Otan osaa suruun. Sano Topi Juicelle ja Kari Tapiolle terveisiä ja pankaa bändi pystyyn, harva täältä lähtee saappat jalassa. Nähdään tuonnenpana.
T. Yks fani Kokkolasta.
Topi Sorsakoski oli hyvä jätkä
68
2342
Vastaukset
- Hieno mies....
Jep.pääsin Topin kanssa itsekin muutaman kerran juttusille ja ei ollut ähtärinpojalla noussut kusi hattuun,niin kuin useilla tahtoo tehdä!
Tosi mukava mies soittelee ja säveltelee nyt paremmissa paikoissa!
Muistan kun ensikerran joskus 80-luvulla seinäjoella sorsanpesällä olin provinssin päättäjäisbileissä ja siellä topi ja agents veti oikein kunnolla.Sama,kuuntelitko livenä tai levyltä,laatu oli samaa!!!
Kari lähti,nyt Topi,vähiin käy suomi-iskelmän osaajat!Ei näistä antti tuiskuista ole paikkaajiksi!!- Mister Ka Ka
Joo näin se on. Ei ole Topin, Pulliaisen paikkaajaa. Stetson , minilippuinen sininen Strato, Pulliaisen viruoosimainen kitarointi ym. vanhanliiton Agents. Siinähän se. Nykymusa, tämä höttö mitä tuuteista tuloo saa pahoinvointia. Topi ja Agents on oiva lääke pahoinvointiin. Topi lähti mutta musa ja muistot jäi . Osanotto omaisten suruun. Kevyet mullat Topille.
- Harmittaa,
kun laski fiilis näin lauantaina.
- onni ja manni
Tupakka tappaa!!
- Tosirealisti Kokkola
onni ja manni kirjoitti:
Tupakka tappaa!!
Aivan! Tupakka tappaa niin talossa kuin puutarhassa.
- Tähtisumun takana
Tosirealisti Kokkola kirjoitti:
Aina tuo sama provoilija. :( Keukosyöpä surmaa vaikka et olisi ikinä tupakkaa
nuuhkaissutkaan: Sulla ammatti provoilijalla nm. Tosirealisti on sama
matka edessä halusit tai et.
Älä Topi välitä siellä rajan takana näistä toopeista vaan petaa niille pöytä
valmiiksi, tulevat kohta ruikuttamaan munkki kaffeja. Hyvää matkaa Topi ja
nähdään unia kullatuista kitaroista tähdenlennon nuottiviivantiellä. - justtzzzzzz
Varmasti olisin jo ollut vainajana montakin vuotta ellen olisi alkanaut vähentää polttamistani. 25 vuotiaasta 48 vuotiaaksi poltin keskimäärin vain 5 savuketta päivässä paitsi baari-iltoina meni aski norttia kun siellä poltin lähes ketjussa, sitten sain lopetettua kokonaan. Lopettaminen ei kuitenkaan ollut helppoa. Ainakin kaksi vuotta meni ennenkuin unohdin asian. Painokin nousi ensin n. 10kg ja meni ylipainon puolelle, sittemmin tämäkin on tasaantunut itsestään ja painoni on nyt nuoruuteni lukemissa.
Minä aloitin tupakoinnin jo ihan pikkupokana, ja siinä 15-16 vuotiaana poltin piippuakin kun ei ollut niin varaa aina savukkeita ostaa, ja paljon sitä tuli silloin poltettua. - Arto-Veikko
justtzzzzzz kirjoitti:
Varmasti olisin jo ollut vainajana montakin vuotta ellen olisi alkanaut vähentää polttamistani. 25 vuotiaasta 48 vuotiaaksi poltin keskimäärin vain 5 savuketta päivässä paitsi baari-iltoina meni aski norttia kun siellä poltin lähes ketjussa, sitten sain lopetettua kokonaan. Lopettaminen ei kuitenkaan ollut helppoa. Ainakin kaksi vuotta meni ennenkuin unohdin asian. Painokin nousi ensin n. 10kg ja meni ylipainon puolelle, sittemmin tämäkin on tasaantunut itsestään ja painoni on nyt nuoruuteni lukemissa.
Minä aloitin tupakoinnin jo ihan pikkupokana, ja siinä 15-16 vuotiaana poltin piippuakin kun ei ollut niin varaa aina savukkeita ostaa, ja paljon sitä tuli silloin poltettua.Mun eno alotti tupakoinnin 12 vuotiaana ja on siitä saakka kääriny 25 sätkää
päivässä, eno täytti viime viikolla 88 vuotta ja kävi pyörällä alkossa hakemassa
pullon konjakkia ja salesta limpun aski tupakkaa juhlan kunniaksi.
Minä nostan hattua kaikille jotka kulkevat omia polkujaan ja myös Topi oli sellainen. - Tosirealisti Kokkola
Tähtisumun takana kirjoitti:
nähdään unia kullatuista kitaroista tähdenlennon nuottiviivantiellä.Kalahtiko OMAAN nilkkaan - "Takaa Tähtisumun"?
Totuus on, että tupakka on syynä miljooniin sairauksiin maailmassa ja Suomessakin luku lienee sadoissa tuhansissa.
Aivan sama miten ja milloin täältä lähdetään, mutta jos lähtö on noin 20 vuotta aiemmin kuin oli luojan tarkoitus, niin eihän millään ole enää mitään väliä. Ja jos siitä typerästä tuprtuttelusta edes nauttisi - puhumattakaan tupakan aiheuttamasta impoptentista jopa varhaisella iällä - nauti siinä sitten...
Useimmat tupakoitsijat elävät viimeiset - "eläkeläisen parhaista" vuosista - keuhkoahtaumataudin kourissa, hirvittävissä tuskissaan ja lopulta tukehtuvat.
Tiedän hyvin, sillä vanhempi veljeni kuoli pari vuotta sitten rapiat 60-vuotiaana. Nuorin veljessarjastamme sairastui keuhkoahtaumatautiin pari vuotta sitten. Hän on rapiat 50-vuotias, eikä ymmärrä lopettaa. - Hah !
Kalahtiko OMAAN nilkkaan - "Takaa Tähtisumun"?
Totuus on, että tupakka on syynä miljooniin sairauksiin maailmassa ja Suomessakin luku lienee sadoissa tuhansissa.
Aivan sama miten ja milloin täältä lähdetään, mutta jos lähtö on noin 20 vuotta aiemmin kuin oli luojan tarkoitus, niin eihän millään ole enää mitään väliä. Ja jos siitä typerästä tuprtuttelusta edes nauttisi - puhumattakaan tupakan aiheuttamasta impoptentista jopa varhaisella iällä - nauti siinä sitten...
Useimmat tupakoitsijat elävät viimeiset - "eläkeläisen parhaista" vuosista - keuhkoahtaumataudin kourissa, hirvittävissä tuskissaan ja lopulta tukehtuvat.
Tiedän hyvin, sillä vanhempi veljeni kuoli pari vuotta sitten rapiat 60-vuotiaana. Nuorin veljessarjastamme sairastui keuhkoahtaumatautiin pari vuotta sitten. Hän on rapiat 50-vuotias, eikä ymmärrä lopettaa.Tooota; "... 20 vuotta aiemmin kuin oli luojan tarkoitus ..." ? - Luojahan ottaa täältä maan päältä pois ihan nuoria, terveitä, vasta matkansa alussa oleviakin runsain määrin ja mitoin. Jotta silleen vähän tässä kohtaan Luojan osuus ontuu.
- Tähtisumun takana
Kalahtiko OMAAN nilkkaan - "Takaa Tähtisumun"?
Tiedän hyvin, sillä vanhempi veljeni kuoli pari vuotta sitten rapiat 60-vuotiaana. Nuorin veljessarjastamme sairastui keuhkoahtaumatautiin pari vuotta sitten. Hän on rapiat 50-vuotias, eikä ymmärrä lopettaa.Tosiprovolisti hei ! Mitä tarkoittaa "mpoptentista" ? onko se joku musiikkilukion
pääsykoe ? Et taida oikein tykätä näistä Suomen tähtitaivaan muusikoista,
koskapa sinulla ei ole heistä koskaan mitään hyvää sanottavaa, tosin voihan
olla, että sinulta puuttuu nuottikorva tai sitten olet yksinkertaisesti umpi kuuro. - nikotin..
nähdään unia kullatuista kitaroista tähdenlennon nuottiviivantiellä.Keuhkosyöpään sairastuneista 95% on tupakoitsijoita. Oli provo tai ei tämä on FAKTA!
- Tosirealisti Kokkola
Tosiprovolisti hei ! Mitä tarkoittaa "mpoptentista" ? onko se joku musiikkilukion
pääsykoe ? Et taida oikein tykätä näistä Suomen tähtitaivaan muusikoista,
koskapa sinulla ei ole heistä koskaan mitään hyvää sanottavaa, tosin voihan
olla, että sinulta puuttuu nuottikorva tai sitten olet yksinkertaisesti umpi kuuro.Voi sinua ressukkaa.
Impotentti on sellainen mies jolla ei seiso.
Tuo ilmaisuni "impop--"oli vain piruus"...(tupakoiva impotentti pop-musiikki).
Kunnon muusikoista pidän tietysti, koska olen itsekin musiikin ystävä, kuten poikani, joka soittaa bändissä.
Olen esiintynyt pikkupojasta saakka eri tilaisuuksissa niin yksin kuin kuorossa yleisönä "vauvat ja vaarit - neidot ja naiset".
Omaan loistavan sävelkorvan ja lauluäänen (jota tupakka ei ole pilannut).
Kuuloni on erinomainen, vaikkakin joskus vaimoni mielestä "valikoiva"... - Tervaholomalainen
Voi sinua ressukkaa.
Impotentti on sellainen mies jolla ei seiso.
Tuo ilmaisuni "impop--"oli vain piruus"...(tupakoiva impotentti pop-musiikki).
Kunnon muusikoista pidän tietysti, koska olen itsekin musiikin ystävä, kuten poikani, joka soittaa bändissä.
Olen esiintynyt pikkupojasta saakka eri tilaisuuksissa niin yksin kuin kuorossa yleisönä "vauvat ja vaarit - neidot ja naiset".
Omaan loistavan sävelkorvan ja lauluäänen (jota tupakka ei ole pilannut).
Kuuloni on erinomainen, vaikkakin joskus vaimoni mielestä "valikoiva"...Kaikki on varmaan paennut sun esiintymistilaisuuksista rääkyvien vauvojen kanssa ja naiset on pyörtyny järkytyksestä.
- tupakka tappaa
nähdään unia kullatuista kitaroista tähdenlennon nuottiviivantiellä.Ei tarvi Einsten olla kun tietää tupakoinnin ja keuhkosyövän yhteyden ja Topi Sorsakoski oli kova tupakkamies 35 vuotta.
- Pietola
Arto-Veikko kirjoitti:
Mun eno alotti tupakoinnin 12 vuotiaana ja on siitä saakka kääriny 25 sätkää
päivässä, eno täytti viime viikolla 88 vuotta ja kävi pyörällä alkossa hakemassa
pullon konjakkia ja salesta limpun aski tupakkaa juhlan kunniaksi.
Minä nostan hattua kaikille jotka kulkevat omia polkujaan ja myös Topi oli sellainen.Joo ei sillä tupakanpoltolla ja viinanjuonnilla ole mitään tekemistä kuoleman kanssa. Vaarinikin aloitti kymmenen ikäisenä tupakanpolton ja varmaan samoihin aikoihin viinan juonnin. Norttiaski ei riittänyt päivässä ja pullo Vaakunaa meni vähintään joka päivä. Silti se eli kolmekymmentäkaksi vuotiaaksi.
- .........
R.I.P. Topi.
Musiikkisi toi iloa suurelle kansalle.
Otan osaa omaisten suruun.
Niin moni upea taiteilija on poistunut. Onneksi musiikki jää elämään.
Surujen kitara:
http://www.youtube.com/watch?v=8F-DELVGnz0&feature=related - Sorsan näkökulma
Mä tykkään kans näistä sorsamaisist ihmisist ja Sorsakoskesta mulla ei oo elon
taipaleelta ku hyvää sanottavaa. Muistan kans yhen keikan Sorsanpesältä, oli
muistaakseni v. 94 tai 95 satuin sillon oleen hetken sinkkuna ja vastaavanlaisen
kaveriporukan kans lähettiin Seinäjoelle kattoon löytyskö sieltä sopivia heiloja,
ku Kokkolas olivat niin nirsoi ja siellähän ne kaikki miehen kipeet naiset oli ja
seuraaki löyty joka jätkäl alta puoles tunnis. Topin keikoilla oli aina sellanen
hehkutus meinininki ei kukaan jääny kylmäks. Vähä mua nyt itkettää ja on
mieli maas, ku tykkäsin ukon musasta ihan älyttömäst mut onneks on noita
levyjä joita saa kuunnella, et tää pahin murhe helpottaa. Kyllä mua ny niin
surettaa, etten saa muuta viserrettyä. Tsemppiä vaan sulle Topi sinne
Tuonelaan, että siellä sit bailataan, ku on ajankohtast ittelläki. Snif....... - Sorsan näkökulma
Mä tykkään kans näistä sorsamaisist ihmisist ja Sorsakoskesta mulla ei oo elon
taipaleelta ku hyvää sanottavaa. Muistan kans yhen keikan Sorsanpesältä, oli
muistaakseni v. 94 tai 95 satuin sillon oleen hetken sinkkuna ja vastaavanlaisen
kaveriporukan kans lähettiin Seinäjoelle kattoon löytyskö sieltä sopivia heiloja,
ku Kokkolas olivat niin nirsoi ja siellähän ne kaikki miehen kipeet naiset oli ja
seuraaki löyty joka jätkäl alta puoles tunnis. Topin keikoilla oli aina sellanen
hehkutus meinininki ei kukaan jääny kylmäks. Vähä mua nyt itkettää ja on
mieli maas, ku tykkäsin ukon musasta ihan älyttömäst mut onneks on noita
levyjä joita saa kuunnella, et tää pahin murhe helpottaa. Kyllä mua ny niin
surettaa, etten saa muuta viserrettyä. Tsemppiä vaan sulle Topi sinne
Tuonelaan, että siellä sit bailataan, ku on ajankohtast ittelläki. Snif.......- Sorsan näkökulma
Täh ja häh, mitäs tää ny on olevinaa ?
Miten nuo on tuplat ? Ny kyl tuli kylmät väreet ???
- Pronolus
Tuntuuhan se aina menetykseltä, kun joku kuuluisuus, kuten laulaja kuolee ja tällainen uutinen on aina yllättävä.
Jokainen meistä on korvaamaton ihmisenä ja persoonana.
Ei ole pitkä aika siitä, kun tuli uutinen Kari Tapion kuolemasta.
Julkisuuden henkilöiden kuolema koskettaa, varsinkin muusikoiden, että enää ei synny uusia kappaleita kuolleelta muusikolta/lauluntekijältä.
Omalla tavallaa karismaattisia laulajia kumpikin.
Vaikka en harrasta näissä paikoissa käymistä, jossa nämä
viihdemaailman laulajat esiintyvät.
Tv:stä tuli kerran dokumettiohjelma Topi Sorsakoskesta ja siinä muistaakseni Topi viihtyi vapaa-ajallaa omassa hirrestä rakennetussa mökissä erämaan hiljaisuudessa. - Asko Ventuksesta
Minä sanon kanssa, että Topi oli tosi hyvä "jätkä" ja todellinen kultakurkku Suomen
iskelmä historiassa. Jään kaipaamaan.- Wayne Mosquito
Tapasimme Topin keikoilla 5-6 kertaa vuodessa, emmekä koskaan pettyneet.
Hän oli tulkitsijana ylivoimainen ja jätti täyttämättömän paikan iskelmätaivaalle.
Onneksi minulla on kaikki hänen levynsä jotka jäävät elämään muistona laulajasta joka ei unohdu koskaan.
Kiitos Topille kymmenistä upeista keikoista joissa saimme olla läsnä.
Hyvää matkää Topi sinne jonnekkin,, nähdään, toivottavasti.....
- oma syy
Tupakka tappaa ainakin 5 000 suomalaista vuosittain
http://www.ts.fi/teemat/terveys/120999.html- lyhyt on elämänlanka
Mene provoilemaan tupakka palstalle siellä on jo yli 200 kommenttia
ja anna Topin nauttia hyvin ansaitusta tupakkalakosta. Kohta sinäkin
pääset laulamaan siivet selässä tuu tuu tupakkirulla... - TopCat69
Entäs Liikenne,Roskaruoka...ym ??? Puupää !
- A-ryhmään
Ja poissa on Hän.
Onneksi Hänen äänensä taltioitiin iloksemme. - Minä vain
Otan osaa Topin läheisille suruun! Topi oli yksi tykkäämistäni laulajista.Moni on lähtenyt pois...esim. Kari-Tapio,Kirka,Jamppa Tuominen ym...Muistelen kaikkia lämmöllä.
- Urjan kulkija
KIITOS TOPI teit muusiikin parissa pitkän ja huikean työn, jäät tänne muistoihimme lauluinesi ja monet kappaleet soivat täällä meidän soittimissamme vielä vuosien ajan. Olit laulaja jonka saappaisiin ei yksikäään voi nousta. Kuuluit siihen suomalaisen musiikin parhaimmistoon johon niin monet jo täältä lähteneet kuuluvat,kuten Tapsa, Kari Tapio, Kirka, Sammy, Juice ja monet muut. Olit suomalaisen musiikin kruunaamattomia kuninkaita. Sain vuosia sitten vaihtaa muutaman sanan kanssasi ja sain sinusta ja meidän pikku pojasta ikimuistettavan kuvan jossa otit poikamme kainaloosi, nämä kuvat ja tekemäsi levyt kuuluvat aarteisiin joita vaalimme täällä lähtösi jälkeen. Toivon että joskus vielä jossain tämän maisen maisen vaelluksen jälkeen tapaamme ja saan kuunnella sinua livenä jälleen kerran.Jäämme kaipaamaan sinua Topi olit suuri taiteilija pienestä Suomen maasta. Säilyt sydämissämme ja korvissamme soi laulusi muistonasi.KIITOS TOPI
- jk
niin oli
- mie vaan
Kaikki hyvä loppuu aikanaan, mutta paha ei.
- Yks vanha ukko
Topi lauloi lähes täydellisesti niin kuin Olavi Virta aikoinaan.
Suurella surulla kaipaan kumpaakin. - Ainut elämämme...
Sitä vaan en sitten millään käsitä että miksi ihminen on niin "heikko"?? Kuinka ihminen viitsii tuhota itseään polttamalla jotain myrkkyjä keuhkoihinsa? Sitä en tahdo millään käsittää? Tässäkin taas menetettiin yksi sellainen ihminen jolla olisi ollut vielä paljon annettavaa meille muille? Elkää nyt hyvät ihmiset oikeasti jatkako sitä tupruttelua? kai te sentään elää haluatte ja nauttia tulevista vuosista ja mahdollisista lapsista ja lapsen lapsista? Paljosta jäätte paitsi jos aika päättyy.....on kivoja juhlia, rippijuhlat, ylioppilasjuhlat, häät yms yms....ristiäisiä yms.....miksi tietentahtoen tuhoatte kaiken kauniin tulevan? Lapsen lapsellasi ja sinulla on vielä paljon hauskoja matkoja täällä elämässä, ethän halua Hänen muistavan sinut vain valokuvasta pöydällä.....surullista mutta totta....
- Raittis-Juusoppi
Niinpä on ja taas on "surevia" ystäviä, mm. Purontaka, joka muistelee kaikkia edesmenneitä, Kari Tapiosta lähtien.
Yhden kuolema on toisen leipä, onpahan taas lehdille Norja-tyhjiöön uusi myyvä aihe.
Sorsakoskelle kunnia, se on siinä yksinkertaisesti!
Laulusi elävät kauemmin kuin "surevat ystävät" ja heidän laulunsa!. - R.I.P. Topi
VEROTTAJA TULEE OMAISTEN KIMPPUUN! VOISIKO FANINA PUOLLUSTAA JA HEITTÄÄ TOMATEILLA HOMOSTADILAIS-KOMMARIVEROTTAJAA?
MITÄÄN HOMO VEROTTAJA EI OLE TEHMYT PALKKNSA ETEEN,,,,,,,,,,,, MUTTA TÄMÄ LAISKA LOINEN HYÖKÄÄ OMAISTEN KIMPPUUN!!!!!!!!!!!!!!
NATSI!!!!!!!!!!!!!!- R.I.P. Topi alottaja
Sinä "R.I.P. Topi15.8.2011 12:50" joka kommunikoit aloittamallani nimimerkillä,
olet surkeinta palstojen pohjasakkaa mitä olen nähnyt. Ettäs kehtaat !!!
On todella törkeää Käyttää toisen nimimerkkiä hyväkseen provoilu mielessä !! - Sorsan näkökulma
R.I.P. Topi alottaja kirjoitti:
Sinä "R.I.P. Topi15.8.2011 12:50" joka kommunikoit aloittamallani nimimerkillä,
olet surkeinta palstojen pohjasakkaa mitä olen nähnyt. Ettäs kehtaat !!!
On todella törkeää Käyttää toisen nimimerkkiä hyväkseen provoilu mielessä !!Älä sää suotta stressaa, kyl noitten etelän natsu pellepoikien käsiäla
erottuu meikäläisten kanta slangist. Viskataan toi valerippari Sunttiin
jäähyl ku tavataan.
- ..
Aina tuo sama provoilija.>>>NATSI!!!!!!!!!!!!!!
- Pirkko Paajanen
Olen tavannut Topin pari kertaa Nordlandia-laivalla. Topi oli tupakalla tupakkahuoneessa ja jutteli kaikille, jotka jututtivat. Myös minä sain keskustella Topin kanssa. Otimme yhteiskuvan Ramista, Topista ja minusta. Säästän sen kuvan ikuisesti.
Poltan itsekin yhä vain enemmin, ja pistää miettimään, pitäisikö lopettaa ajoissa. Vielä ei henki pihise, eikä tupakkayskä vaivaa, mutta entäs vuosien kuluttua.....?
Toivotan Topin läheisille voimia kestää menetys. Topi ei koskaan kuole meidän ihailijoiden mielistä.- tupakkaa tappaa
Lopeta ennenkuin saat keuhkosyövän kuten Topi
- 27
Näin Topin lavalla 1988 Agnetsien kera ja ennen 1990-luvun puoliväliä ilman Agentseja. Varsinkin 80-luvun loppupuolella Agentsien aikaan oli soundi mahtava.
Olavi Virta Kari Tapio Topi Sorsakoski, siinä olisi lyömätön trio.
Jokaisen oma asia on kupin kallistaminen ja röökääminen, kunhan savu ei kulkeudu sivullisten keuhkoihin. - Mau2
vi.......aa tämä kuoleman jälkeinen hyysääminen , miks ei ihmisille (ihan jokaiselle) anneta sitä tunnustusta silloin kun hän voi siitä nauttia , eikä kuoleman jälkeen . Hautausmailla on hukkaanheitettyjä euroja .
- Näpäyttäjä
Topi sai runsaasti ansaittua tunnustusta jo eläessään, et taida olla edes selvillä
kenestä täällä oikein keskustellaan, kun huolehdit vain raha asioista.
- serafiina112
Ihmettelen miksi ei koskaan ole näkynyt yhtään kuvaa tai edes nimeä hänen vaimostaan? Miten onnistuivat pysymään poissa julkisuudesta. Ja ihan puhtaasta uteliaisuudesta tätä mietin.
Topi Sorsakoskea kunnioituksella muistaen.- 23
Kaikki eivät kestä julkisuutta. Sitäpaitsi Sorsakoski oli taiteilijanimi, todellinen muuta.
- jokkez123444
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010053111765609_uu.shtml
siinä iltalehden uutinen tapahtuneesta- Mutsin virjasia
Yritikkö olla vitsikäs ??? Olet ehdottomasti vuoden typerin tavis !!!
- On kesäyö
Äijästä voi olla persoonana montaa mieltä, mutta laulaa hän hittovie osasi. Kotimainen iskelmä ja tanssimusiikki oli minulle suuri inhokki, kunnes joskus 80-luvun lopulla kaveri toi autooni Sorsakosken ja Agentsien kasetin. Ihme tapahtui ja heidän musiikkinsa kolahti vannoutuneeseen progehemmoon.
Jos ei uponnut kotimainen iskelmä meikäläiseen ennen Sorsakoskea ja Pulliaista, ei se ole uponnut heidän jälkeenkään. Heidän musiikkiansa kuuntelen kuitenkin säännöllisesti. Autolla ajaessa aivan parasta. kuka topi.
- justiinsa joopajoo
Suomalaisten herkkien tunteiden tulkki.Suosittu niin naisten kuin miestenkin keskuudessa.Tämän jälkeen monilla on euron kuvat silmissä,kyynelten sijaan.
Pyörähtää iso rumba jossa koitetaan hyödyntää kaikki kaupallinen......
Topi pysyy silti meidän mielissä herkkänäkin laulajana.
Sukarin Topikin on kuuluisa,mutta ei näin suosittu,ja hänhän onkin oikeasti Toivo. - griven
Joo ja sitten vähän muuta: mun 16-vuotias poikani on ideoinut ihan vasta päässään eräänlaisen ikiliikkujasysteemin, ja se ollaan pistetty käyntiin, eikä ole pysähtynyt vielä kertaakaan. Se pistettiin liikumaan noin kolmisen viikkoa sitten. Mitä mieltä ootte, että voiskohan mun poikani olla ehkä nero, kun noin nuorena kykenee ajattelemaan noin monimutkaista asiaa kuin ikiliikkuja? Hyvä mielikuvitus hänellä ainakin sentään täytyy olla. Voiskohan mun poikaa kutsua jonkinlaiseksi lapsineroksi?
- KykyjenKummastelija
Sen verran nerolta kuulostaa, että laita poikas esiintymään estraadilla
ja laulamaan "järjen vei ja minusta orjan teit" ( Olavi Virta)
- Debbi62
Topi oli nukkunut pois rakkaan vaimonsa vierellä, en voi kuvitella ihananpaa tapaa
jättää maallinen vaellus taakseen. Surujen kitara soi nyt entistä surullisenpana. jooo.ai se oli syöpä.se ei sit ollukkaan tippuri.
- Näpäyttäjä
Tiedätkös, nm. "virasanen", että kommenttisi on erittäin lapsellinen
ja jää historiaan vain muistuttamaan sinua omasta tyhmyydestäsi.
- tv yksi mies vaan
topi sorsakoski oli paras laulaja
- Harmittaa,
Avaajalle
Aina tuo sama provoilija.>>>NATSI!!!!!!!!!!!!!!- Harmittaa,
Etkö ole jo huomannut miten helppoa on käyttää hyväkseen rekisteröimättömiä
nimimerkkejä sekasorron aiheuttamiseksi lukijakunnassa???
- Sorsakosken periltä
Topi teki hiljaa harkitun itsemurhan kessuttelemalla. Minä lopetin tupruttelun jo kauan sitten. ummetuskin lähti sen siliän tien ja tyräkin parani itsekseen. On se niin helekutinmoinen myrkky tuo tupakki. Viinakii maistuu nyt paremmalta ja sitä on juotu ja paljon. Totorikkii kehotti pitämään kuukauven tauvon, mutta hui hai eikun lissee ja lenkkimakkaroo Auran sinapilla höystettynä. Se on sitä tosi miehen vihannesta ja kourmenttia tiälä päin.....
Heikot sortuu elon tiell'. Myö jätkät senkun porskutettaan !!! - Under-taker
Kuinka moni läheti edes kukkatervehdyksen Topille sairasvuoteelle? Nyt kun on kuollut niin lehdet repii otsikoita ja eläkejulkimotkin kyynelehtii julkisuuden toivossa. Kaikenmaailman hyeenat on siis saapuneet ruumiinjaolle.
Vanha sanontahan kuuluu; "Hyvä se on koirakin kuoltuaan". - R.I.P. Topi
Miksi näitä provoilijoita ja morkkaajia ilmestyy aina palstoille, joiden aloitus
on tehty myönteisessä hengessä ja tarkoituksena muistella mukavia asioita
edesmenneistä julkkiksista ? Tehkää omat haukkumis/provoilupalstanne,
jossa saatte törkyillä keskenänne sairauksista ja niiden syistä.
Täällä Kokkolassa ainakin kaikki, jotka minä tunnen muistelevat
Topi Sorsakoskea lämminhenkisesti muusikkona, joka osasi ottaa yleisönsä
omalla karismaattisella persoonallaan eikä jättänyt keikoillaan ketään kylmäksi.
Suomi on täynnä loistavia laulajia mutta harvoilla on yhtä kivestä veistetty
kasvoprofiili kuten topilla oli. Topi oli Suomen "Johnny Cash" - Under-taker2
Ei tässä kukaan ketään provoile. Aijähän veti röökiä sehän on selvä ja sen vaikutukset tieteellisesti tiedetään. Oma isänikin veti röökiä ja sai keukosyövän. Ja muistin vi77uilla sille siitä ihan itse hankittuna ja vieläpä eläessään.
......muuten olivat varmaan ihan mukavia heppuja molemmat.
.....taidat "R.I.P. Topi" olla vain ylisentimentaalinen röökaava hissukka.
.....vapaa demokratia = vapaa sananvapaus !- Koivu papparainen
Työnnä sinä vapaa demokratias märäntyneen norssin kanssa kurkustas alas
äläkä siinä säti surevia faneja keleen uushihhuli !
Topi Sorsakoski oli myös vanhan kansan suosikki. Osanottoni läheisille. - Topi Korvaankoski
Koivu papparainen kirjoitti:
Työnnä sinä vapaa demokratias märäntyneen norssin kanssa kurkustas alas
äläkä siinä säti surevia faneja keleen uushihhuli !
Topi Sorsakoski oli myös vanhan kansan suosikki. Osanottoni läheisille.Sorsakoski oli varmasti hyvä ihminen, mutta aivan helvetin huono laulaja! Mies, joka örisee tekaistulla "Virta"-äänellä toisten kappaleita sekundaversioina, saavutti Suomen musiikkikorvattoman kansan keskuudessa aivan käsittämättömän suosion!?
No, eläähän täällä sellaisiakin "artisteja" kuin Kaija Koo ja Meiju Suvas!!!
Kansa saa juuri niin huonoa musiikkia kuin kansa ansaitsee!
- Tosirealisti Kokkola
Miksi lähes kaikki Suomen lauluartistit, niin miehet kuin naiset ovat nasaaleja, eli honottajia (nenäänsä tuhisijoita).
Poikkeuksena Virta, Kuusisto, Thiell, Taipale, Grön, Tapio ja muutama muu.
Pahimpia ovat Alatalo, Loiri (ei osaa laulaa lainkaan) ja edesmenneet Kirka ja Sorsakoski sekä lähes kaikki nuoret naislaulajat tai duot...
Siksi he eivät ole pärjänneet eivätkä pärjää kansainvälisillä areenoilla.- Sitä vaan, että...
Topi Sorsakoski osasi laulaa, osasi osasi ja vielä kerran OSASI LAULAA!!!!
- V. Jaala
Sitä vaan, että... kirjoitti:
Topi Sorsakoski osasi laulaa, osasi osasi ja vielä kerran OSASI LAULAA!!!!
Kyllä Topi lauloi hyvin alkuaikoina ääni oli voimakas ja artikulointi hyvä mutta
loppuvuosina mukaan tuli tietty mongerrus aina lauseen lopussa ja ääni oli
jotenkin voimaton jo ennen sairastumista näin se asianlaita kuitenkin oli.
Ja se mikä antoi potkua uralle oli loistava Agents bändi ja biisivalikoima
sekä tietysti Topin persoona. RIP
- Rantatyttö50
Topi haudattiin viime lauantaina lempi stetsoninsa kanssa viimeiseen lepoon.
Omistan tämän vuoden Venetsialais ilotulituksen Topi Sorsakosken muistolle
ja toivon että Topi oli taivaassa iloisena hengessä mukana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654918
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j652906- 1902751
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!182715Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk232296Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi72196Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282093Hei olen tulossa Ajoihin
Imatralle ja olen kiinnostunut lainaamaan jonkun vaimoa viikonlopuksi.302046- 21212
- 2071108