Ei edes mies

Paskahatun paluu

Eihän sillä muuta ole kuin suuret puheet
ai kenelläkö
kop kop

11

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhjääkö

      Yön hiljaisuudesta totuudellisuutta
      itseäni koputan
      kop kop

      • Normi E

        Ehtaa on bee puolikin.
        Normaalia ehtaa.
        :)


    • Turhapolku

      puhelahjat lahjoista parhaat
      päälle pöytiin käyvät
      kaviaarit kahmivat
      rahvaille rukiin jyvät jättäen

      • tipityyti

        Taitaapi olla itsekin rahvasta
        vaikka kopittelija onkin niin hurskasta olevinaan


    • hihittelijä

      ei niin ei enään niitä puheitakaan
      on tainnut mennä pupu pöksyyn..hih..hih..

      • hölmökköö

        mikä helvetin oppositio ?????????????????????????


      • hölmökköö kirjoitti:

        mikä helvetin oppositio ?????????????????????????

        Hei " hölmököö " !
        Etkö tiennyt, että Biljardipeleissä lyödään kööksi (ransk. queue) kutsuttavalla suippenevalla kepillä pöydällä olevia palloja ! ja itse asiassa kyseinen "KÖÖ" ei ole ollenkaan hölmö vaan yleensä sen kepin päässä oleva henkilö ! Ja yleisimmät kaksi biljardilyöntiä ovatkin juuri " OHO " ja " voi vittu"... ;D

        Mutta sitävastoin sana" oppositio" tarkoittaa alun perin "vastapäätä istujia" eli niitä parlamentin jäseniä, jotka istuvat vastapäätä hallitusta kannattavia parlamentaarikkoja.

        Ps. Mutta sinun siteeraamasta "helvetin oppositiosta" en tiedä mitään... ;D


      • Mielijohteita..
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Hei " hölmököö " !
        Etkö tiennyt, että Biljardipeleissä lyödään kööksi (ransk. queue) kutsuttavalla suippenevalla kepillä pöydällä olevia palloja ! ja itse asiassa kyseinen "KÖÖ" ei ole ollenkaan hölmö vaan yleensä sen kepin päässä oleva henkilö ! Ja yleisimmät kaksi biljardilyöntiä ovatkin juuri " OHO " ja " voi vittu"... ;D

        Mutta sitävastoin sana" oppositio" tarkoittaa alun perin "vastapäätä istujia" eli niitä parlamentin jäseniä, jotka istuvat vastapäätä hallitusta kannattavia parlamentaarikkoja.

        Ps. Mutta sinun siteeraamasta "helvetin oppositiosta" en tiedä mitään... ;D

        Hmm. Melkein kadehdin aiheuttamaasi tunnekuohuntaa ja normaalielämän järkyttämistä. Joissakin ihmisissä ilmeisesti vain on sitä kuuluisaa jotakin:) Jotenkin järkkyä ajatella että olet ollut aloittajaihmisen ajatuksissa kello kolme aamuyöllä. Ajankohtana, jolloin pohditaan syntyjä syviä ja elämän käännekohtia ja ratkaisuja.. ja kaikki on kulminoitunut sinuun, kaikki aloittajan elämän epäonnistumiset ovat ilmeisesti olleet sinun syytäsi jollakin metafyysisellä tasolla?

        Positiivisuus on ihan oikeasti hieno juttu:) Ja herättää hemmetisti vastustusta ja kateutta ym. ym. Se on elämän laki, että jostakin noita vastustajia ilmaantuu. Jotkut tekevät elämästään jotakin ja toiset arvostelevat ja kadehtivat. Mutta negatiivisuus on vankila, tuollainen ihminen on lukinnut itsensä jonnekin josta ei ole helppoa ulospääsyä.

        Jatka aloittamaasi hyvää työtä:)


    • .

      No sen edessä voi ollakin vain puheita!
      Opettele käyttäytymään.

      Vidun intuvitio

    • Lopen kyllästynyt

      Ei niin ei ole pojalla muuta kuin leuhkat eväät ;(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe