Eihän sillä muuta ole kuin suuret puheet
ai kenelläkö
kop kop
Ei edes mies
11
121
Vastaukset
- tyhjääkö
Yön hiljaisuudesta totuudellisuutta
itseäni koputan
kop kop- Normi E
Ehtaa on bee puolikin.
Normaalia ehtaa.
:)
- Turhapolku
puhelahjat lahjoista parhaat
päälle pöytiin käyvät
kaviaarit kahmivat
rahvaille rukiin jyvät jättäen- tipityyti
Taitaapi olla itsekin rahvasta
vaikka kopittelija onkin niin hurskasta olevinaan
- hihittelijä
ei niin ei enään niitä puheitakaan
on tainnut mennä pupu pöksyyn..hih..hih.. " Jokaisella suurella taiteilijalla pitää olla myös oppositio " (Jone Nikula)
Positiivisuus on se elämän suola ;)
http://www.youtube.com/watch?v=Nc6HPlMIQIc- hölmökköö
mikä helvetin oppositio ?????????????????????????
hölmökköö kirjoitti:
mikä helvetin oppositio ?????????????????????????
Hei " hölmököö " !
Etkö tiennyt, että Biljardipeleissä lyödään kööksi (ransk. queue) kutsuttavalla suippenevalla kepillä pöydällä olevia palloja ! ja itse asiassa kyseinen "KÖÖ" ei ole ollenkaan hölmö vaan yleensä sen kepin päässä oleva henkilö ! Ja yleisimmät kaksi biljardilyöntiä ovatkin juuri " OHO " ja " voi vittu"... ;D
Mutta sitävastoin sana" oppositio" tarkoittaa alun perin "vastapäätä istujia" eli niitä parlamentin jäseniä, jotka istuvat vastapäätä hallitusta kannattavia parlamentaarikkoja.
Ps. Mutta sinun siteeraamasta "helvetin oppositiosta" en tiedä mitään... ;D- Mielijohteita..
Kopittelija007 kirjoitti:
Hei " hölmököö " !
Etkö tiennyt, että Biljardipeleissä lyödään kööksi (ransk. queue) kutsuttavalla suippenevalla kepillä pöydällä olevia palloja ! ja itse asiassa kyseinen "KÖÖ" ei ole ollenkaan hölmö vaan yleensä sen kepin päässä oleva henkilö ! Ja yleisimmät kaksi biljardilyöntiä ovatkin juuri " OHO " ja " voi vittu"... ;D
Mutta sitävastoin sana" oppositio" tarkoittaa alun perin "vastapäätä istujia" eli niitä parlamentin jäseniä, jotka istuvat vastapäätä hallitusta kannattavia parlamentaarikkoja.
Ps. Mutta sinun siteeraamasta "helvetin oppositiosta" en tiedä mitään... ;DHmm. Melkein kadehdin aiheuttamaasi tunnekuohuntaa ja normaalielämän järkyttämistä. Joissakin ihmisissä ilmeisesti vain on sitä kuuluisaa jotakin:) Jotenkin järkkyä ajatella että olet ollut aloittajaihmisen ajatuksissa kello kolme aamuyöllä. Ajankohtana, jolloin pohditaan syntyjä syviä ja elämän käännekohtia ja ratkaisuja.. ja kaikki on kulminoitunut sinuun, kaikki aloittajan elämän epäonnistumiset ovat ilmeisesti olleet sinun syytäsi jollakin metafyysisellä tasolla?
Positiivisuus on ihan oikeasti hieno juttu:) Ja herättää hemmetisti vastustusta ja kateutta ym. ym. Se on elämän laki, että jostakin noita vastustajia ilmaantuu. Jotkut tekevät elämästään jotakin ja toiset arvostelevat ja kadehtivat. Mutta negatiivisuus on vankila, tuollainen ihminen on lukinnut itsensä jonnekin josta ei ole helppoa ulospääsyä.
Jatka aloittamaasi hyvää työtä:)
- .
No sen edessä voi ollakin vain puheita!
Opettele käyttäytymään.
Vidun intuvitio - Lopen kyllästynyt
Ei niin ei ole pojalla muuta kuin leuhkat eväät ;(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693