halpa lento kanarialle tässä linkki

koppeli

Hei kaikille.
Haluan laittaa tänne linkin jos joku haluaa lentää halvalla kanarialle jopa 70 euroa sivu..juu kyllä pitää paikkansa tässä linkki...kyseessä uusi halpalento yhtiö joka rantautunut suomeen ja tekee suoria lentoja kanarialle.. ei muuta kuin varaamaan ja toteamaan,että kyllä halvalla pääsee...

http://www.norwegian.com/fi/

20

4750

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuttu linkki. Täältä Oulustakin näyttää pääsevän kohtuullisilla vaihtoajoilla jollain 300 eurolla edestakas. Tervetuloa kilpailu.

• vilperi571

Katsottu on ja kahtellaan onko syksyn/talven aikana mahdollista hyödyntää yhtiön palveluksia.
      Majoituksia kyllä löytyy jopa vanhojen suhteiden kautta ja lisää löytyy netistä.

Kiitos kuitenkin!!

• nedelim

• Hahjahhah
        nedelim kirjoitti:

On niitä oikeastikkin hyviä lentohakukoneita, esim - http://wooga.info/71yA

Kuka uskaltaisi tuonne antaa rahojaan matkan toivossa?
        En minä ainakaan ja luottokortttiyhtiö ei hyväksy maksua ollenkaan ollenkaan !!

• talvi(:

Terve! Tilattu on matkat maaliskuulle toivottavasti ei firma mene konkkaan sitä ennen. Koneet ovat kuulema hyviä, jaa itse en ole vielä kokeillut. Toivotaan, että Norjan koneet lentävät pitkään ja tasoittavat näiden muiden matkojen hintoja.

• vuodesta 1993

ei se mikään uusi lentoyhtiö ole, aloittanut toimintansa v.1993.

miksi se nyt konkkaan menisi? hatuttaa tollainen negatiivinen,epäluuloinen ja pessimistinen asenne.

kato vaan ettei sun duunimesta mene konkkaan ja voit ostaa yhdensuuntaisen lipun.

• Sotavento (ei kirj.)

Totta, ja olen kirjoittajan kanssa samaa mieltä, että kilpailu tekee hyvää. Uskon sen kommentin konkasta liittyneen laajaan keskusteluun halpalentoyhtiöiden taloudellisista vaikeuksista. Muutoinhan viesti oli hyvin positiivinen, toisin, kuin omasi.

• kiitos ei

kyllä tuolla hinnalla muuten konkkaan menee. Jos lipunhinta on 70 euroa Kanarialle niin ei takuulla pitkään lennä. Ja käyttävät pieniä koneita...6,5 tuntia SILLIPURKISSA....todella hieno kokemus.

• Realistinen

Miksi mennään konkkaan? Siksi kun menot ovat tuloja suuremmat! Niin on käynyt lukemattomille vanhoillekkin yrityksille (myös matkailun ja ilmailun alalla )

• since 1993

ne ovat ne perinteiset yhtiöt kuten finnair ja sas jotka ovat suurissa taloudellisissa vaikeuksissa...niissä vielä jyrää se valtava byrokratia-koneisto.

ei noilla ns. uudemmilla yhtiöillä ole sitä ongelmaa,eivätkä tuota tappiota vaan ovat voitollisia...tarkasta vaikka sas vs. norwegian tulokset, siellä sulle faktaa taloudellisista vaikeuksista

• maksumies

Niin kenenkä kassasta ne Finnairin tappiot katetaan ja kuinka kauan.. ;)

• nyt tiedät

ei Finnair toimi verorahoilla jos sitä tarkoitat? Pieni aukko sinulla sivistyksen puolella jos näin luulet. Finnair on pörssiyhtiö ja omistaminen on jossain muualla kuin veronmaksajien harteilla.

• kukavoisolla
        nyt tiedät kirjoitti:

ei Finnair toimi verorahoilla jos sitä tarkoitat? Pieni aukko sinulla sivistyksen puolella jos näin luulet. Finnair on pörssiyhtiö ja omistaminen on jossain muualla kuin veronmaksajien harteilla.

No kuka on Finnairin suurin omistaja ?

• Kiitos ei

montako koneen vaihtoa...2 ilmeisesti.

• ei vaihtoja

suora charter lento

• Liisa L

Onpa mukavaa, että vihdoinkin myös kanarialle pääsee halvalla. Edullista varsinkin heille, joilla joustonvaraa lentopäivissä. Itsellä kun se talviloma on aina viikolla 8, jolloin lomailee moni muukin, olivat halvat lennot mennet heti, tai sitten niitä ei tuolle ajankohdalle edes ollut. Niinpä ostimme perinteiseen tapaan finnairin lomalennot 500 e / hlö. Kallista, mutta onneksi majoitus perillä on ilmainen.

• kysyjä

minne halvalla espanjaan ja miten kallista.onko paketti halvempi kuin hotelli ja erikseen lennot, huolisaan jouluna matkalle...

• lomaa odottaessa

Eipä saa lentoja huhtikkulle.....

• Lomaa odottaessa

anteeksi taas....siis huhtikuulle ;D

• iida

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4591
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2558
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2405
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      53
      2288
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1787
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1611
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1486
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1294
    9. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      49
      1248
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1241
    Aihe