pyydä anteeksi koskaan.
-Mutta anteeksi.
Multakaan ei kukaan
6
110
Vastaukset
- sortsi
Sit et taida olla hän. Sillä mä olen pyytänyt monestikkin anteeksi :))
Eikä isoja syitä. Kunhan pelkään loukkaavani.- Luulen kanssa
että jatkuvalla syötöllä loukkaat ja pahasti,pyydä vaan ja nonstoppina niin!
- sortsi
Luulen kanssa kirjoitti:
että jatkuvalla syötöllä loukkaat ja pahasti,pyydä vaan ja nonstoppina niin!
:D juupa. Ei ihan tuosta nyt kyse kuitenkaan.
En ole sydämetön. Vaan päinvastoin.
- voi sä oot parka
Ap,entäs sinä itse? Pyysitkö?
(Miks mä en tykkää sanat kuten ei kukaan, kaikki, ei koskaan ja aina? Brrr) - S......
Kiitos, helpotti, ole hyvä. Tehdäänkö vaihtarit? Minä annan sinulle anteeksi, niin annatko sinä minulle?
- Random tääl
Kaikki on anteeksi pyydetty ja anteeksi annettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?433030Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n352258Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari582171Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa802029Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh561757Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä181553Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr641498Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http441295Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1261228Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian163971