kamppulan pornostara

varma tieto

sai vähän perintöä ja muutti keskikaupungille asumaan :)
sillä menee nykyään vähemmän rahaa taksilaskuihin ja jää enemmän dokaamiseen.

19

1232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha Kyttä

      No, nyt oli jotain ihan keskustelunaihettakin. Kamppulan pornostara, hehee...

    • sininen pilleri

      Tuliko perintöä senverran että pääsi kiinni omaan kämpään vai vuokralle ?

      • varma tieto

        ihan oma kämppä ja loput rahat juodaan :)
        eikä enää olla kamppulan surkimuksia
        toisilla käy tosi munkki elämässä


      • fakta homma
        varma tieto kirjoitti:

        ihan oma kämppä ja loput rahat juodaan :)
        eikä enää olla kamppulan surkimuksia
        toisilla käy tosi munkki elämässä

        Asuu askolassa nykyään kartanossa, filmaa ruotsissa ja puolassa.
        Ei siis asu enää kappulas.


      • varma tieto
        fakta homma kirjoitti:

        Asuu askolassa nykyään kartanossa, filmaa ruotsissa ja puolassa.
        Ei siis asu enää kappulas.

        nyt laskettelet paljasta paskaa ;)
        kyllä heppu on ihan vuorohommissa nesteellä.
        kauheessa kankkusessa välillä :D:D


      • kiitti hani
        varma tieto kirjoitti:

        nyt laskettelet paljasta paskaa ;)
        kyllä heppu on ihan vuorohommissa nesteellä.
        kauheessa kankkusessa välillä :D:D

        tosi on;)


    • ekonomeiser

      Onko jiiÄnnä töissä ?

    • heppuheivaan

      Kamppulassa töissäkäynnistä saa mitalin

      • never g-backa

        aika harvat käyvät


      • Kamppulan jäbä
        never g-backa kirjoitti:

        aika harvat käyvät

        Jep. Nerokkaita nämä "Kamppulassa ei kukaan käy töissä ja on nisti sekä alkoholisti". Tosi tuoretta. Ihan kippurassa nauran!


      • työssäkävijä x

        Kerro mistä sitä voi hakea?


    • UglyGuy

      Jos JiiÄnnästä kysymys, niin tietääkseni peri sen Lehtimäen talon jo paljon aiemmin, myi sen joskus tossa talvella ja asuu nyt keskustassa. Ja on vuorohommissa Nesteellä joo... Vaikka voihan siellä muitakin pokestaroja asustaa...

    • ihme juttuja

      Talo sillä oli omana jo vuosia sitten ja normaalit työtulot, mikäs siinä ihmisellä ollessa. Jos on tuon myynyt ja uuden hankkinut, niin ei kai siinä mitään kummallista.

    • sosiiali pummit!!!!

      Asun kyllä ns Kamppulassa,käyn töissä enkä käytä alkoholia enkä muitakaan päihteitä.
      Mutta voin sanoa että kyllä suurin osa on työttömänä,alkoholistina tai nistinä. Tapaan niitä kun menen töihin ja palaan töistä.
      Ihmettelen vain mistä raha tulee heille. Osa on ulkomaalaisia,osa suomalaisia, ei töissä, parvekeilla ja pihalla ryypätään ja pidetään meteliä.

      Eroja ei ole naisissa eikä miehissä.

      Heti kun löydän toisen asunnon muualta,en edes halua muistaa että joskus asuin Kamppulassa.PISTE! Vaikka ihan toiselta paikkakunnalta, ei väliä kuhan täältä pääsee pois.

      • EeNää

        Nyt taas juksasit :)

        Viime aikoina olet luuhannut enemmän keskikaupungilla ja työpaikalla. Taitaapi olla Kamppula muisto vain...


      • paska paikka
        EeNää kirjoitti:

        Nyt taas juksasit :)

        Viime aikoina olet luuhannut enemmän keskikaupungilla ja työpaikalla. Taitaapi olla Kamppula muisto vain...

        Sitä päivää odotan kun kuuta nousevaa. Kamppula olisi vain muisto.


    • OTAKOPPI.

      KÄY SENTÄÄN VIELÄ TÖISSÄ :)
      KUINKAHAN KAUAN ANTAVAT OLLA...

    • .bkjb

      Ljuba? Bodariko?

    • Asuu kylläkin

      askolan monnarissa eikä keskikaupungilla eikä lehtimäessä.
      On bodari.Enempää en kerro.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe