Tyhmä kysymys, onko 110mm paskaputken mitta ulko vaiko sisämitta ?
110mm viemäriputken mitat ?
13
15016
Vastaukset
- Viemäriputki
Kuva sivulla 7 näyttää että 110 on muhvipään sisähalkaisija. Käytännössä ohuemman pään ulkohalkaisija on sitten sama:
http://www.uponor.fi/~/media/Files/Uponor/Finland/General information/Pricelist_01062011/Osa_02_Kiinteistöviemäröinti_01062011.ashx
P.S.
Putken nimi meni sulla pahasti väärin. Opettele se samalla kertaa, kun opettelemaan rupesit. - RaakaRane
Muoviputket ovat pääosin ulkomitallisia eli 110 mm:n putken ulkohalkaisija on 110mm. Muhvipäässä sen ulkohalkaisija on valmistajasta riippuen muutaman millin enemmän.
- UrpoOlenMinäkin
TOSIMIEHET ei alennu nimittämään tuota putkea homomaisesti "viemäriputkeksi" tms. Se on PASKAPUTKI, SAATANA !!
- ei-paskaa
En minä ainakaan keittiöni pesualtaaseen paskanna, joten ei keittiöstä lähtevässä kytkentäviemäriputkessa paskaa kulje. Miksi se siis olisi paskaputki. Teillä voi Pihtiputaalla olla eri tavat, kun teillä ei sisä-WC:itä ole, niin keittiön viemäriputket on täynnä paskaa ja kusta.
- Noniin12345
ei-paskaa kirjoitti:
En minä ainakaan keittiöni pesualtaaseen paskanna, joten ei keittiöstä lähtevässä kytkentäviemäriputkessa paskaa kulje. Miksi se siis olisi paskaputki. Teillä voi Pihtiputaalla olla eri tavat, kun teillä ei sisä-WC:itä ole, niin keittiön viemäriputket on täynnä paskaa ja kusta.
Sulta keittiöstä 110 putki lähe
- Anonyymi
Noniin12345 kirjoitti:
Sulta keittiöstä 110 putki lähe
Sinne 110:iin se keittiönkin viemäri kytkeytyy.
- ppppaa
on paskaputken ulkomitta
- tuuletinputkensisälle
Ulkomitta on siis 110 mm. Mikä on sisähalkaisija?
- Osa-aikaeläkeläinen
Piti ihan googlata.. 102,4
- NoNoseMoses
Joku sentään osaa asiallisesti vastata.
- Onkohajontaa
Onko tietoa vanhojen DN100 valurautaviemärien sisämitoista.
- Anonyymi
Ulkomitta 110 mm, sisämitta 103,6 mm.
Lähde: https://www.pipelife.fi/fi/product_database.php?pid=122 - Anonyymi
Hei
Tässä kaikkien putkien speksit:
https://www.pipelife.fi/fi/materiaalipankki/hinnasto.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa964883Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312721- 342469
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺252042- 1181540
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭121208Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351123En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101120Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2021057- 781023