Keskustelun nimi

Jartzen

Miksei tämän palstan nimenä/ aiheena ei voi olla esim. "Netistä ostaminen"? Siitähän tässä on pitkälti kyse ja alalla on myös suomalaisia toimijoita.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ile 2

      Totta kai vois olla. Minäkin olen ostanut paljon netin kautta, mutta hankintoja on myös matkoillani ulkomailta vain jos Suomesta ei tavaraa saa. Olisko joku juristi keksinyt otsikot ajatellen, että takuu- tai muut myyjän tuotevastuukysymykset voi olla ulkomailla erit kuin meillä? Mitä ne ovat isännättömässä nettiosoitteessa? Olisko kamerakaupoille käymässä samoin kuin huoltoasemille. (Mahtaako nykynuoriso edes tietää, mitä palveluita huoltoasemat ennen tarjos, eli mistä nimi tulee) Varastojen ylläpitäminen on kallista, ja nettitoimittajat ei omia varastoja tarvitse. Kaupat siirtyy vähitellen nettiin. Sitten viimeistään otsikot muuttuu.

      Otsikot on muutenkin tuulesta temmattuja. Seitsemän kameramerkkiä sopis hyvin niputtaa otsikon Valokuvausvälineet alle niitä enempää erittelemättä. Eihän pelkillä kamerarungoilla kuvia oteta. Tarvitaan lisäksi objektiivejä, jalustoja heijastimia, salamat, filttereitä, pattereita jne jne, että saa kuivia. Ja ne on usein eri valmistajien tuotteita. Pekästään kameramerkkien korostaminen vääristää sitä mistä valokuvauksessa on kysymys. Suomi24 otsikointi provosoi ja korostraa kaupallisuutta. Käytetty lokerointi vääristää sitä, mistä monet on kiinnostuneet valokuvauksessa, luovuudesta ja näkemyksestä, ei pelkästä taltioinnista. Varsinkin aloittelijoita voisi keskustelussa tukea fiksummalla keskustelulla, mihin pääotsikoinnilla voidaan vaikuttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10446
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      2983
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1616
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1378
    Aihe