Onks armon julistus puhujasetän huulilta tärkeämpi ja pelastuksen ehto kuin itse Jeesuksen Kristuksen sovitustyön kautta kaikille hankkima armo?
Vastaukset 2
On niin, että Jeesuksen työ ristillä täytyy jollakin tarjota meille ihmisille. Se tarjoaminen tapahtuu vain sanan ja sakramenttien kautta.
Apt.22:1616. "Ja mitäs nyt viivyttelet? Nouse ja anna sinus kastettaa ja pestä pois sinun syntis, ja huuda avuksi Herran nimeä".
"Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?" (Room.6:3).
2.Kor.5:18. "Mutta ne kaikki ovat Jumalasta, joka meitä on itse kanssansa sovittanut Jesuksen Kristuksen kautta, ja antoi meille viran sovinnosta saarnata.
19. Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän syntiänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt".- ei-sakramentalisti
Ota Weha nuo sakramenttilasit pois silmiltäsi!!!
Pyhä Henki ei tarvitse mitään kyytipoikaa, vaan hän toimii, niinkuin parhaaksi näkee:
"Tuuli puhaltaa missä tahtoo. Sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä mistä
se tulee tai minne se menee. Samoin on jokaisen, joka on Hengestä
syntynyt." Joh 3:8
"Autuaat ovat ne, jotka uskovat, vaikka eivät näe."
"Henki on se, joka eläväksi tekee". Joh 6:63
Paavalillekin Jeesus itse tarjosi pelastusta, ilman välikäsiä!
Gal 1:12
"Jeesus sen minulle itse ilmoitti."
Saarnaaja voi ainoastaan osoittaa Jeesusta, mutta JEESUS ITSE ON SE, JOKA VAIKUTTAA USKON Pyhän Hengen kautta JA PELASTAA!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671415- 63926
- 83880
- 116875
- 62825
- 94701
- 45681
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49589Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534