turkkiin 3-2012

laurrade

Hei, olisin lähdössä turkkiin ensi maaliskuussa! Pitkä haaveeni vissiin nyt on aika lähellä toteutumista kun olen 12vuotiaasta asti sanonut että tahdon muuttaa ulkomaille, edes lyhyeksi aikaa, sitten kun olen täysi-ikäinen... No nyt se on sitten toteutumassa, joulukuussa tulee 18v täyteen ja tämä tyttö silloin onnellisena tietää sen että pääsee TURKKIIN ! Olen jo menossa tammikuussa Helsingin messukeskuksessa järjesttäville Matkamessuille, varailemaan kämppää ja sekä matkoja, tarkoituksena olisi olla siellä se kolme kuukautta, jonka voi oleskella ilman oleskelulupaa! :)

Ajattelin nyt kuitenki laittaa keskustelun aluilleen, että olisko halukkaita mukaan lähtijöitä jakamaan kämppä ymsyms. tai edes samaan aikaan lähtöä tekeviä.

Katselin jo tuossa turkin kielisiltä asunnonvuokraus sivuilta että kämppien viikkovuokra on 100 € ylöspäin. Myös suomalaisilla asunnonvälitys firmojen sivuja kyttäillyt niin sielläkin 100 € ylöspäin. Kämppä hakusessa ihan Alanyan keskustasta.

Lennot olen ajatellut suorittaa Aurinkomatkojen kautta koska otan pelkän lennon, mutta pääsen kuitenkin sitten Aurinkomatkojen bussikyydillä Alanyaan.

Kaikki vaan jotka olisi kiinnostuneita lähtemään, eikä ole mitään muita esteitä, niin laittakaa kanssani keskustelua pystyyn ja lähdetään yhdessä !

6

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä ole hölmö

Ensiksikin: Aurinkomatkojen "pelkkä lento" ei sisällä bussikuljetusta kentältä Alanyaan. Toisekseen halvemmalla pääset kun otat skyscannerin kautta lennot. Useimmat hotellitkin tarjoavat halvempaa majoitusta kuin 100e/vko.

• laurrade

Olen vain kysellyt aurinkomatkoilta koska sen kautta olen kahdeksan kertaa ennenkin lentänyt pelkällä lennolla antalyaan ja aina olen päässyt Aurinkomatkojen bussilla sitten Alanyaan...
      Tuo majoitus on vielä ihan kysymysmerkkinä vielä että mitä kautta. Olemme kyl ennen ottanut asunnonvälitys firmojen kautta, mutta aina voi kokeilla uutta.

Ehdotuksia otetaan tietysti vastaan, niitä otetaan ilomielin.
      Ja yhdes niit pitääki sumplia :)

• mamelukkkikala

laura pystyisitkö laittamaan sähkäris jollain yksityisviestillä mulle? olis kiva jutella lisää tästä sun suunnitelmasta :D

• laurrade
        mamelukkkikala kirjoitti:

laura pystyisitkö laittamaan sähkäris jollain yksityisviestillä mulle? olis kiva jutella lisää tästä sun suunnitelmasta :D

se näkyy mun profiilissa !
        :)

• mamelukkkikala

:O törrrrkee viet mun unelman :D!! eiks sulla oo sitten koulu kesken ? aiotko mennä duuniin alanyassa vai onks sulla hitosti hilloo jo valmiiks? oon niin kateellinen... :P

• takuu juttu

Ei Turkkiin kannata nyt maaliskuussa mennä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      183
      2274
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      172
      2030
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      44
      1963
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      128
      1670
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      66
      1582
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      193
      1499
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1231
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      32
      1114
    9. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      77
      1093
    10. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1083
    Aihe