Paha olo :(((

Surullinen ihminen

Hei..en tiedä mille palstalle tämä juttu kuuluu, mutta en voi enää hyvin. Minulla on kamalan paha olla. En enää tiedä mistä löytää elämäniloa, mikä on saanut muut jaksamaan elämän kriiseissä?

Olen henkisesti erittäin hajalla.

En tiedä pitäisikö minun erota miehestäni? Hän haukkui minut tänään siitä, että aikoinaan olen hänen luokseen muuttanut(vaikka asia oli yhdessä sovittu, että muutan). Hänen mukaansa tulin vain hänen kukkaronsa elätiksi..Yritin löytää silloin töitä itselleni, mutta en löytänyt. Myöhemmin muutimme toiseen asuntoon ja aloitin myös jonkun ajan kuluttua opinnot. Miehen mukaan hänen rahoistaan on mennyt kamalasti minun kanssa elämiseen, eikä hänelle ole säästöjä kertynyt. Tuntuu kamalan pahalta, että hänelle olisi ollut merkityksellisempää kerätä säästöjä, kuin elää yhdessä elämää. Minä olen osallistunut talouden kustannuksiin omien kykyjeni mukaan.

Mieheni on siis pitänyt minua lähinnä hänen kukkaronsa elättinä. Jotenkin tuntuu todella julmalta. Tuntuu kuin olisin pelkkä paskakasa.

Minä jotenkin vihaan miestäni. En tiedä miten siitä vihasta pääsisi eroon. Minusta hän kohtelee minua kuin paskaa välillä. Minä en halua elää tälläistä elämää. Minulla on niin paha olo. Minä koen olevani epäonnistunut idiootti. Itkettää. En jaksa enää miehen halventamista ja haukkumista.

En tiedä miten jaksaa erotakaan, jos sellainen tulee. Olen niin uupunut, masentunut, inhoan elääni...

3

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitus ei auta

      Masennusta todennäköisesti. Tuttuja tuntemuksia.

      Mikset vaan lähde? Vuokraa asunto ja muuta seuraavan kuun vaihteessa. Tuossa tilanteessa ei ole väliä mihin muuttaa, kunhan lähtee. Pyydä joku tuttusi pakkaamaan tavaroitasi ja muuttoavuksi kun mies on jossain muualla.

      Jos sulla on rahan kanssa ongelmia, soita sossuun ja selitä tilanteesi. Niillä on hätämajoituspaikkoja, sitten ne auttaa sua asunnon haussa.

      Varaa aika lääkärille ja selitä sillekin p*ska olosi. Vaadi terapiaa ja alkuun jotain helpottavaa. Tai mene päivystykseen ja sano että nyt et kestä.

      Noilla pääsee ainakin alkuun. Tulessa makaaminen ei auta mihinkään. Siksi on tehtävä jotain.

      Eihän se masennus nappia painamalla katoa. mutta helpottaa.

      • JK

        VAI NIN


    • alkup.kirjoittaja

      Hei!

      Tuo ketjun ensimmäinen viestini oli kirjoitettu todella uupuneena/surullisena, joten se oli aika jyrkkä..

      Mieheni kanssa on ollut viime aikoina paljon riitoja, mutta saatiin sovittua asiat. Sovimme myös, että meille on jatkossa yleensä omat rahat eli erilliset tilit..ja kumpikin maksaa omat menonsa esim.kaupassa. Se auttaa varmaankin pääsemään eroon rahariidoista/vähentämään niitä. Tosin omalla kohdallani se saattaa tarkoittaa sitä, että joudun ottamaan opntolainaa, koska vuokriin ja laskuihin tulee menemään niin paljon. Aviomies taasen voi sitten kerryttää säästöjään..

      Jos tämä elämä yhdessä ei ala ollenkaan sujumaan jatkossakaan, niin parempi varmaan erota. Ehkä kuitenkin parempi yksin kuin huonossa suhteessa.

      Itse käyn psykoterapeutin luona, toivottavasti siitä on jotain apua omaan elämääni. Lisäksi aion lisätä elämääni jossain vaiheessa esimerkiksi enemmän liikuntaa ja mukavaa tekemistä esim. ruuanlaittoa ja leipomista.

      Hyvää kesän jatkoa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      263
      2593
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      193
      1653
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1434
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1169
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1156
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      223
      1022
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      1000
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      905
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      729
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      720
    Aihe