Kives syöpä

rollo1234

Hei olen 33v mies jolla viime jouluna todettiin syöpä oikeassa kiveksessä,
se leikattiin heti noin viikon sisälä havaitsemisesta.
oireita oli aluksi kipu ja lopuksi kiveksen suurentuminen Ultra Lääkäri havaitsi kasvaimia kiveksessä.
Kasvaimia oli 4 kpl eri laatua.
Menin lisätytkimuksiin tietokone gamma nagneetti ym verikokeisiin onnekseni kasvain ei ollut levinnyt kuin paikallisesti kiveksen sisällä.
Kasvain lekattiin"ns radikaali kiveksen poisto" jatko hoitona oli sytostatti hoito 6pv ja 4pv taukoa jonka jälkeen 1 hoito ja sama alusta aikas huonoon kuntoon äijä meni hoidoista,vaikka on operaatioita ennenkin tehty.
Halvaantuminen ja siitä selkä leikkaus ja kuntoutuminen sekä 2vk töissä olon jälkeen syöpä leikkaus sekä hoidot nyt 2 seuranta kokeiden jälkeen (1)vuosi olen saanut terveet paperit ja palannut työelämään "vehje toimii" normaaliti vaikken lapsia en voi saada enään ja selkä oireilee joskus mutta IHANAA olla elävien kirjoissa hoitojen aikana näin paljon osastolla selviytymis tarinoita.
Älkää koskaan menettäkö toivoa sitä on aina vaimon aivohalvauksen ja lapsen vakavansairauden jälkeen tiedän että toivoa on niin kauan kuin uskoo....
Ja jos joku avautuu kir vir minulla on luki häir stemppiä

6

843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uiouio

      Onnea!

    • aabbbcccc

      Hyvää jatkoa sinulle edelleen:):):)
      Työkaverillani on juuri todettu laajalle levinnyt syöpä.Kaikki ollaan vähintään hengessä mukana,toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin hänenkin kohdallaan.

    • aviovaimo

      Hei!
      Miehelläni on ollut toisessa kiveksessä myös syöpä joka leikattiin ja hän on toipunut ja parantunut täysin tapauksesta on jo 26 vuotta ja vielä tuon leikkauksen jälkeen saatiin 2 lasta .....ennestään meillä oli jo kaksi lasta...eli kaikki hyvin....tsemppiä...

    • Kives*1

      Kiva kuulla toi "avovaimon kertomus" antaa jaksamista kun itsellä vasta vajaa vuosi leikkauksesta. ja kaikille ketkä painii tai miettii näitä asioita niin keskustelee vaan rohkeesti näistä asioista!!

      Ja myös että tänne mahtuu paljon väärääkin tietoakin!

    • Mies 35

      Kivessyövän jälkeen noin vuosi hoitojen jälkeen olo oli kurja ja vetämätön vaikka välillä tein isoja talo remontteja kiivastuin hetkessä mikään ei innostanut ei edes Seksi.
      Sain päähäni otattaa testosteroni arvot ja sain tietää että toinen kivekseni ei tuota tarpeeksi testosteronia,Sain Urologille lähetteen ja hän määräsi heti korvaus hoidon aloitettavaksi aluksi tapleteilla ja sitten pistoksin, nyt niitä saaneena voin sanoa että maailmani on avautunut uudestaan jaksan todella hyvin töissä en hermostu kroppani toimii pää toimii, ei väsytä kuin ennen ja jopa aamu erektiot on tullut takaisin Elämä on ihanaa toisin erektion kestoon joudun syömään lääkettä jota en ennen leikkausta/hoitoja tarvinnut..
      Tsemppiä muille saisaudesta toipuville.

    • good luck

      Taitaa tuon syövän sairastamisen jälkeen arvostaa elämää ihan uudelta kantilta. Tsemppiä kaikille syöpäpotilaille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe