Pojat, miten tärkeää teille on tyttöjen rintojen koko? Entäs sitten peppu?
Itse olen 13 vuotias ja oon pienikokoinen..Mulla on silti B80. Peppu nyt on musta ihan normaali...Kelpaisinko ja kertokaa kumpi tärkeempi peppu vai tissit. Ja onko se todella totta,että oikeesti on parempi mitä isommat on??
Tyttöjen rinnat ja peppu
62
6104
Vastaukset
- rzrhhz
itte tykkään vähän isommista tisseistä muttei liian isoista sellaset jotka sopii tytsylle
- 529863285
http://q.gs/4zE6r
- ijicjwijfowf
Mä en tykkää peffasta jos se on sellainen littana.
- Anonyymi
en minäkään kyllä pepulla pitää olla muodot
- :)FDGJFDKF
Mielummin hyvä peppu ja ei niin hyvät tissit, ku huono peppu ja hyvät tissit.
Tissien koolla ei ole merkitystä. Tykkään pepusta enemmän ku tisseist(:- Anonyymi
niin minäkin tykkään pepuista mulla alkaa jo seisoon
- Anonyymi
kerro lisää
- Anonyymi
Samaaaaaaaaaaa
- Huru--ukko
Jos on mukavan luontoinen niin ei ole niin väliä pitkän päälle. Vaikka olisi millaiset tissit ja ahteri mutta karmea luonto niin kuka sitä kestää?
- wilsonkirwastolemybi
kyllä sitä yhen illan/yön kestää;)
- dfgdbdfbfb
wilsonkirwastolemybi kirjoitti:
kyllä sitä yhen illan/yön kestää;)
Ei välttämättä ...
- Tissit <3
Kyllä mä tykkään tisseistä, mutta ei ne mitään ratkaise suuntaan tai toiseen. Vähän sama kuin tykkääkö bruneteista vai blondeista tai pitkistä vai lyhyistä tytöistä. Jos olet pienikokoinen niin miten sulla on 80cm rintaliivien ympärys? Ettei vaan olis liian pieni kuppi ja liian iso ympärysmitta...
- juuuuuuuuuuuuuu
Siis mä oon lyhyt sitä mä pienikokosella tarkotin: ))Joo se oli vähä hölmösti sanottu..Uusia liivejä kyl pitää ostaa,,et älä sä siitä huolehi: )Ihan on oikee ympärysmittakin: )
- Tissit <3
juuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:
Siis mä oon lyhyt sitä mä pienikokosella tarkotin: ))Joo se oli vähä hölmösti sanottu..Uusia liivejä kyl pitää ostaa,,et älä sä siitä huolehi: )Ihan on oikee ympärysmittakin: )
Niin ei muuten mutta kun kuulemma se rintaliivien ympärysmitta pyöristetään alaspäin siitä oikeasta mitasta niin ajattelin, että onko sulla oikeasti niin iso ympärysmitta. Asiahan ei mulle mitenkään kuulu eikä se nyt edes ole niin iso ympärysmitta ja itsehän sen parhaiten tiedät =D. Tulipahan vaan mieleen ja kirjoitin sen viestiin sen kummemmin miettimättä...
- 9+5
Tissit <3 kirjoitti:
Niin ei muuten mutta kun kuulemma se rintaliivien ympärysmitta pyöristetään alaspäin siitä oikeasta mitasta niin ajattelin, että onko sulla oikeasti niin iso ympärysmitta. Asiahan ei mulle mitenkään kuulu eikä se nyt edes ole niin iso ympärysmitta ja itsehän sen parhaiten tiedät =D. Tulipahan vaan mieleen ja kirjoitin sen viestiin sen kummemmin miettimättä...
Siis ympärysmitta pyöristetään alaspäin esim. näin: 73cm --> ympärysmitta 70
Mutta jos ympärysmitta on esim. 82cm ---> 80 ja taas jos ympärys mitta on 79cm se pyöristetään 75 ei 80. Eli aloittaja on ympärysmitaltaan 80 tai isompi.
Tajusinkohan ees sun viestiä oikein:D no, tulipahan selitettyä tämäkin
- ghhgfhgfgfh
Koolla ei ole oikeasti kauheastikaan väliä. Ennemmin liian pieni kun iso! Ja luonne on tärkeämpää.
- boyboyboy1
Tykkään oikein kunnon läskipereseestä.
- logger5
Ei näillä tekijöillä ole loppupeleissä mitään merkitystä.
- 699
No ei sil oo oikeestaa mitää välii mut oisha isot tissit ja sopiva perse hyvä asia. Kelpaisit
- Noh, totta
Jos hakee naista tissien ja pepun perusteella, voi kertoa että on kunnon kusipää, epäaikuismainen esittäjä. Ja muutenkaan sillä ei ole väliä. Tytöt, älkää stressatko ulkonäöstänne, rauhottukaa. Jos läski on, se ei oo koskaa hyvä, ihmiset ei oo tarkotettu läskeiksi. 15v poika..
- Mukamas...
Pöhkö!!!
Sinä tiedät omasi...
Pojat kuvittelee!!! - tätinen
On peppumiehiä ja tissimiehiä, mistä kukakin tykkää. Ja miltä tahansa näytätkin, joku pitää sua ihanana. Usko mua, oon 40v, 162 cm ja 80 kg ja poikaystävä on urheilullinen 28v. Aivan turha stessata :)
- hmmmm....
joskus tuntuu et tytöt miettii näitä asoita enemmän ku pojat.....
- OOn RUMA
En tajuu miten voi ajautuu tollasen 20vuotta vanhemman seuraan? ped0, Oon tissi sekä peppumies et ihan sama jos ei oo tissei mut onha se kiva jos ei oo lihava, kaunis peppu kiva ois ku vähä levee mut ei mikää laiva ja sitte naama ois hieno. Tissit kyl kans näyttää kivalt mut ei niil välii oo ja tuskin saan ees koskaa hyvännäköst tyttöö koska en oo mikää komee ees, tytöt välitä musta yhtää
- poika14veee
mun mielestä tissien muoto vaikuttaa enemmä ku niide koko
- yyytfy
perse pittää olla iso muttei saa olla läski
- tissitonkivat 69
yyytfy kirjoitti:
perse pittää olla iso muttei saa olla läski
Tissit, tissit ja tissit. Ja kynhan viel pääsis puristelemaan... Aahh...
Pepull ei paljonkaan väliä.
- lifemocker
tissien koolla ei ole väliä, kunhan ne eivät roiku
vaikee susta on sanoa mitään kun ei ole kuvia- kkkkko
Tottahan se on, että ei voi sanoa ilman kuvaa miltä toinen näyttää.
Olet kuitenkin aikuinen niin eikö järkevämpi kommentti olisi ollut samantyyppinen ku näillä aiemmilla muutamalla on ollut? "Ei niillä ole mitään väliä", koska eihän niillä oikeasti ole. Aloittaja on varmasti normaalin nuoren näköinen ja kaunis tyttö.
Kuitenkin tietää, että nuorilla on ulkonäköpaineita paljon ja heidän pitäisi ymmärtää, ettei heidän täydy olla mitään muuta kuin sitä mitä ovat. Sinun kommenttisi jostain kuvien puuttumisesta ei paranna asiaa. Olisitko ollut tyytyväinen, jos tyttö olisi pistänyt alastonkuvan itsestään heti aloitukseen?
Ja olen pahoillani, mutta jos on vähänkään rintoja naisella, ne tulevat roikkumaan jossain vaiheessa. Ellet rintaleikauta naistasi. :) - lifemocker
kkkkko kirjoitti:
Olet kuitenkin aikuinen niin eikö järkevämpi kommentti olisi ollut samantyyppinen ku näillä aiemmilla muutamalla on ollut? "Ei niillä ole mitään väliä", koska eihän niillä oikeasti ole. Aloittaja on varmasti normaalin nuoren näköinen ja kaunis tyttö.
Kuitenkin tietää, että nuorilla on ulkonäköpaineita paljon ja heidän pitäisi ymmärtää, ettei heidän täydy olla mitään muuta kuin sitä mitä ovat. Sinun kommenttisi jostain kuvien puuttumisesta ei paranna asiaa. Olisitko ollut tyytyväinen, jos tyttö olisi pistänyt alastonkuvan itsestään heti aloitukseen?
Ja olen pahoillani, mutta jos on vähänkään rintoja naisella, ne tulevat roikkumaan jossain vaiheessa. Ellet rintaleikauta naistasi. :)"Sinun kommenttisi jostain kuvien puuttumisesta ei paranna asiaa."
järkeään olisi syytä käyttää vaikka ikää ei olisi ;)
parilla lausetta kun ei kerro kenestäkään yhtään mitään, pitäisi jokaisen sen verran nyt ymmärtää!
"Olisitko ollut tyytyväinen, jos tyttö olisi pistänyt alastonkuvan itsestään heti aloitukseen"
edelleen: sitä järkeä olisi suotavaa oppia käyttämään: ei ole mitään järkeä laittaa mitään "alastonkuvia" nettiin - höp höp
kkkkko kirjoitti:
Ja olen pahoillani, mutta jos on vähänkään rintoja naisella, ne tulevat roikkumaan jossain vaiheessa. Ellet rintaleikauta naistasi. :)Ja jos joku oikeasti väittää ettei mukamas noilla sitten ole mitään väliä, niin miksi te naiset muuten vaan otatte sitten itseenne jos oma jätkäkaverinne on sanonut pitävänsä enemmän isommista tai pienemmistä kuin omanne ja olette vielä mahdollisesti jättänytkin sen jälkeen?
Ja miksi muutenkin vaan toiset jätkät niin ylistää isoja tai toiset keskikokoisia tai pieniäkin, kuinka ovatkaan kiihottavat? Tai sitten tietynlaista persettä?
Että ei nyt jauheta paskaa! Mieskin joka suoraan sanoo minkälaiset rinnat tai perse pitää olla onkin TOSIMIES, joka uskaltaa sanoa suoraan mitä haluaa, eikä ole tarvetta miellyttää muita mielipiteellään.
Että miettikääpä nyt vähän. :)
- Sonja Nuutinen
Heii, tuli mieleen että haittaaks poikia vaikka luomet tai finnit kasvoilla? :D
- lifemocker
luomillehhan/pisamille nyt ei kukaan mitään voi
- dfbdbb
Kunhan eivät peitä valtaosaa kasvoista
- tissit kiihottavat
Mun mielestä hyvä rintsikoiden ympärysmitta on 65, 70, 75 ja kuppikoko C, D, E, F.
- 60DDD
Sen naisen haluisinki nähdä, jolla 65F... Olis varmaan aika köyryselkänen, jos tollaset tankit roikkui noin kapeessa varressa, sori vaan, mut saatais sen liivitkin näyttää enemmän mummos rintikoilta ku pinkeiltä gebardipitsi rimpsuilta XD
- zetor mies
Kummatkin on tärkeät:D
Mulle peppu on tärkeempi :)
Tissit on hyvät kun ne ei roiku mielummin pienet :)- tom5
mulle tissit on tärkeä ja peppu teinillä. I love you tissit and peppu
- poika:hihi
peppu ehdottomasti
- 13veepoika
No mun mielestä jos on pienet tissit ei se haittaa mut olis kiva että ees jompikumpi , siis tissit tai hyvä perse. Tissien koolla ei oo väliä mun mielestä kunhan on edes jonkinlaiset(; Ite tykkään enemmän pepusta;)
- Ylikäinen ohikulkija
"Pojat, miten tärkeää teille on tyttöjen rintojen koko?"
Yks hailee.
"Entäs sitten peppu?"
Yks hailee.
"kumpi tärkeempi peppu vai tissit."
Kummallakaan ei ole kummoista merkitystä. Helvetin ärsyttävä stereotypia että joka jannun olisi pakko tykätä joko tisseistä tai perseistä, naisissa on paljon muutakin mistä pitää...
"Ja onko se todella totta,että oikeesti on parempi mitä isommat on??"
Jos joku arvioi sinun kiinnostavuutesi rintojesi koon perusteella, niin parempi ettet ala sellaisen heepon kanssa yhtään millekkään... - 17senttinen
TISSIT ON TÄRKEEMPI!!! ISOT TISSIT ON IHANAT VÄHINTÄÄN C-KUPPI MUTTA D-E O PARHAAT!!! MUN EX-ÄLLÄ OLI KUPPIKOKO DD95 JA AI ETTÄ KUN OLI MAHTAVAA PANNA SITÄ RINTOJEN VÄLIIN SAATI RUNKATA SPERMAT SEN TISSEILLE!!!
- voijumalauta
nice try jorma kyrpäsyön 13 vuotias es:sän kassittaja
- no voi herran jestas
Sä oot just joku 12v idiootti joka keksin ton päästään just äske.
- :))
Luonne tytössä on paras ja tissit ja perse ovat vain plussaa:)
- perseeeee
Tärkeempi et on hyvä perse kun isot tissit
- Tissit forever
Siis ei jumalauta millasia homoja täällä liikkuu... Päässä jotain vikaa jos perse on kiihottavampi... Naisilla on rinnat ihan syystä. Niiden on tarkoitus herättää miehien seksuaalisuus. Perseestä taas.. No paskaahan sieltä tulee. Sama ku kattelisitte miesten perseitä samalla lailla, ainoo ero vaan että karvasempi.
- niinpä niin
Mä nyt en tiedä pepusta et kuinka iso se on, mutta en mä kyllä munkää laudankaa haluais olla
- boy 17
monilla Suomalaisilla naisilla liian iso lantio ja peppu
Avril Lavigne ja Katy Perry tyyliset makuuni - Ketunnenät :3
Peppu ei saa olla littana. Mulle rinnat on tärkeemmät: Käteen sopivat ja ketunnenät :3 En todellakaan haluais jättirintasta! Yök!
Eli jotain noiden välistä:
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m69522PTTw1rxr7xoo1_500.jpg
http://31.media.tumblr.com/3c89778b178ce2e62262c4ac74214dc1/tumblr_mphgm32NXM1re9gzlo1_1280.jpg
Ja nuo! HYI SAA,TANA!!!
http://i.imgur.com/8tdz0wN.jpg
http://www.bigfuckingboobs.com/wp-content/uploads/2009/05/bustyteen.jpg
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lja56pzYm01qznj3eo1_500.jpg
Ja naiset! Jos mie sanoo "Sulla on ihanat ketunnenät", älkää nyt helvetti ottako sitä loukkauksena! Teidän pitäis olla sillon onnenne kukkuloilla! - pane mua ou jee
joku tyttö laita kuva sun tisseita ja pillusta ei tarvii naaman näkyy tai jotain kaikki täällä haluu varmasti nähä
- Usko pois
KAIKKI muu,paitsi PEPPUSI ON TURHAA !!!!!!
- Ceba
Aikuisen naisen ihanat reidet ja perse. Silloin voi olla pienemmätkin rinnat.
- Tekismielipillua
JOS PILLUA SAAN NIIN MÄ LÄHDEN MUKAAN JOS PILLUA SAAN NIIN MUA EI ESTÄ KUKAAN
- Anonyymi
peppu on tosi tärkee
- Anonyymi
seksi on tosi kivaa olen mies
- Anonyymi
Tisseillä ei oo niin paljo välii, senmoset keskikoset, pyöreet ja mukavan kiinteät ois hyvä. Pepun pitää olla semmonen pyöreä, kiinteä ja urheilullinen
- Anonyymi
Mä tykkään tisseistä ja pepusta. Oon myös 13v poika ja olen ihastunut yhteen Iidaan, koska hän on ihana ja söpö lyhyt tyttö, jolla on ihana peppu joka korostuu ihanasti tiukoissa trikoissa, tai farkuissa.
Kerran istuin tuolilla kemian tunnilla, kun hän seisoi peppu minuun päin. Oi että sitä kauneutta. Olisi tehnyt mieli vetäistä hänet ja hänen ihana iso peppunsa syliini pippeliäni päin, mutta en uskaltanut.
Meidän luokalla on myös yks Emmi, joka on aika lyhyt myös, mutta hänen tissit ovat valtavat, eikä hän piilottele niitä yhtään! - Anonyymi
Olen ihmeissäni! Tänään meille tuli kylään siskoni kaveri jota en ollut nähnyt pariin vuoteen. Hän on siirtymässä vitoselle eli on siis 11v ja noin alle 150cm pitkä.
Kun näin hänet, hänellä oli yllään toppi, sellainen jossa maha näkyi ja lyhyet farkkushortsit. Olin hyvin hämmentynyt, kun näin topin läpi tissit. Isommat tissit kuin monella luokkalaisellani yläkoulussa. Ajattelin että "huhhuh".
Seuraavaksi hän halusi mennä uimaan pihallamme olevaan uima-altaaseen. Kun hän tuli pukkarista yllään bikinit, niin sitten vasta innostuinkin. Katselin salaa hänen tissejä, jotka olivat kahden "simpukan?" sisällä juuri ja juuri piilossa ja todella seksikkään näköistä persettä, jota bikinit peittivät vain vähän.
Hän astui uimatikkaille ja näin hänen ihanan peppunsa heiluvan mukana. Oi että se oli ihana näky. Olisi tehnyt mieli käydä vähän kokeilemassa sitä peppua.
Ihmettelen vaan, miten 11v tyttö voi olla noin seksikkään näköinen?!? - Anonyymi
Olin noin seitsemän toista, kun tädin tyttö 13v oli minun kanssa veneessä, tuli puhetta
kaikesta sanoi pojat kiusaa kun mulla on isot tissit sanoin näytä Riikka oikaisi selkää sanoin hienot pojat ei tiedä mitä rinnoille tehdään, Riikka kysyi veneen keulasta no mitä, sanoin niitä imetään nätisti Riikka sanoi pitää olla paksut liivit muuten näkyy liikaa sanoin ota liivit pois Riikka katseli ympärilleen otti liivit sanoin pane reppuun.
Riika vilkasi rintojaan sanoin noin se olla pitää nännit pullotti kunnolla sanoin niitä pitäisi imeä mennään rantaan soudin nopeaan. Vene kiinni ja pusikon taakse.
Minna istui syliin nostin paitaa ja imin sievästi Riikka sanoi aivan hurja tunne hieroin samalla pikku housujen päätä hameen alla yritti estää sanoin kosken vaan antoi hyväillä housut kostui työnsin sormen sisään Riikka joten kin vingahteli ja pillu tuli sormia vastaan kuului vain voi voi voi kun sai orgasmia. Silloin annoin ensimmäisen suudelman kun työnsi kieltä suuhun suuteli inokkaana kun nousi kysyi entä mitä minä, riisuin hout alas Riikka katsoi saako koskea ja silitteli sitten nauroi olen katsonut filmejä ja otti kasin käsin kiinni laittoi sylkeä käsi liikkui paremmin katsoi läheltä ja vilkaisi imaisi suuhun huokasi huikeaa ja imi yritti syvälle ja taas imi sanoin älä enää siirtyi vähän ja runkkasi spermaa lensi korkealle monta kertaa Riikka huokasi ohoh ihanasti tuli maisteli kädestään nauroi hyvää.
Noustiin veneeseen, Riikka hymyili muut ei ole kokenut tätä enkä kerro, sanoin levitä jalkoja näin kuinka märkä oli Riikka sanoi ennen rantaa saat nuolla haluan kokea sen laitettiin venettä kiinni Riika sanoi käy pukemassa saunassa. Kun tuli sieltä äiti huusi tuliko kalaa sanoin Riikka sotki siimat.
Illalla lähdettiin uudelleen samaan paikkaan sain maistaa kirpeää pillua Riikka oli hurjana pyysi että kokeilen vähän työnnin vähän huudahti odota pääsin pikkuhiljaa sisään kun vedin pois kalussa oli verta Riikka pyysi vielä vähän hoki et ota pois panin vähä aikaa ja vedin pois. Sanoin ei enempää Riika sanoi huommenna ostetaan kortsuja panet sitten kuin naista soudettiin poispäin ja saatiin ahvenia, kun perkattiin kuusi ahventa Riikka kysyi panethan huommenna, mitä varmaan panet pillu on nytkin ihanasti odottaa.
Päästiin kauppaan äidin kanssa juoksin kauemmas kauppaan ja ostin kasi pakettia meni melkein kaikki rahat.
Autossa Riikka nipisti näytin taskua Riikka hymyili. Illalla onneksi oli hyvä ilma lähdettiin soutamaan, Riikka leviti jalkoja paljas pillu oikaisi selkää ja nauroi sanoi kauempana rannasta souda äkkiä. Riikalla oli viltti mukana repussa makoiltiin ja imin nännejä Riika hoputti laita se ja katsoi kun rullasin kumia aluksi pantiin edestä Riikka kuiskas anna minä ja työnsi pois laskeutu päälle suuteli pitkään nauroi olen kuin ne huorat filmissä ja ohjasi sievästi sisään sanoi ihana kesä sanoin on kasi pakettia Riikka kuiskas kymmenen painoin pikku lantiosta Riikka nautti iski kunnolla kun sai orgasmia laskin ensi kertaa naisen sisään molemmat tunsi että oli ihanaa Riikka makasi päällä nauroi haluan kohta lisää se on varma otti kumin pois nauroi noin lähellä että saan sisään. Kalasteltiin ja satiin taas kaloja, Kun perkattiin äiti tuli sanomaan mennään tansseihin saatte itse laittaa kalat Riika sanoi heti minä osaan, äiti halasi olet sinä reipas tyttö.
Kun vanhemmat lähti jäi kalat pöydälle Riikka juoksi pakoon minä perässä Riikka syöksyi sänkyyn laitoin kumia ja menin taakse levitin jalkoja koskin huuliin oli märät työnnyin sisään kuului vain oiih oiih pillun huulet venyi ulospäin Riikka nosti pyllyään tunnut isolta kauhean isolta Riika itki ja vapisi huokas tule nyt kiljui kun tunsi että laskin sisään. Paistettiin kalat, äiti soitti sitten kaikki levy nollilleen sanoin on jo Riikka hieroi kalua housussa samaan aikaan, kun puhelu loppui mentiin saunaan pesulle, Riikka hiveli lauetta sanoi täällä isäsi pani minun äitiä olin kymmenen ja vaklasin illalla oli pimeää ja vähän pelotti samalla.
Sanoin en usko Riikka sanoi olin ulkona äiti huusi vettä lisää isäs meni sankkojen kanssa laiturille hiipailin tunne ikkunan alle, äiti oli alasti isääspäin ihan kuin esitteli itseään isäs laski vedet saaviin ja tarttui äitiin laski housunsa ja pani takaa äiti ei pannut yhtään vastaan olin kuin minä tosi kiimassa isäsi nai koko ajan äiti puisteli päätään ja laskeutu ihan tähän pintaan isäs laski sisään äidin jalat oli pettää. Isäs kysyi tarviiko lisää vettä äiti oli vielä vatsallaan ja kosketteli spermaista pillua ja maisteli sormiaan isäs lähti. Riikka sanoi en ole vihainen siitä enää kun on himo sitä antaa sanoin et sitten ilman kumia - Anonyymi
Pillu se tärkein on, mutta noista kahdesta jos täytyy valita, niin kurvikas peppu ja pienemmät rinnat mieluummin kuin toisinpäin.
Litteä/lättänä peppu on ruma.
En nyt tarkoita mitään "afropeppua", mutta kuitenkin täytyy olla vähän tällainen junk in the trunk-tyylinen.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1384330Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3342169Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32044Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481871- 1061790
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561770Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4791604MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571429Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4761330Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441316