja alhaisempaa koiranjopia ei ole olemassakaan. Siihenhän alentuu vain ne jotka ei oikeisiin töihin kykene. Ei pahalla.

    • dgtryuu7i567

      No on se työ muiden joukossa, joten älä ala vinoilemaan. Itse teet jotain koiranjopia..ja katkerana kirjoittelet täällä kun et muihin hommiin päässy..

      • sfjlsjflksjfsf

        turhaan niitä nuoleskelet. kyylät ovat säälittävimpiä maan matosia mitä voi olla. eipä noista muuhun ole kuin ovien takana hiiviskelyyn ja almujen kerjäämiseen.


    • trhku

      Itse olet mato..

    • Ei pahalla poijaat..

      Kuten huomattu vaan pellet vastaa tänne:) Jotka ei edes osaa kirjoittaa oikein..

      • tsippadeijaa

        Sittenhän teit juuri itsestäsi pellen :D Sitähän tosin olet ollut jo iät ja ajat kun ottaa huomioon tuon säälittävän koiranhommasi.


    • Ei pahalla poijaat..

      Ihan kiva työ tämä kyllä on, kun tykkään olla ihmisten kanssa tekemisessä..ei mulla ongelmia..

    • cxbhjlgvlvvvcbbngjvb

      Lapset vaan uhoaa täällä..jotka maksaa kiltisti TV-maksun kun pyytää..uhoaminen vaan kuuluu teini ikään:)

      • fsfgfdfgs

        Eipä tuota ole vielä kertaakaan maksettu vaikka on pummit käyneet ovella kerjäämässä selkä kyyryssä. Jokainen lupapoitsu on kääntynyt kiltisti kannoillaan :)


      • qwqqwq
        fsfgfdfgs kirjoitti:

        Eipä tuota ole vielä kertaakaan maksettu vaikka on pummit käyneet ovella kerjäämässä selkä kyyryssä. Jokainen lupapoitsu on kääntynyt kiltisti kannoillaan :)

        Kerrot vaan kaikille että olet köyhä pummi..


      • tyutryjyr
        qwqqwq kirjoitti:

        Kerrot vaan kaikille että olet köyhä pummi..

        Onko pummikyylällä vaikeuksia luetunymmärtämisessä? Ilmeisesti. Eihän niihin koiranhommiin kukaan vähänkään kouluja käynyt alentuisikaan.


      • lokyjtnhbgf

        eipä tulla maksamaan... saapihan sitä käydä oven takana kerjäämässä niin päästetään koirat irti! hahaa!!! on tässä muuten suunnitelmissa vaihtaa telkkari isompaan niin on mukavampi kattella ja ilman lupia tottakai!


    • gjnhtröklnhmt

      Arvaa mitä? Ei kiinnosta!

    • totaalipaskayle

      Yleä ei tarvita, hyvästi.

      • Luuseri lähti?

        Jos olet noin totaalikieltäytyjä, niin varmaan laitat radioosi eston YLE-taajuuksille? Ei YLE ole pelkkä tv-kanava, vaan sillä on oikein laissa määrätty velvollisuus välittää hätätiedotteita. Onneksi et sanonut pahasti, vaan hyvästi;)


      • jhgfdsadfghj
        Luuseri lähti? kirjoitti:

        Jos olet noin totaalikieltäytyjä, niin varmaan laitat radioosi eston YLE-taajuuksille? Ei YLE ole pelkkä tv-kanava, vaan sillä on oikein laissa määrätty velvollisuus välittää hätätiedotteita. Onneksi et sanonut pahasti, vaan hyvästi;)

        yle laittakoon lähetyksensä kortin taakse, radio- ja tv-kanavia myöten niin ei tarvitse uikuttaa. Ei kukaan mitään estoja ala rakentamaan omiin laitteisiinsa sen paskapuljun hädän takia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      161
      1692
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1255
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      249
      1213
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1017
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      892
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      172
      889
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      62
      858
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      796
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      53
      721
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    Aihe