Nintendogs+Cats keskustelu !!

Thessa

Uusi Nintendogs-peli, jossa hoivataan koirien lisäksi kissojakin. Täällä voit keskustella Nintendogs Cats -pelistä. Jokos te omistatte tämän pelin? Mitä mieltä olette siitä? Onko se mielestänne parempi kuin edellinen Nintendogs?
Ostin Golden Retviever -version ja omistan siinä oranssin värisen Shiba Inun, jonka nimesin Lennyksi.
Voitte kertoa myös omista koirista -ja kissoistanne.

7

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moiii :DDD

      Mulla on nintendogs ja cats golden retviever versio , ja mulla on siinä kolme koiraa ja kolme hotellis . mun en simmäinen koira on myös shiba ja sen nimi on vili :) :D Hyvä peli on :D ja on parempi kuin vanhat nintendogsit :D

      • moiii :DDD

        hups ensimmäinen :DDDDDD


    • Nintenlikka

      Tervehdyyys :>
      Omistan mäyriksen jonka nimi on Katie. Mä koitan hankkii rahaa kissaan mut se on vaikeeta. Katie ei osaa kilpailla missään D:

      • Nintenlikkaa

        Shiis mulla on peliversiona Golden Retviever :D


    • D&C:tä harkitseva

      Hei, voisiko joku kertoa, minkälaisia kisoja d&c versiossa on, ja mitä tavaroita?

      Lisäksi tyhmä kysymys, toimiiko se tekstin lihavointi koodilla tähän kirjoitettuna siis

      näin

      • tyhmä

        Siis tuleeko se millä koodilla, se lihavoitu??


    • Nintendogs on paras!

      Mulla on nintendo 3ds metallinpinkkimustana :3 sain tän peli heti ekana jouluna milloin 3ds tuli myyntiin
      Sitten sen pelin mukana tuli samassa paketissa se kultanennoutaja versio
      MUTTA NYT MULLA ON KAIKKI 3 VERSIOTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! x)

      Mulla on myös vanha vaalenpunanen nintendo ds ja SIIHENKI KAIKKI VERSIOT JOITA OLI SIIS 4 (ei vaan enää tuu pelattuu koska 3ds)
      Mutta voisinki kuitenki yrittää ds:llä sitä pennun tekoa koska siinä se on enemmänki mahollista kuin 3ds :) en vaan tiedä jaksanko odottaa koska mulla on huono JA KAIKEN LISÄKSI VIELÄ ETTÄ NINTENDOGS CATS ON PARAS PELI 4 EVER :33

      Mulla on muutama kysymys: (ja nää siis on nintendogs cats)

      1. Mulla on siis ollu nää pelit jo tyyliin 3 vuotta(?) nii en oo saanu ainuttakaan lahjaa miltään kissalta D: Pitäskö mun tehä jotain erityistä lahjan saamiseksi?
      2. Voiko nintendogs cats:illä saada pentuja kuten entisessä (en tosin tiedä onko tämä totta mutta kuitenki)
      3. Temppukoulun siellä kaikista ylimmällä tasolla eli se parasluokka nii siinä on AINA että on joku tietty temppu ja sen koiran pitää olla siinä 7sec. en oo ikinä saanu tottelevaisinta koiraa pysymään siinä niin kauaa, vinkkejä? :o

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3095
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2472
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2277
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1847
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      73
      1102
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe