Hei,
Suunnitelmissa välivuosi Loimaalla. Kaveri kävi edellisvuonna ja kehui opetusta ja pääsikin Turun oikikseen sisään. Onko kokemuksia?
Loimaan evankelinen kansanopisto, oikeustieteen linja
Turun oikikseen
2
308
Vastaukset
- Kata_91
Kokemusta ei ole mutta mullakin on sama suunnitelmissa!! Onko sulla siis jo paikka siellä?? Mistä päin olet?
- KauppatieteenMaister
On kokemuksia tosin vuonna 2000 luvun alussa.
Voin suositella, paras välivuosi ikinä.
Sopii hyvin myös kauppatieteen puolelle, varsinkin jos kauppaoikeus tms on pääaineena. Sain pakit oikiksen pääsykokeissa, en silti voi sanoa, että opetus olisi ollut huonoa. Oma moka.
Tämä on se vuosi, jotan vähiten vaihtaisin pois.
Kyllä upposi kuin sulaan voihin.
;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835929
- 1293975
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463959- 693673
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72517- 272224
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332179- 2042121
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451831