Ei edes mies

Paskahatun paluu

Eihän sillä muuta ole kuin suuret puheet
ai kenelläkö
kop kop

11

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhjääkö

      Yön hiljaisuudesta totuudellisuutta
      itseäni koputan
      kop kop

      • Normi E

        Ehtaa on bee puolikin.
        Normaalia ehtaa.
        :)


    • Turhapolku

      puhelahjat lahjoista parhaat
      päälle pöytiin käyvät
      kaviaarit kahmivat
      rahvaille rukiin jyvät jättäen

      • tipityyti

        Taitaapi olla itsekin rahvasta
        vaikka kopittelija onkin niin hurskasta olevinaan


    • hihittelijä

      ei niin ei enään niitä puheitakaan
      on tainnut mennä pupu pöksyyn..hih..hih..

      • hölmökköö

        mikä helvetin oppositio ?????????????????????????


      • hölmökköö kirjoitti:

        mikä helvetin oppositio ?????????????????????????

        Hei " hölmököö " !
        Etkö tiennyt, että Biljardipeleissä lyödään kööksi (ransk. queue) kutsuttavalla suippenevalla kepillä pöydällä olevia palloja ! ja itse asiassa kyseinen "KÖÖ" ei ole ollenkaan hölmö vaan yleensä sen kepin päässä oleva henkilö ! Ja yleisimmät kaksi biljardilyöntiä ovatkin juuri " OHO " ja " voi vittu"... ;D

        Mutta sitävastoin sana" oppositio" tarkoittaa alun perin "vastapäätä istujia" eli niitä parlamentin jäseniä, jotka istuvat vastapäätä hallitusta kannattavia parlamentaarikkoja.

        Ps. Mutta sinun siteeraamasta "helvetin oppositiosta" en tiedä mitään... ;D


      • Mielijohteita..
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Hei " hölmököö " !
        Etkö tiennyt, että Biljardipeleissä lyödään kööksi (ransk. queue) kutsuttavalla suippenevalla kepillä pöydällä olevia palloja ! ja itse asiassa kyseinen "KÖÖ" ei ole ollenkaan hölmö vaan yleensä sen kepin päässä oleva henkilö ! Ja yleisimmät kaksi biljardilyöntiä ovatkin juuri " OHO " ja " voi vittu"... ;D

        Mutta sitävastoin sana" oppositio" tarkoittaa alun perin "vastapäätä istujia" eli niitä parlamentin jäseniä, jotka istuvat vastapäätä hallitusta kannattavia parlamentaarikkoja.

        Ps. Mutta sinun siteeraamasta "helvetin oppositiosta" en tiedä mitään... ;D

        Hmm. Melkein kadehdin aiheuttamaasi tunnekuohuntaa ja normaalielämän järkyttämistä. Joissakin ihmisissä ilmeisesti vain on sitä kuuluisaa jotakin:) Jotenkin järkkyä ajatella että olet ollut aloittajaihmisen ajatuksissa kello kolme aamuyöllä. Ajankohtana, jolloin pohditaan syntyjä syviä ja elämän käännekohtia ja ratkaisuja.. ja kaikki on kulminoitunut sinuun, kaikki aloittajan elämän epäonnistumiset ovat ilmeisesti olleet sinun syytäsi jollakin metafyysisellä tasolla?

        Positiivisuus on ihan oikeasti hieno juttu:) Ja herättää hemmetisti vastustusta ja kateutta ym. ym. Se on elämän laki, että jostakin noita vastustajia ilmaantuu. Jotkut tekevät elämästään jotakin ja toiset arvostelevat ja kadehtivat. Mutta negatiivisuus on vankila, tuollainen ihminen on lukinnut itsensä jonnekin josta ei ole helppoa ulospääsyä.

        Jatka aloittamaasi hyvää työtä:)


    • .

      No sen edessä voi ollakin vain puheita!
      Opettele käyttäytymään.

      Vidun intuvitio

    • Lopen kyllästynyt

      Ei niin ei ole pojalla muuta kuin leuhkat eväät ;(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe