turkkiin 3-2012

laurrade

Hei, olisin lähdössä turkkiin ensi maaliskuussa! Pitkä haaveeni vissiin nyt on aika lähellä toteutumista kun olen 12vuotiaasta asti sanonut että tahdon muuttaa ulkomaille, edes lyhyeksi aikaa, sitten kun olen täysi-ikäinen... No nyt se on sitten toteutumassa, joulukuussa tulee 18v täyteen ja tämä tyttö silloin onnellisena tietää sen että pääsee TURKKIIN ! Olen jo menossa tammikuussa Helsingin messukeskuksessa järjesttäville Matkamessuille, varailemaan kämppää ja sekä matkoja, tarkoituksena olisi olla siellä se kolme kuukautta, jonka voi oleskella ilman oleskelulupaa! :)

Ajattelin nyt kuitenki laittaa keskustelun aluilleen, että olisko halukkaita mukaan lähtijöitä jakamaan kämppä ymsyms. tai edes samaan aikaan lähtöä tekeviä.

Katselin jo tuossa turkin kielisiltä asunnonvuokraus sivuilta että kämppien viikkovuokra on 100 € ylöspäin. Myös suomalaisilla asunnonvälitys firmojen sivuja kyttäillyt niin sielläkin 100 € ylöspäin. Kämppä hakusessa ihan Alanyan keskustasta.

Lennot olen ajatellut suorittaa Aurinkomatkojen kautta koska otan pelkän lennon, mutta pääsen kuitenkin sitten Aurinkomatkojen bussikyydillä Alanyaan.

Kaikki vaan jotka olisi kiinnostuneita lähtemään, eikä ole mitään muita esteitä, niin laittakaa kanssani keskustelua pystyyn ja lähdetään yhdessä !

6

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä ole hölmö

Ensiksikin: Aurinkomatkojen "pelkkä lento" ei sisällä bussikuljetusta kentältä Alanyaan. Toisekseen halvemmalla pääset kun otat skyscannerin kautta lennot. Useimmat hotellitkin tarjoavat halvempaa majoitusta kuin 100e/vko.

• laurrade

Olen vain kysellyt aurinkomatkoilta koska sen kautta olen kahdeksan kertaa ennenkin lentänyt pelkällä lennolla antalyaan ja aina olen päässyt Aurinkomatkojen bussilla sitten Alanyaan...
      Tuo majoitus on vielä ihan kysymysmerkkinä vielä että mitä kautta. Olemme kyl ennen ottanut asunnonvälitys firmojen kautta, mutta aina voi kokeilla uutta.

Ehdotuksia otetaan tietysti vastaan, niitä otetaan ilomielin.
      Ja yhdes niit pitääki sumplia :)

• mamelukkkikala

laura pystyisitkö laittamaan sähkäris jollain yksityisviestillä mulle? olis kiva jutella lisää tästä sun suunnitelmasta :D

• laurrade
        mamelukkkikala kirjoitti:

laura pystyisitkö laittamaan sähkäris jollain yksityisviestillä mulle? olis kiva jutella lisää tästä sun suunnitelmasta :D

se näkyy mun profiilissa !
        :)

• mamelukkkikala

:O törrrrkee viet mun unelman :D!! eiks sulla oo sitten koulu kesken ? aiotko mennä duuniin alanyassa vai onks sulla hitosti hilloo jo valmiiks? oon niin kateellinen... :P

• takuu juttu

Ei Turkkiin kannata nyt maaliskuussa mennä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      74
      2502
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1802
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1467
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      267
      1465
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      85
      1292
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      392
      1255
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      343
      1232
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      368
      1208
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    Aihe