Tyhmä kysymys, onko 110mm paskaputken mitta ulko vaiko sisämitta ?
110mm viemäriputken mitat ?
13
14703
Vastaukset
- Viemäriputki
Kuva sivulla 7 näyttää että 110 on muhvipään sisähalkaisija. Käytännössä ohuemman pään ulkohalkaisija on sitten sama:
http://www.uponor.fi/~/media/Files/Uponor/Finland/General information/Pricelist_01062011/Osa_02_Kiinteistöviemäröinti_01062011.ashx
P.S.
Putken nimi meni sulla pahasti väärin. Opettele se samalla kertaa, kun opettelemaan rupesit. - RaakaRane
Muoviputket ovat pääosin ulkomitallisia eli 110 mm:n putken ulkohalkaisija on 110mm. Muhvipäässä sen ulkohalkaisija on valmistajasta riippuen muutaman millin enemmän.
- UrpoOlenMinäkin
TOSIMIEHET ei alennu nimittämään tuota putkea homomaisesti "viemäriputkeksi" tms. Se on PASKAPUTKI, SAATANA !!
- ei-paskaa
En minä ainakaan keittiöni pesualtaaseen paskanna, joten ei keittiöstä lähtevässä kytkentäviemäriputkessa paskaa kulje. Miksi se siis olisi paskaputki. Teillä voi Pihtiputaalla olla eri tavat, kun teillä ei sisä-WC:itä ole, niin keittiön viemäriputket on täynnä paskaa ja kusta.
- Noniin12345
ei-paskaa kirjoitti:
En minä ainakaan keittiöni pesualtaaseen paskanna, joten ei keittiöstä lähtevässä kytkentäviemäriputkessa paskaa kulje. Miksi se siis olisi paskaputki. Teillä voi Pihtiputaalla olla eri tavat, kun teillä ei sisä-WC:itä ole, niin keittiön viemäriputket on täynnä paskaa ja kusta.
Sulta keittiöstä 110 putki lähe
- Anonyymi
Noniin12345 kirjoitti:
Sulta keittiöstä 110 putki lähe
Sinne 110:iin se keittiönkin viemäri kytkeytyy.
- ppppaa
on paskaputken ulkomitta
- tuuletinputkensisälle
Ulkomitta on siis 110 mm. Mikä on sisähalkaisija?
- Osa-aikaeläkeläinen
Piti ihan googlata.. 102,4
- NoNoseMoses
Joku sentään osaa asiallisesti vastata.
- Onkohajontaa
Onko tietoa vanhojen DN100 valurautaviemärien sisämitoista.
- Anonyymi
Ulkomitta 110 mm, sisämitta 103,6 mm.
Lähde: https://www.pipelife.fi/fi/product_database.php?pid=122 - Anonyymi
Hei
Tässä kaikkien putkien speksit:
https://www.pipelife.fi/fi/materiaalipankki/hinnasto.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 83979
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v78888Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841