Boilsoft Video Splitter ongelma?

Rima.

Eli käytössäni on Boilsoftin video splitter jota käytän nimensä mukaisesti videoiden leikkaukseen tarkemmin sanottuna turhien fillereiden poistoon. Nyt olen huomannut muutamissa videoissa sellaisen ongelman, että tuo ei leikkaakkaan siitä videosta pätkää pois. Eli esim. Viimeksi kun laitoin aloitus kohdaksi kuusi sekuntia videon alusta niin silti leikkauksen jälkeen video on täysin identtinen kuin mitä ennen leikkausta. Mistä tälläinen johtuu, että se ei aina sitten suostu leikkaamaan videota tai leikkaahan se ja sanoo lopussa kaiken menneen nappiin, mutta lopputulos onkin jotain ihan muuta?

3

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syy voi olla

      Yleensä nuo videospitterit toimii MPEG4 videoissa niin, että ne katkaisee videon ns. keyframen kohdalta. Muuten ne joutuisi koodaamaan koko videon uudelleen.

      • Rima.

        1. Direct Stream Splitting Mode only supports splitting file to source file format. Formats including AVI, MPEG, VOB, MP4, 3GP, RM,ASF/WMV/WMA, MKV MP3 and FLV are all supported. Output file quality is the same with source video/audio quality. Splitting speed is extremely high. Split 10 times faster than the Encode Mode.

        2. Encode Splitting Mode supports splitting any format video to any format and output to any format file as you like. Supports nearly all kinds of video formats.

        Siinä on nuo kaksi vaihtoehtoa valittavana ennen kuin splittaus alkaa. Yleensä aina valitsen tuon Direct Stream Splitting moden jo tuon nopeudenkin vuoksi. Nyt kuitenkin kokeilin tämän viimeisimmän ongelma videon kohdalla tuota Encode Splitting modea ja siinä se kyllä leikkaisi juuri oikeat kohdat pois. Tuossa vaan on vissiin ongelmana se, että laatu kärsii.

        Mikähän olis hyvä video splitteri tuo boilsoft ei vissiin kuitenkaan ole sieltä parhaimmasta päästä.


      • huuhaa anninen

        Tuo on totta mutta ne myös keyframen mukaan esittää sitä videopätkää johon markkerit sitten lykätään. Tuosta ko. ohjelmasta ei ole mitään hajua, mutta eri ohjelmia käyttäneenä niissä käytännöt vaihtelee, joissain pitää painaa deleteä jotta cutpointtien välinen kohta poistuu, ja joissain tulee vaan pisteet joiden väliset kohdat poistetaan lopuksi. Jotkut ohjelmat ei toimi kunnolla jos ei ole tehty esim. streamfixiä ennen editointia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe