turkkiin 3-2012

laurrade

Hei, olisin lähdössä turkkiin ensi maaliskuussa! Pitkä haaveeni vissiin nyt on aika lähellä toteutumista kun olen 12vuotiaasta asti sanonut että tahdon muuttaa ulkomaille, edes lyhyeksi aikaa, sitten kun olen täysi-ikäinen... No nyt se on sitten toteutumassa, joulukuussa tulee 18v täyteen ja tämä tyttö silloin onnellisena tietää sen että pääsee TURKKIIN ! Olen jo menossa tammikuussa Helsingin messukeskuksessa järjesttäville Matkamessuille, varailemaan kämppää ja sekä matkoja, tarkoituksena olisi olla siellä se kolme kuukautta, jonka voi oleskella ilman oleskelulupaa! :)

Ajattelin nyt kuitenki laittaa keskustelun aluilleen, että olisko halukkaita mukaan lähtijöitä jakamaan kämppä ymsyms. tai edes samaan aikaan lähtöä tekeviä.

Katselin jo tuossa turkin kielisiltä asunnonvuokraus sivuilta että kämppien viikkovuokra on 100 € ylöspäin. Myös suomalaisilla asunnonvälitys firmojen sivuja kyttäillyt niin sielläkin 100 € ylöspäin. Kämppä hakusessa ihan Alanyan keskustasta.

Lennot olen ajatellut suorittaa Aurinkomatkojen kautta koska otan pelkän lennon, mutta pääsen kuitenkin sitten Aurinkomatkojen bussikyydillä Alanyaan.

Kaikki vaan jotka olisi kiinnostuneita lähtemään, eikä ole mitään muita esteitä, niin laittakaa kanssani keskustelua pystyyn ja lähdetään yhdessä !

6

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä ole hölmö

Ensiksikin: Aurinkomatkojen "pelkkä lento" ei sisällä bussikuljetusta kentältä Alanyaan. Toisekseen halvemmalla pääset kun otat skyscannerin kautta lennot. Useimmat hotellitkin tarjoavat halvempaa majoitusta kuin 100e/vko.

• laurrade

Olen vain kysellyt aurinkomatkoilta koska sen kautta olen kahdeksan kertaa ennenkin lentänyt pelkällä lennolla antalyaan ja aina olen päässyt Aurinkomatkojen bussilla sitten Alanyaan...
      Tuo majoitus on vielä ihan kysymysmerkkinä vielä että mitä kautta. Olemme kyl ennen ottanut asunnonvälitys firmojen kautta, mutta aina voi kokeilla uutta.

Ehdotuksia otetaan tietysti vastaan, niitä otetaan ilomielin.
      Ja yhdes niit pitääki sumplia :)

• mamelukkkikala

laura pystyisitkö laittamaan sähkäris jollain yksityisviestillä mulle? olis kiva jutella lisää tästä sun suunnitelmasta :D

• laurrade
        mamelukkkikala kirjoitti:

laura pystyisitkö laittamaan sähkäris jollain yksityisviestillä mulle? olis kiva jutella lisää tästä sun suunnitelmasta :D

se näkyy mun profiilissa !
        :)

• mamelukkkikala

:O törrrrkee viet mun unelman :D!! eiks sulla oo sitten koulu kesken ? aiotko mennä duuniin alanyassa vai onks sulla hitosti hilloo jo valmiiks? oon niin kateellinen... :P

• takuu juttu

Ei Turkkiin kannata nyt maaliskuussa mennä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      485
      3800
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2836
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      279
      2158
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      449
      2013
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1364
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      1271
    7. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1138
    8. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      80
      1048
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      1019
    10. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      1018
    Aihe