Holiday Club esittely

Hohhohhoo

Hauskaa hupia, jos pysyy hereillä. Kidutus kesti neljättä tuntia ja myyjä ilmeisesti luuli että kaupat syntyy, vaikka olin unessa ja tunnin jälkeen.

Piti ilmeisesti idioottina, kun esitteli pokkana niitä pistelaskelmia. Voiko joku olla niin tyhmä että maksaa 10-15 tuhatta euroa korpimökistä yhdeksi viikoksi monen sadan euron vastikkeilla ja höpöhöpöclubin jäsenyydellä? Jos onkin, niin miksei hyödynnä jälkimarkkinoita, joilla niitä saa murto-osalla orginaalihinnasta?

23

9037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wallace

      älä muuta sano.sama juttu täällä.4 tuntii meni.eikä tuntunu millään menevän perille,ettei kiinnosta.miks muuten pitäis lyödä kaupat heti lukkoon.eikä anneta mitään esitteitä.99e sai olla 2 yötä kylpylässä.viimeinen kerta.mut jokainen laittaa rahansa mihin haluaa.mullakin on menny monta lomaosaketta kurkusta alas.typerää sekin

    • "vastike"

      10.000 euron hinnalla mökin hinnaksi tulee karkeasti arvioituna yli 500.000 euroa vuodessa. Samalla jos vastike on esimerksi 380 euroa kuussa, niin siitä tulee jo lähemmäksi 20.000 euroa vuodessa (vastike kertaa 51, yksi huoltoviiko) pelkkiä vastikkeita.

      Vastikkeen suuruudesta: onko niin että a) mökki rakennetaan uudestaan parin vuoden välen b) maksetaanko sillä huoneiston henkilökohtaisen talonmiehen palkka. Vai mitä sillä tehdään?

      • kauko swartti

        vitun hyvä bisnes niille.osakkeen omistajalle no jokainen päätelköön itse.


    • Ville Sattuma

      Olen nähnyt ja kuullut näistä esittelyistä niin paljon että olen ollut kiinnostunut osallistumaan sellaiseen mutta kohdalleni ei ole osunut.

      Miten olen varjeltunut?
      Olenko matkustellut "väärissä" paikoissa?
      "Väärään" aikaan?
      "Väärissä" vetimissä ( = köyhän näköisenä )?
      Vai onko kyse pelkästään hyvästä/huonosta tuurista?

      • senegalli

        mee holyday clubin sivulle.sieltä voit varata esittelyn.me ollaan muijan kans käyty jonkun verran kylpylöissä ja ne on sieltä lähettäny esim 99e 2 yötä,mut pitää osallistuu esittelyyn.voi olla jonkun mielestä hyvä sijoitus,mun mielestä ei.mee ihmeessä kuuntelee,jos pää kestää pari tuntii paskan jauhantaa.


    • viimeinen laulu

      holydaylta saa halvalla tutustumislomia esim;99E muuta hyvää siinä ei sitten olekkaan.v

      • pohjois-karjala 1974

        joo olin kimmakaverin kans viime viikolla sellaisella tampereen kylpylässä.3,5 tuntii kuunneltiin myyntipuhetta.ihan asiallinen myyjä,mut mun mielestä ei ainakaan meidän kannattanu ostaa lomaosaketta.esim 20000e joku viikko ja vastikkeet päälle.ehkä joillekkin sopii tällaiset.miksei anneta jotain esitteitä mukaan,et voi rauhassa miettiä


    • Vuokrata kannattaa

      Jos haluaa välttämättä viettää viikon vastaavassa mökissä, paras tapa lienee vuokrata se. Ostaessasi sen vaikka 500 eurolla, saat kumminkin vastikkeet riesaksi.

      Kerta noiden jälleenmyyntihinta näyttää olevan osassa mökeissä hyvin alhainen, niin olettaa sopii ettei tarvinne ihan sitä vastikkeen hintaakaan maksaa siitä viikon vuokrasta.
      Esim. tuossa:
      http://www.huuto.net/kohteet/vuokralle-6h-loma-osake-sotkamon-vuokatista---ei-hintavar/187118121
      "
      Huuto.net
      Aika nyt: 14.08.2011 11:15:10
      Tunnus: Ei tiedossa
      Kirjaudu sisään

      Vuokralle 6h LOMA-OSAKE Sotkamon Vuokatista - ei hintavar.


      kerro kaverilles

      Myyjä
      spsnicfi (5)
      Tämä käyttäjä ei ole tunnistautunut. Lue lisää »
      Kohdenumero 187118121
      Lukumäärä 1
      Osasto
      Lomaosakkeet
      Ilmoitettu 12.08.2011 07:15:03
      Sulkeutuu 15.08.2011 07:15:03
      Tai 5 minuuttia viimeisen tehdyn tarjouksen jälkeen
      Lähtöhinta 120.00 €
      Hinta nyt 120.00 €
      Minimikorotus 5.00 €

      Kuvaus

      Vuokralle lomaosakeviikko 33 Sotkamon Vuokatissa, Kulta-Katin lomaosakkeessa. Tilava, juuri remontoitu rivitalo-osakkeen tyyppinen lomakohde vapaana ma. 15.8 - lauantai 20.8. Kiinteistössä oma sauna, takka, n.82m2. Lähellä palveluja ja ajanvietettä."

    • Jaakko jaa

      Tai tuossa kesäkuun viimeinen viikko 13 euroa:
      http://www.huuto.net/kohteet/levilla-holiday-clubin-studio-276-306/179325753

      "Kohdenumero 179325753
      Lukumäärä 1
      Osasto
      Lomaosakkeet
      Ilmoitettu 31.05.2011 09:23:35
      Sulkeutuu 14.06.2011 09:23:35
      Tai 5 minuuttia viimeisen tehdyn tarjouksen jälkeen
      Lähtöhinta 10.00 €
      Hinta nyt 13.00 €
      Minimikorotus 1.00 €


      Kuvaus

      Huoneistohotelli Levin keskustassa. Studio 30m2: keittokomero, olohuone, sauna, kylpyhuone, vuodepaikat neljälle hengelle 27.6-30.6"

      Mitä hiukan silmäilin noita Huuto.netin toteutuneita vuokrahintoja, niin osake oli jäänyt vuokraamatta. Eli kannattaa laittaa myyjälle yv:lle tarjous, vaikka 100 euroa, niin vuokraa tai ei vuokraa sitten!;O)

    • onneksi ei

      onneksi olitte jämäkkänä ettekä menneet lankaan....mitä tarkoitat korpimökillä?

      Valitettavasti tuohon ansaa menee tuhansia vuodessa....sellaisia typeryksiä me ihmiset ollaan...saitte varmaan ilmaiset lounaat kylpyläliput jne....ja vielä valitatte...

      • Karkki vai kupponen

        Älkää menkö niiden myyntimiesten lankaan osaavat pyörittää päät sekaisin ja sitten myyvät ylihintaan viikko osakkeen.


    • einariepätoivo

      joo noitahan on myynnissä netissä puolet halvemmalla

      • jo yli 60

        Onko kukaan käynyt hcr;n vkillas esittelyssä me kävimme kyllä on typeriä ne jotka sortuvat ostamaan ja laittamaan rahaa 150-250000 euroa. hankinta hinnan saa takaisin noin 50-60 vuoden sijoituksella.Voi hyvä ihmis parat kaikkia te uskotte mitä teille uskotellaan.


      • -f7akm
        jo yli 60 kirjoitti:

        Onko kukaan käynyt hcr;n vkillas esittelyssä me kävimme kyllä on typeriä ne jotka sortuvat ostamaan ja laittamaan rahaa 150-250000 euroa. hankinta hinnan saa takaisin noin 50-60 vuoden sijoituksella.Voi hyvä ihmis parat kaikkia te uskotte mitä teille uskotellaan.

        Joo, idiootteja on moneen lähtöön, eli noitakin on jo suht paljon myyty.... Itse käytät muutaman viikon vuodessa ja HCR vuokraa loput puolestasi... just joo, kuulostaa vtun hyvältä businekselta :)

        Jos noissa asua haluaa, niin varmasti ennemmin vuokraisin noita idioottien ostamien huoneistojen tyhjiä viikkoja....


    • ei kannata

      HCR ottaa suurimman osan saaduista vuokratuloista, omistaja ei saa juuri mitään.
      Vuokralaisia ei myöskään löydy riittävästi, kaiken hyödyn ottaa HCR isännöintinä ja vastikkeina.

    • sarkkofist

      esitteliät antavat väärää tietoa esim. lennoista lennon hinta lasketaan niin alas että saadaan lomakustannukset näyttämään halvalta.Otimme asiasta selvää ja kyseiseen maahan mihin olimme menossa ei löydy 200€ lentoja sen sijaan saimme tiedon että lentoja löytyy noin 500€ matkatoimistoilta.Rci;llä n noin lento 50€ kalliinpi kuin matkatoimistoilla.

      • Matkailija...

        Ammattitaitoa vaativaa etsiä sopivaa lentoa. Usein on helpottanut etsinnässä jousto lentopäivissä tai lento välilaskulla, jolloin hinta on pudonnut alle puoleen suorasta lennosta. Päivän muutos joko mennessä tai lähtiessä on myös mahdollista, jolloin lisäyö lomakohteessa maksaa vain n. 50€. Kannattaa joustaa myös lomaviikoissa, ensin viikon varaus ilman vahvistusta, tai toisinpäin lento ensin. Hieman seikkailumieltä mukaan, jos sitä ei ole, niin sitten runsaalla rahalla onnistuu ;-)


    • pässienpässi

      sähän nero oot.rahalla lähes kaikki onnistuu ja kaikki ei voi joustaa matkapäivistä.olet varmaan astunut miinaan,eli hankkinut lomaosakkeen

    • kannattaa tutustua.

      Eihän kaikki ymmärä miten halpaa on lomailla, kun omistaa lomaosakkeen.
      Ostimme muutama vuosi sitten 6000 eurolla , harmittaa vietävästi ettei tullut ostettua jo 20 vuotta sitten.
      Kahden ensimäisen vuoden aikana kuoletimme osakkeeen hinnan, Siis siitä tuli ilmainen. Käymme noin 4-5 viikkoa vuodessa näillä lomilla , ei ole vielä petytty.
      onnelliset lomailijat..

      • huuhhhhuuuuuuuhhuuu

        tehän ootte neroja.ostakaa lisää ja kuolettakaa.tulee ilmasia.sähän voit ratkasta euron ongelmankin.oot nero.huhhuh,mitä hulluja tääl palstalla pyörii.


    • åpkgplgldgål

      kahdessa vuodessa menetitte 6000€ ja lisää menee hcr:kirstuun. mitekä osakkeenne voi nyt olla ilmainen

      • syrt15

        ite olin nyt pitkästä aikaa lomosake sittelyssä,kun lupasivat yöpymis lahjakortin.
        katinkullassa oltiin winter openin aikoihin.lähinnä päivitettiin tietoja. miten saimaa yms.minulla jo on kolme osakeviikkoa,niin ei meidän tarvinnut ollakun tunteroinen ja sillä selvä.ostaisin,jos ei tarvitsisi talolainaa maksella.meitä ei ole viikon vastikeet rasittanut,kun kaksiviikkoa on vuokralla ja yksi pisteissä.vastikeet kuitautuu vuokrasta saatavalla rahalla ja pisteillä pääsee sit halvemmin lomailemaan nelihenkinen perhe.nyt ensikesäksi varattu malaga,seuraavaksi tanska,kun lapset haluu legolandiaa.viikon varaus hinta oli 129 ekeä 2mh mökki mukavuuksilla molemissa maissa.pääsiäinen on varattu tahkolta.mikä käy minulle,ei käy vältämättä sinulle.mutta ei minua haittaa.


    • näin on

      Noin sitä pitää ajatella kuin syrt15. Se mikä käy minulle ei välttämättä käy toiselle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      107
      7381
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      65
      6946
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      3482
    4. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1262
    5. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1243
    6. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      14
      1113
    7. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      218
      1066
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      933
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      881
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      853
    Aihe